arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۸۸۴۹۸
تاریخ انتشار: ۰۲ : ۱۱ - ۲۶ دی ۱۳۹۶

فخاری: اجرای طرح‌های شهرداری منوط به تصویب شورای شهر است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

یک عضوشورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر اینکه اجرای طرح‌های شهرداری تهران منوط به تصویب شورای شهر است افزود: بهتر است مدیران شهرداری تا پیش از تصویب طرح توسط شورا از خبری کردن آن خودداری کنند.

به گزارش ایسنا، الهام فخاری در جلسه علنی شورای شهر تهران در تذکری خطاب به مدیران شهرداری تهران گفت: برخی مدیران شهرداری تهران و معاونین شهردار تهران خطاب تذکر من هستند که با تکرار مصاحبه‌های مختلف از اجرای طرح‌هایی در آینده و در سطح شهر تهران خبر می‌دهند که هنوز در شورای شهر تهران مورد بررسی قرار نگرفته و مصوبه‌ای ندارند.

وی افزود: ایجاد فضای رسانه‌ای برای اجرای طرح‌های آینده خطاب تذکر من است چرا که در روند قانونی نیز سیاست‌گذاری باید توسط شورای شهر تهران انجام شود. و برای طرح‌هایی که در آیند ه قرار است اجرا شود باید ابتدا شورا بررسی و تصمیم گیری نهایی را انجام دهد.

فخاری ادامه داد: در صورت بررسی و تصویب طرح در شورای شهر تهران، مدیران شهرداری می‌توانند موضوع را خبری کنند.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به سقوط مصالح ساختمانی مقابل بیمارستان آتیه که منجر به حادثه دیدن دو تن از شهروندان تهران شده گفت: شهرداری تهران باید بازرسی‌ها و اقدامات پیشگیرانه‌ای را در این حوزه داشته باشد و به این صورت نباشد که پس از حادثه ابراز پشیمانی کنیم و برای جبران آن که گاهی هم قابل جبران نیست، اقدام کنیم.

اخبار مربوط به شهرداری‌ها و شوراهای شهر را از «سرویس شهری انتخاب» دنبال نمایید
نظرات بینندگان