arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۸۸۵۶
تعداد نظرات: ۱۸۱ نظر
تاریخ انتشار: ۴۵ : ۰۹ - ۳۰ شهريور ۱۳۹۰

قاتل روح‌الله داداشي اعدام شد + تصاویر

پس از طی مراحل قانونی قاتل روح الله داداشی که علی‌رضا نام دارد، بامداد امروز در محل وقوع جرم با حکم قاضی دادگاه و حضور خانواده شاکی قصاص شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
فارس: قاتل روح‌الله داداشی قهرمان ایران و جهان در رشته پرورش اندام در ساعات اولیه صبح امروز به دار مجازات آویخته شد.

پس از طی مراحل قانونی قاتل روح الله داداشی که علی‌رضا نام دارد، بامداد امروز در محل وقوع جرم با حکم قاضی دادگاه و حضور خانواده شاکی قصاص شد.

قاتل، جوانی است که در تاریخ بیست و ششم تیر ماه 90 یعنی دو ماه و چهار روز قبل در یک نزاع، با ضربات چاقو قهرمان ایران و جهان را به قتل رسانده بود.

این حادثه در خیابان پونه گلشهر کرج روی داد و اجرای حکم قصاص نیز در همین محل انجام شد. در زمان اجرای حکم جمع کثیری از شهروندان البرزی و همچنین ورزشکاران حضور داشتند.

این حکم پس از قرائت کیفرخواست و حکم صادره از سوی قاضی پرونده در ساعت پنج و 15 دقیقه صبح امروز چهارشنبه سی‌ام شهریور ماه سال 90 اجرا شد.


حاشیه ها:

"علی‌رضا م " قاتل روح‌الله داداشی در ساعت 5 و 15 دقیقه از خودروی ون برای اجرای مراسم پیاده شد.

وی پیراهن و شلوار یک دست سورمه‌ای رنگ به تن داشت.

با آمدن "علی‌رضا م " حدود 15 هزار جمعیت حاضر شروع به فریاد زدن کردند. عده‌ای به وی فحاشی کرده و عده‌ای سوت و کف می‌زدند که با هدایت برگزارکنندگان مراسم،‌ فریادهای الله اکبر در فضا طنین انداز شد.

در ساعت پنج و 19 دقیقه حکم قصاص قاتل اجرا و وی به دار مجازات آویخته شد.

در ساعت پنج و 25 دقیقه یک دستگاه آمبولانس برای اعزام جنازه قاتل به پزشکی قانونی در محل حاضر شد.

در ساعت پنج و 55 دقیقه یعنی حدود 45 دقیقه پس از اجرای حکم‌، جنازه قاتل از بالای دار به پایین منتقل و در آمبولانس قرار داده شد.

و بالاخره اینکه، علی‌رضا م قاتل روح‌الله داداشی در زمان اجرای حکم حالت روحی نامتعادلی داشت. 

وی در زمان رفتن به روی چهارپایه دو بار پایش لغزید و با صدای بلند گریه می‌کرد.
علی‌رضا مدام اسامی ائمه اطهار (ع) به ویژه امام حسین (ع)، امام رضا (ع) را فریاد می‌‍زد و طلب بخشش می‌کرد. 
وی حتی نام برخی از نزدیکانش از جمله مادر خود را فریاد زده و از اولیای دم طلب عفو داشت که البته صدایش در همهمه حاضران گم بود.

جمعیت حاضر در این مراسم در مورد اجرای حکم قصاص قاتل نظرات متفاوتی داشتند. عده‌ای از آنها خواستار اعدام و عده‌ای دیگر خواستار بخشیدن علی‌رضا بودند.







نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۸۱
در انتظار بررسی: ۴۱
غیر قابل انتشار: ۳۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
43
140
چرا نمی نویسید قاتل چند ساله بوده؟!؟!
پاسخ ها
شیپورچی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
هرچند سال . کسی که به خودش اجازه حمل چاقو می ده و جرات استفاده از اونو به خودش میده که به راحتی یه جوون 29ساله را بکشه که 3برابر اون هیکل داشته و امید ایران و مردمش بوده ، باید بدتر از این کشته بشه تا یه کمی عبرت بشه واسه ی بقیه ی خشونت طلبان
میثم
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
برو توی خبر تکمیلی توی همین سایت تا ببینی چند ساله بوده.سن اون با محاسبه از روی ماه قمری محاسبه میشه ....زود قضاوت نکن.همینطور در مورد اونهایی که مثبت دادند عرض کردم.
ريز رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
يه كودك 17 ساله نادان احساساتي
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
داداشی چگونه امید مردم ایران بوده .اون فقط زوربازو داشته که البته برای ترساندن جوانکی 17 ساله از آن استفاده کرده.
رامین
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
اعدام در ملاعام نه تنها باعث عبرت نمیشه بلکه اصولا اعدام بنوعی یعنی پاک کردن صورت مسئله. کسی دنبال جواب این سئوال نیست که چرا جوان 17 ساله احساس نا امنی می کنه که چاقو می ذاره جیبش. آیا این جوون قاتل بدنیا اومد یا این اجتماع ازش یک قاتل ساخت و خودش هم فرستادش بالای دار. یعنی از امروز ببعد قتلی تو این مملکت رخ نخواهد داد چون همه از این اعدام درس عبرت گرفتند؟
میثم
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
توی افنخار آفرینی امید مردم ایران بوده.چطور یه کشتی گیر مدال میاره کل ایران خوشحاله .یا اینکه این همه چشم به دنبال یه فوتبالیسته که یک دهم مرحوم هزینه خودش نمی کنه و هیچ افتخار داخلی و خارجی نداره.مرحوم در مسابقات داخلی با اقتدار و در مسابقات جهانی صاحب نام بودند و گرنه درخت چنار هم قدوبالا داره.به دلایل پهلوانی ایشان بود که حداقل امید مردم کرج بود.اگر ایشان را میشناختی حرف منو تصدیق می کردی.مرحوم داداشی نماینده ی اسایشگاه کهریزک بود و با درامد کمی که داشت اما همیشه قلبش برای مردمش می تپید چراکه خودش بچه پایین شهر بود و درد چشیده.
انتخاب جان لطفا درج کن تا جوابی برای ناشناس آخری در همین کامنت باشه.ممنون
رستاخیز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
8
153
بهای عمری که بر سر یک ندانم کاری ارزان از دست رفت
abbas
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
216
112
از اینکه عدالت اجرا شد خیلی خوشحالم بالاخره باید تاوان بزهکاری و جنایت داده شود وگرنه امنیت جامعه از بین میرود امیدوارم در همه جنایتها به این سرعت باعامل جنایت و قتل برخورد شود نکند چون مرحوم داداشی معروف و قهرمان بود اینچنین برخورد شد حق زندگی مال همه است و فرقی نمیکند چکاره و کی باشد
پاسخ ها
سلمان
| United States |
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
واقعاً متاسفم برا این طرز فکرها .....

یک نگاه به تصاویر بندازی و یه کوچولو متن گزارش رو میخوندی و یه اپسیلون روش فکر میکردی متوجه میشدی که اعدام حقش نبود
چرا ؟
تو این چند روز تو این مملکت خیلی هارو بردن بالای چوبه دار که رسانه ای هم شد . کدوم یکیشون موقع رفتن پای چوبه دار پاش لغزید , کدو یکیشون با صدای بلند گریه کرد . کدوم یکیشون دست به دامان مادر و ائمه شد ....
هیچکدوم ... چون اونا یه جورایی قتل حقشون بوده و در کمال نامردی طرف رو به قتل رسوندن . خودشون هم میدونستن که مرگ حقشونه .....
ولی این یکی خداییش قصاص حقش نبود
من طرفدارش نیستم ولی منصفانه قضاوت کنید .
اول اینکه خود مرحوم داداشی به قصد دعوا و درگیری از ماشین پیاده شده . این یعنی دو طرف درگیر قضیه بودن .
بعدش هم مگه این پسره چند سالش بوده ؟
خداییش . خداییش اگه پسره چاقو نداشت علاوه بر اینکه کتک مفصلی از مرحوم داداشی میخورد چون کسی نمیشناختش و ادم بدبختی بوده صداش هم به جایی نمیرسید ( منظورم اینه که اگه شکایت میکرد و این حرفا ..... )
خودتون قاضی باشین .

حداکثر مجازات میتونست براش حبس 20 ساله باشه .

بعدش هم به نظرت چند نفر درس عبرت گرفتن ؟
آرش
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
من نمی دونم دوستانی که منفی دادند به کدام قسمت از این نظر اعتراض دارند ؟!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
الان خيلي خيلي امنيت برقرار شد. مگه نه ؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
الان حتما دیگه از فردا هیچ قتل و جنایتی نخواهد بود، خدا خودش ما رو هدایت کنه.
میثم
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
اقای سلمان شما از انصاف و قضاوت حرف نزن.چراکه 15 قاضی روی این پرونده حکم دادند و در انتها ریاست قوه قضاییه آنرا تایید کردند .حالا شما شدی کاسه داغتر از آش ؟مگه داداشی کم کسی بود که داری با کسان دیگر که توی روابط زن و مرد کشته میشن یا بر سر مواد و روابط ناموسی کشته میشن یکی می کنی؟ داداشی با اون هیکلی که داشت اما سربزیر و افتاده بود.بیا از بچه محلی هایش بپرس تا بهت بگن.واقعا بی انصافیه اگه توی ایران کسی ایشون رو نمی شناخت.این مرگ برای قاتل خیلی کم بود.شما ماشینت تصادف میکنه پایین میای یا نه ؟پس از این به بعد منتظر باش تا وقتی تصادف کردی و فحش شنیدی و اومدی پایین ، یکی هم روی شما چاقو بکشه و رگ گردنت رو بزنه.ضمنا اینجا ایرانه و حکم ادمکش اعدامه.امریکا یا اروپا نیست که به قاتل حبس ابد یا حبس 20ساله بدهند.کمی سنجیده حرف بزنید لطفا.

انتخاب جان اگه درج نکنی نمی بخشمت.ممنون
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
آفرین بر سلمان عزیز هموطن درود بر تو
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۵
اقای سلمان آفرین به شما من هم دقیقاً همین نظر شما را دارم واقعاً ایکاش فقط هزار نفر مثل شما را دراین اجتماع بی عقل داشتیم. خدا عمر با عزت بهت بدهد سلمان عزیز
mehdi
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۵
man omidvaram in salman ke in juri dam az afv mizane jaei haghesho zaye konan ke bebinim khodesham mitone afv kone , vaghean edam kame bara in adami ke hamchin latmei be ye keshvar zade
نامشخص
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
115
65
سزاي كسانيكه مخل امنيت عمومي هستند طناب داراست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
خسته نباشی.خوب ارشاداسلامی وآموزش وپرورش وآموزش عالی وسازمان تبلیغات وحوزه علمیه و... را تعطیل کنند عفو ورحمت وتوبه چه می شود؟.خانواده قهرمان مرحوم به نظر من بایدبه خاطر امام حسین میبخشیدنش.
ايدا
| Switzerland |
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۱
افرين بر سلمان عزيز خوب.خيلي خوب گفتي.مرسيييييييييييييييي
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
15
126
زیر 18 ندارد حق رای
چون که هم کودک است و هم خام است

هر شعار قشنگ و قلابی بر سر انتخاب او دام است

فهم او از سیاست احساسی

درکی ار انتخاب برتر نیست

زیر 18 اگر ندارد فهم

پس چرا مستحق اعدام است؟


خودت بالای صفحت گفتی انتخاب با ماست...!!! پس این نظر رو منتشر کن!!!
پاسخ ها
rostam
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
خیلی با حال سرودی ولی سرنارو از سر گشادش زدی داداش
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
بسیار ممنون ومتشکر شعر خوبی بود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
15
45
عکس ها بسیار ناراحت کننده بود....کاشکی هیچ وقت عکسی گرفته نمیشد..!! و یا در این صفحه قرار نمی گرفت؟!!!
پاسخ ها
rostam
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
همینارو تو همون نظر بالا میگفتی داداش
Jj
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
7
15
نظر من مخالف شعونات نظام بود؟واست متاسفم انتخاب
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
شئونات ویاشؤونات نه شعونات
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
5
50
این درو محصول کاشت جامعه است!
پاسخ ها
دل شکسته
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۶
با عقیده شما کاملاً موافقم هموطن عزیز - محصول کاشت جامعه
عریان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
3
49
برخورد با مخلان امنیت عمومی خوب است هرچند نباید زمینه بروز چنین حوادثی را در نوع رفتار مقتول از یاد برد.ای کاش طناب دار بر گردن مدیران نالایق و مفسدان اقتصادی که عملکردشان باعث بی عدالتی>فقر.فساد و..وبروز بسیاری از ناهنجاریهای اجتماعی است میافتاد.ولی افسوس جریمه آنها مسدود کردن حساب و ندادن دسته چک است!
پاسخ ها
rostam
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
از اون جریمه هم خبری نیست داداش
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
6
46
امیدوارم نظرم منعکس شود و پاک نشود
*******************
مشخص نشد انگیزه قاتل واقعا چه بوده ؟؟؟؟
آیا خوب نیست با کسانی که امنیت اقتصادی کشور را به هم می زنند هم اینگونه برخورد شود؟؟؟؟ یا به آنها پست های بالاتری داده میشود؟؟؟
-----------------
آیا بهتر نیست اینگونه در ملاء عام اعدامها صورت نگیرد تا سنگدلی و قساوت به مردم آموزش داده نشود؟؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
6
23
فکر می کنید این جوانان که این اعدام را دیدند دست به این جنایتها خواهند زد؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
6
33
خدا رحمت كند روح اله داداشي رو ولي بعضي نزاعها از قبل پيش بيني و با برنامه قبلي نميباشد ولي اي كاش اولياي دم به خاطر نوجواني و حس كودكانه وي يكبار ديگر باگذشت خود يك قهرماني جهاني و اخرتي رو به زنده ياد داداشي هديه ميكردنند ولي اين روزا كو گذشت همه ملت از مشكلات و استرس روزانه زود عكس العمل نشون ميدين و اخرش هم همين
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۵
آفرین من هم مثل شما فکر میکنم انقدر مشکلات و استرس در وجود خود ما هست که دیگر جایی برای فکر اساسی و مثبت باقی نمیگذارد خدا خیرت بدهد
بهلول
|
United States
|
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
11
40
خدا رحمت کنه داداشی رو. ولی فکر کنم لذتی که در بخشش هست در انتقام نیست. اگرچه خیلی سخته ولی فکر کنم اگر می بخشیدنش ( به خاطر سن کمش) روح مرحوم داداشی خیلی آرام تر از این ها می بود.
فرشید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
3
21
هیچی نمیگم فقط مینویسم که هیچی نمیگم
پاسخ ها
rostam
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
فرشید حون فقط میگم که هیچی نکو داداش
مهدي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
4
46
كاش با اختلاس كنندگان كه زندگي فعلي و آينده مردم و مملكت را به تباهي مي كشن نيز اينچنين برخورد شود
*
و يك نكته خيلي جالب اون شخصيه كه در عكس اول اونم در ساعت پنج و نيم صبح و اونم در هنگام اجراي يك حكم اعدام و اونهم با حضور پانزده هزار نفر از مردم و خبرنگاران نشسته پشت فرمان ماشين مخصوص اعدام و داره راني ميل ميكنه!!!!
پاسخ ها
rostam
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
مهدی جون ایشون راننده جرثقیله رانی هم نمیخوره با موبایلش داره فیلم برداری میکنه واسه درج در پروندش داداش
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
13
47
من متاسفم از اون پهلوان پنبه که با این بچه زیر 18 سال در گیر شد و نتوانست بر نفسش غلبه کند و گول زور بازویش را خورد و چندین خانواده را داغدار کرد.
amir
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
7
72
تعجب میکنم از اینکه ساعت 5.30 صبح اینهمه جمعیت جمع شده برای دیدن اعدام از این بیشتر بترسیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۳:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
آفرین بر امیر عزیز! این جوانها که در عکسها مشخصند هر کدام می توانند یک علیرضا م باشند! در چهره اکثرشان ولع دیدن صحنه ای چنین خشن و دردناک موج می زند!!! اینها باید آسیب شناسی می شد که شک دارم بهش فکرم شده باشد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
30
12
حق همین بود
پاسخ ها
rostam
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
کدوم بود داداش
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
4
40
به امید آنکه روزی فرا برسد که قاتلینی با این سن و سال در کشورمان پرورش نیابند.
علی
|
Netherlands
|
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
8
55
آدم باور نمی کند..انگار فیلم است...و کسی دارد فیلم بازی می کند...تماشای به دار زدن یک گوسفند هم شرم آور است...عجب مردمی داریم به خدا.
sunrise
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
4
25
بخاطر امنیت کم تو این مملکت هر کی به هر کی دو تا انسان کشته شدند.
azar
|
France
|
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
65
57
ترويست نروژی در روز ۲۲ جولای امسال ۷۶ نفر را به بدترين وجهی به قتل رساند، دولت نروژ او را بازداشت کرد. بهترين شرايط را برای دفاع از اين قاتل نروژی فراهم کرد، در زندانی نگهداری کرد که نمونه آن در هيچ زندانی از زندان های ايران وجود ندارد. او امروز در حال محاکمه است و اگر محکوم شود حداکثر مجازاتش ۲۱ سال حبس است. مردمان نروژ پس از ترور انجام شده در مقابل اين خشونت، نه خواستار اعدام شدند، نه خواستار حبس ابد شدند و نه خواستند که خشونت به خرج دهند. صدهزار نفر در شهری که پانصد هزارنفر جمعيت دارد، با شاخه های گل در خيابان های حاضر شده و از اين طريق به ظلم، خشونت و ستم و ترور " نه " گفتند. اما ما در نقطه ای ديگر، کشوری عقب مانده از انسانيت، نوجوانی که هنوز موهای صورتش بيرون نزده است و در اثر اتفاقی ناخواسته مرتکب قتل شده است را به پای ميز محاکمه برده، بدون داشتن دادرسی عادلانه او را محاکمه می کنيم، در انفرادی می اندازيم، تمام وسايل دفاع را از او می گيريم، پرونده او را به سرعت رسيدگی می کنيم و برای ديدن اعدامش از مردم دعوت می کنيم که فلان ساعت در فلان منطقه شهر حاضر شوند تا تماشاچی اعدام باشند کع می خواهيم حکم خدا را اجرا کنيم، حکمی که خدا نعوذ بالله تنها در ايران صادر کرده است. می خواهيم جنايت کينم. ...
پاسخ ها
حق جو
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
آذرخانم كشوري كه دربالا گفته اي نروژاست نه ايران مردمان آنجااقلااگردينشان اسلام نباشدقوانين مدني اسلام رابه بهترين شكل اجراميكنندكه جامعه اي ناهنجارندارندونمونه اصلي آن همسايه مداري وعدم تعرض به حقوق سايرمردم است بعداگرآمارقتل دركشورهاي اسكانديناوي راجمع زده وباكشورخودجمع بزني متوجه آمارميشوي وعلت سهولن كيفرجرم رادران كشورهامتوجه ميشوي امادرموردانفرادي هم ين بس كه قاتل توسط زندانيها تهديدشددرموردمحاكمه اوهم همين بس كه پس ازصدورحكم اعدام حتي خودعلي لاريجاني هم به صورت حضوري درخواست عفوكرده بودكه اهالي محله داداشي ازبرادربزرگتراوطلب قصاص كرده بودندبه طوري كه با ايجادمانع انساني ازحضورعلي داداشي درصحنه اعدام جلوگيري كردندكه مبادا رضايت بدهد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
7
44
صحنه ها و گزارشات مسرت بخش و زيبائي تصاويرخلق شده روح افزاست توفيق حضور در صحنه جان كندن يك انسان و پيچ و تاب خوردن آن از طناب لذتي شيرين وگوارا دارد صداي ضجه و التماس همراه با شكسته شدن استخوان و پاره شدن رگهاي گردن و تب و تاب فريادهاي جمعيت دل را صفا مي دهد اي كاش چشمها ساتر نبود تا بيرون زدن آن از حدقه نوازشم مي داد نعره و كنده شدن جگر مادر همراه باكنده شدن پاي پسر از چهار پايه چه شيواست يكباره پير شدن وشكستن قامت پدر چشم نواز است من اكنون تشنه مرگم مرگ
پاسخ ها
mehdi
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۵
moghe joon dadane dadashi to koja budi sher besoraei
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
5
56
چه لذتي هم ميبرن تماشاگران فهيم ما!!خداياكجاهستيم؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
7
25
همینه. وقتی ممنوعیت سلاح رو جدی نمی گیرن و ازش استفاده می کنن، باید به فکر اینجاش هم باشند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۲
اينا تماشاگر نيستن تماشاگر نما هستن همونايي هستن كه تو استاديوم داورو كتك ميزنن
35ta
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
8
36
ما ایرانی های مسلمان نما کی می خوایم بفهمیم که این جور مجازات کردن هیچ دردی رو دوا نمی کنه.... بخدا این کارها فقط صورت مساله ÷اک کردنه... بچه 17 ساله چی می فهمه... که اینجوری مجازاتش هم می کنن...؟؟؟ فارغ از این مورد، چرا نباید ریشه یابی کردشون؟ تو این یکی-دو هفته 4 -5 تا اعدام اینجوری داششتیم؟ به ظنر شما این مجازت ها باعث عدم ارتکاب جرم میشه؟؟؟ نمیشه.. میگید نه، منتظر آینده باشید.... و من الله التوفیق
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
اون بچه نبود.185 قد داشت و رزمی کار بوده و از نظر بلوغ شرعی که مطابق با سن قمری میباشد ، بالای 18 سال داشت
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
6
35
جوان 18 ساله که در شرایط کنونی از نظر فکری و شخصیتی بالغ تلقی نمیشود.واقعا متاسفم برای دستگاه قضایی و مردمی که برای دیدن صحنه مرگ یه بچه تاکیدذ میکنم یک بچه آمده اند و شاتدی هم میکند.آنقدر بچه بوده که در زمانت اعدام دائما مادرش را صدا میزده.این جوانک در شرایطی کاملا احساسی و در حالی که از هیکل تنومند داداشی ترسیده بوده مرتکب قتل شده.مرحوم داداشی نیز فاقد رشد فکری و اجتماعی کافی بوده و الا به جای دهان به هان شدن با چند جوانک و تعقیب آنها محل را ترک میکرد و اقتضای منطق همین است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۱
شما جواب من رو بده....چرا باید یکی تو جیبش چاقو حمل کنه؟!....اگه اینو فهمدیدی که هیچ اگه نفهمیدی من دیگه نمیتونم چیزی بگم!
عماد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
47
12
اخ كه چقدر دلم خنك شد حقش بود
پاسخ ها
مشتی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
آب بریز بیشتر خنک شه خنک خنک اونقد که یخ کنی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
اگر در دوره امام حسین (ع) زندگی میکردیم ، تو حتماً جزء دار و دسته شمر بودی!
مهیاس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
توام دقیقا حس منو داری...اونایی که میگن نباید اعدام میشد آدم فروشن و خاین باید اعدام بشن تازه کور هم هستن
داغدیده
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۶
آدم فروش و خائن توی بی احساس توی بی رافتی هستی که بویی از شرافت نبردی - یاد بگیر تا بیخودی به ملت توهین نکنی خاک برسرت با اون تربیت پدر و مادرت
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
2
39
با مسئولینی که میلیونی پول ملت رو حقوق می گیرن که کار فرهنگی کنن که دیگه بزهکاری نباشه چه باید کرد؟؟؟ این جوان و داداشی هر دو قربانی جامعه آلوده ای هستند که مسئولین ازش سود می برند
پاسخ ها
هيچ
| Switzerland |
۲۰:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
موندم كدوم ....اي به نظر تو منفي داده ...
خدا رسواش كنه .....
ناشناس3
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
8
36
حالا فقط باید خانواده داداشی علاوه بر تحمل مرگ عزیزشان عذاب کشتن جوان دیگری را تا آخر عمر تحمل کنند، اگه بر عکس می شد چی، خانواده داداشی چی می خواست؟ حالا دلشون آروم گرفت یعنی؟ با مرگ یه نفر دل داغدیده آروم میشه؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
8
43
خانواده داداشی شان و شخصیتشون را به همگان نشان دادند.خوبه که همشون دم از مرام و مردونگی میزنن ولی دریغ از یه جو مرام و مردونگی که تو وجودشون نیست.فقط بلدن شعار بدن که ماها جوانمردیم.این جور جاهاست که مشخص میشه کیا جوانمردن و کیا فقط شعار میدن.حالا با کشتن یه بچه امنیت در کشور برقرارشد!!!واقعا متاسفم برای اونایی که از اعدام این بچه خوشحال میشن اونهایی که یک ذره انسانیت دروجودشون نیست.
ایمان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
15
9
بحث سر این نیست که اعدام چه تاثیری داره و ازفردا دیگه شاهد جنایت هستیم یانه
کسی که جرمی کرده باید سزای عمل خودش که با اختیار انجام داده ببینه
دوستان شاید این درسترین راه نباشه ولی قانون حداقلیاتی است برای تضمین امنیت وعدالت فردی واجتماعی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
123
12
حق ادا شد
اون حرومزاده چه 17 سالش می خواد باشه یا 170 سال یا اصلا سن حضرت نوح رو داشته باشه باید اعدام می شد
خدا لعنتش کنه

روحت شاد آقا روح الله
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
متاسفم برای شما.چطور به خود اجازه میدهید یک بنده خدا را حرامزاده بنامید.دوستداران یک قهرمان کوچه بازاری که با فقدان بلوغ فکری و شخصیتی باعث مرگ خودش شد امثال شمایند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
جور دیگه هم حق ادا میشود.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
متاسم واستون.از کجا فهمیدید حروم زاده بود؟چون یه لحظه اونم به خاطر بچه گیشو نادونیش اون اتفاق افتاد حروم زاده شد؟رحم شما مثلا ادم ادم بزرگ کجا رفته؟
عامک
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
2
27
با عرض تسلیت به خانواده محترم داداشی و خانواده ای که با ندانم کاری فرزندشان و شاید هم با سهل انگاری در تربیت فرزندشان امروز داغدارند از نظر من مسئول اصلی قانون گذاران هستند که با سهل انگاری در تهیه و تصویب قانون منع حمل سلاح سرد باعث شده اند هر شخص زبونی با حمل چاقو احساس قدرت کند و در نهایت باعث چنین فجایعی شود به امید روزی که از هیچ چاقویی برای قتل و از هیچ طنابی برای قصاص استفاده نشود
پاسخ ها
یاسر
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
مادر اون خدا بیامرز اعدامی برای شادی روح داداشی آش نذری پخت و پخش کرد آنوقت میگویی حرامزاده؟! .....آنهایی هستند که مرگ و اعدام یک انسان و یک بچه خوشحال هستند.
عامک
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
جناب یاسر خان با عرض سلام حضور جنابعالی باید عرض کنم عجله و عدم توجه شما در ارسال پاسخ باعث شده که به جای پاسخ دادن به نظر بالا که مربوط به ساعت 16/09 دقیقه بوده در نظر من اقدام به پاسخ گویی فرمائید که با یک بار دیگر خواندن نظر من متوجه اشتباه خود خواهید شد از دقتی که در آینده در پاسخ گویی مبذول می فرمائید متشکرم سرافراز و پیروز باشید
یاسر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۵
عامک جان شرمنده حق با شماست.بس که ناراحت این قضیه بودم نفهمیدم چکار دارم می کنم.انشاالله نه قتلی باشد و نه ناراحتی که ما بخواهیم اینجا عقده گشایی کنیم سلامت باشی انشاالله و خدا روح هر دو را شاد کند.
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
5
60
و يك نكته خيلي جالب اون شخصيه كه در عكس اول اونم در ساعت پنج و نيم صبح و اونم در هنگام اجراي يك حكم اعدام و اونهم با حضور پانزده هزار نفر از مردم و خبرنگاران نشسته پشت فرمان ماشين مخصوص اعدام و داره راني ميل ميكنه!!!!
پاسخ ها
rostam
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
محمد جون ( مهدی ) آقای گل گفتم که اون راننده جرثقیل رانی نمیخوره داره با موبایلش فیلمبرداری میکنه واسه درج در پرونده کاری...
k-1
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
3
27
به جاي اين كار ها بهتر نيست بگرديد ببينيد كجا رو اشتباه رفتيد كه بچه 17 ساله چاقو دستش مي گيره و ادم مي كشه؟؟؟
پاسخ ها
بهلول
| United States |
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
اگر شما همان K-1 مشهور بخش نظرات هستی فکر کنم یک جهش اساسی در طرز فکر شما اتفاق افتاده که مایه بسی خوشبختی است. به هر حال حرف خیلی خوبیه گرچه خیلی دیگه کلیشه ایی شده چون به نظر می آید که مسئولین مربوطه گشتند چیزی پیدا نکردند پس آیندگان هم نمی گردند که نیست.
سید
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
عدم وجود تربیت خانوادگی کار رو به اینجا کشونده.
k-1
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
جناب بهلول من همونم و 6 ساله كه همين اعتقادات رو دارم.
ف.م
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
6
10
راه رو اینجا اشتباه رفتیم که اولیا ی کودکان 3 ساله حیفشون میاد روی تربیت بچه شون سرمایه گذاری کنن در عوض نگران این هستند بچه بینوا از بچه بینوای دایی و خاله و عمه لباسش کمتر نباشه راه رو این جا اشتباه رفتیم به جای اینکه فکر تربیت بچه وقت بذاریم بچه رو ول کردیم تو کوچه و خود ننه ش هم رفت لنگش رو وسط کوچه دراز کرد با زن همسایه شروع به غیبت کرد راه رو این جا اشتباه رفتیم به جای اینکه جلوی بچه جا نماز و قرآن پهن کنیم بساط ماهواره علم کردیم راه رو اینجا اشتباه رفتیم که به حکم پسر داشتن به همه پز پسردار بودن دادیم دختر دار بودن دیگران رو به رخش کشیدیم راه رو اینجا اشتباه رفتیم که این پسر پسر قند عسلمون شبها که دیر میاد خونه پی شو نمی گیریم کجا میره کجا میاد با کی میره با کی میاد پسره آزاده دیگه راه رو اینجا اشتباه کردیم راه مسجد روگم کردیم تا به دختر و پسرمون نشون بدیم در عوض راههای منحرف دیگه رو خوب آدرسشو داشتیم و خوب یاد دادیم بهشون راه رو این جا اشتباه رفتیم که نفهمیدیم آموزش و پرورش سرمایه گذاریه نه هدر دادن پول تربیت نکردیم همین اینقدر که بچه رو ول کردیم و نگران تجملاتش بودیم و نگران تربیتش نبودیم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
3
68
مقصر مادر و پدرها هستند که بچه رو ول می کنند تو خیابون و سراغی نمی گیرند که پسر قند عسلشون داره تو خیابونا چه غلطی می کنه اینجور موقع ها مادر و پدر می فهمن پسر دارن الان هم دیره
میثم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
7
36
ایا خشم یک جوان قوی هیکل ومشهور باعث نشده که یک نوجوان 17 ساله از ترس زیاد دست به چاقو ببره ؟
2 نفر کشته شدن نتیجه اش چی شد تماشا چی شدن مردم هم در قتل اولی و هم در اعدام دومی
پاسخ ها
k-1
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
چرا اون نوجوان چاقو حمل مي كرده؟؟؟
شیپورچی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
اون نوجوان 17 ساله شما غلط کرده که تو جیبش چاقو گذاشته.یه دفعه بگو همه بشن مثل کابوی ها و یه چاقو همراهشون باشه تا یه آدم گنده دیدن بزنن بکشنش
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
67
90
اونایی که مخالف اعدام هستند مثبت بدن اونایی که موافق اند منفی...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
اپیدمی مخالف درمورد همه چی؟؟!!
اصولاً شما همیشه مخالفین؟؟
الهام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
36
12
اونایی که میگید بایدبخشیده میشداصلاشماهافیلم جسدمرحوم روح الله رو دیدیدکه چطور به خون غلتیده بود وچقدرمظلومانه بود وای برما بااین طرزفکرمون.اعدام کمترین کاری بودکه میشدکرد
سعید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
41
12
یه ورزشکار برای اون هیکل که ذره ذرش با زحمت بدست میاد سالها تلاش میکنه اونوقت یه پیزوری مثل این همشو هدر میده.باید به جای دار آتیشش میزدن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
اونی که اون همه زحمت میکشه هیکل گنده میکنه یه کمی هم زحمت میکشید رفتار احتماعی اش را هم بزرگ میکرد نه خودش کشته میشد و نه باعث اعدام این بدبخت میشد ! شما هم بادت باشه بزرگی و مردونگی به هیکل نیست !!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
با مواد نیرو زا هیکل گنده کردن همچین کار سختی نیست پول میخواد و ی آدم بیکار
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
6
29
من فکر میکنم نمی تونیم از این بهتر بشیم...چون در جامعه ای وحشی زندگی میکنیم که انسانیت مرده و جای آن دروغ و دورویی و صد تا جنایت زنده شده...

خدا کنه این وضع زودتر درست بشه...

تازه میفهمم چرا به ما میگن نسل بی هویت...
پاسخ ها
الهام
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
کاش اعدام نمیشد حاقل.خیلی جون بود اخه
كرجي
|
Netherlands
|
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
17
5
اگه قرار باشه هر زير 18 سال با مصونيتي كه حضرات انتظار دارند با چاقو تو خيابون راه بيفته و مردم رو كار دآجين كنه كه سنگ رو سنگ بند نمي شه!به نظر من خانواده داداشي نه تنها عذاب وجدان ندارن بلكه امشب سرشون رو راحت رو بالش مي ذارن.منم ازشون متشكرم كه با معدوم كرئن يه جاني به امنيت من و خانوادم تو شهرم كمك كردن.
الهام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
4
18
کاش اعدامش نمیکردن
نمیگم کارشو قبول داشتم.فقط میگم کاش زنده میموند
كرجي
|
Netherlands
|
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
12
2
اگه قرار باشه هر زير 18 سال با مصونيتي كه حضرات انتظار دارند با چاقو تو خيابون راه بيفته و مردم رو كار دآجين كنه كه سنگ رو سنگ بند نمي شه!به نظر من خانواده داداشي نه تنها عذاب وجدان ندارن بلكه امشب سرشون رو راحت رو بالش مي ذارن.منم ازشون متشكرم كه با معدوم كرئن يه جاني به امنيت من و خانوادم تو شهرم كمك كردن.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
2
18
این جامعه ، ( و مسئولانش ) به این نوجوان 17 ساله چه دادند که حالا به جرم درست استفاده نکردن از آن او را این چنین مجازات میکنند ؟ شرم بر اینان باد !!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
3
28
متاسفم واسه اونایی که اون پسر 17 سالرو حروم زاده خطاب کردن.
کاش میبخشیدن.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
5
27
راضي شديد اولياي دم.!!!!! مقصر اين قضيه كيه . كوچيكتر يا بزرگتر؟خيلي حالم گرفته شد خيلي كم سن سال بود.اون دنيا مشخص ميشه كيه مقصر اصليه.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
5
12
یکی از مشکلات اصلی همین ورزش محترم پرورش اندام است که متاسفانه به میزان هیکل ، افتادگی آنها تقویت نمی شود ، من شخصا مرحوم داداشی را نمی شناختم ولی این که عرض کردم عمومیت قضیه است بهرحال چند تا از همین قهرمانان در خیابان آیت الله کاشانی تهران بچه محل ما هستند و تنها چیزی که ندارند مرام پهلوانی است ! خودتان خبر شمشیر کشی و سامورایی بازی یکیشان را شنیده یا خوانده اید ! شاید مرحوم داداشی یک استثنا بوده الله اعلم ولی از وقتی که این آمپول زدنها و هیکل قورباغه ای پیدا کردنها شروع شد تا حالا شاهد صد ها مورد گردن کلفتی ، درشتی و تضییع حقوق بوده ام که باید تاکنون برایش فکری می شد.
ناشناس
|
United States
|
۰۴:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
1
31
به امید روزی که از هیچ چاقویی برای قتل و از هیچ طنابی برای قصاص استفاده نشود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
2
12
چرا اينگونه شد من ياد اول انقلاب مي افتم كه ارزشها چي بود و حالا چي شد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
33
7
حقش بود.
امنیت جامعه نباید با ندانم کاری چند نوجوان خدشه دار بشه.
ولی
|
United States
|
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
5
28
تمام اون تماشاچی ها خودشون یک پا قاتلند قیافه ها را که ببینی متوجه میشوی.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
6
17
اگه خانواده داداشی واقعا مرام داشتند ازخون یه بچه می گذشتن خانواده محترم دا داشی لذتی که در گذشت در انتقام نیست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
5
12
متاسفم چه با افتخار زیر عکساش هم زده فــــــــــــارس!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
3
11
ایکاش حکم مختلسین هم به همین زودی اجرا میشد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
13
6
کسی که چاقو میذاره تو جیبش مجرمه ، این به این معناست که هر لحظه میتونه آدم بکشه
بچه ی 2 ساله نبوده که
این اعدام حقش بود ، چرا که چاقو تو جیبش بود یعنی در لحظه ای هم که آرام بوده با خودش نیت کرده که اگه دعوا بشه یکی را بکشه
امیدوارم دیگه در کشور شاهد این صحنه های دلخراش نباشیم
ناشناس بمونم بهتره
|
Canada
|
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
3
20
من یکی از هم رشته های مرحوم داداشی هستم
روحت شاد برادرم
شاید من بهتر بتونم موقیت حادثه رو احساس کنم چون خودم چند بار به خاطر هیکلم مورد تعرض قرار گرفتم یعنی اینکه چندین بار کسانی بودن که فقط به خاطر اینکه بگن من از تو نمیترسم به من تعرض کردن اما من هیچ موقع بحث رو ادامه نمیدادم مخصوصا اگر ببینم واقعا با بچه طرفم که چون هر عملی عکس العملی داره من میدونم روح الله بحث رو ادامه داده که من فکر میکنم هر عکس العملی که از اون بچه(قاتل) روخ داده بخاطر ترس بی حدش واقعا بی اراده است چرا اینو میگم چون من خودم دقیقا و دقیقا با یه همچین جوان 17 18 ساله ای وارد بحث شدم که میدیدم بزور حتی حرف میزنه که من واقعا خشکم زد و سکوت کردم و به خودم گفتم حالا من اگر بخوام کوچیکترین حرکتی بکنم این چیش میشه چه کار میکنه واقعا چه کار میکنه چون محاله بخواد از زور خودش برای مقابله با من استفاده بکنه پس چی میشه این میشه که این شخص نمیخواد بازنده این بحث که خودش وارد اون شد بشه چون اینجا غرورش زیر پا میره با چیزی (قویتر از خودش و من) وارد بحث میشه یعنی چاقو و یا هر چیز دیگه که اینجا من هم غرورم میاد وسط (قبول کنید بعضی اوقات پیش میاد) و اینو به خودم میگم خوب این چاقو هنوز دست همون بچه ست پس این موقعیت با موقعیت قبلی فرقی نداره (البته با یه مقدار شک درباره این مسئله که در درونم پیدا میکنم) اما بحث رو ادامه میدم که آخر این بحث واقعا مبهم میشه چون هر دو طرف در یه سطح از لحاظ دفاعی قرار میگرن من که از لحاظ قدرت بدنی بالاتر از اونم و اون که از لحاظ چاقو داشتنش از من سرتر هست یا شاید هم نیست (اینو تو ذهنم میگفتم) به هر حال اینجا تقدیر باید مشخص کنه که کدوم طرف باید برنده این بازی بشه اما ماجرای من اینجور تموم نشد واصلا به اینجا کشیده نشد چون من در همون حالت سکوت روم رو برگردوندم ورفتم اون پسر حتی یک کلام نگفت .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۵
احسنت و باریکلا به شما پهلوان عزیز مرحوم داداشی هم باید همان کار را میکرد تا از درگیری جلوگیری شود اصلاً برای چی به آنها گفته منو میشناسید مگه میخواسته خودش و معرفی کنه و ادعایی کنه یا اگه یک ببخشید میگفت ازش چیزی کم میشد قرآن خدا غلط میشد.
ندا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
2
16
وافعا ناراحت کننده است خیلی متاثرشدم ادم ازمردن دشمنشم خوشال نمیشه خیلی سنش کم بود ای کاش جای بخشش داشت
*
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
7
5
خدا اون دنیا در مسند قضاوته و هر چی بین روح ا... داداشی و علیرضا گذشت رو قضاوت می کنه...یه فرق حکم خدا با حکم بنده ش اینه که خدا دل رو هم میبینه اگر علیرضا تو آخرین لحظات از ته دل اسم ائمه رو اورده خدا بخشیده تش و مهم هم همینه.حق بنده شم که با اعدام ادا شد
...
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
2
10
خارها
خوار نیستند
شاخه های خشک
چوبه های دار نیستند
میوه های کال کرم خورده نیز
روی دوش شاخه بار نیستند
پیش از آنکه برگهای زرد را
زیر پای خویش
سرزنش کنی
خش خشی به گوش می رسد :
برگهای بی گناه
با زبان ساده اعتراف می کنند
خشکی درخت
از کدام ریشه آب می خورد !
پاسخ ها
rostam
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
خیلی با حال بود داداش حالا شاعرش کی بود؟
amir
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
1
12
به نظر من کسانیکه ازدواج میکنند باید اول دو سه سال برن کلاس تربیت فرزندان ؛از همه مهم تر اینه. بنظز من پدر و مادر اون بچه هم تقصیر داشتن شاید مقصر اصلی بودن.
علي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
1
8
حضرت علي :لذتي كه در بخشش هست در انتقام نيست
الهه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
4
10
اون جوون ناخواسته اینکار رو کرده ولی خانواده داداشی با میل باطنی اینکار رو کردن
فقط امیدوارم بتونن با آرامش زندگی کنند!!!
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
3
15
نیروی انتظامی و دستگاه قضا برای خودشون از این قضیه بهره برداری کردند که دیدید ما چطور به سرعت یه قاتل خطر ناک رو اعدام کردیم ؟ اگر براشون مردم مهم بودند مفسدان اقتصادی رو مجازات می کردند , 30 سال بهره برداری از احساساست مردم برای سوار شدن بر کول مردم ؛ جهت ارتقای درجه و حقوق و محبوبیت مردمی ؛ جوری میگن روح الله داداشی انگار نه انگار طرف با فروختن هزار جور قرص و آمپول به بچه های مردم توی باشگاه و مغازه خودشو بسته بعد رفته توی یک مسابقه که هیچکدوم از قهرمانان جهان از جمله ماریوس پودزیانوفسکی حضور نداشتن ؛ با کلی کلک و دارو اول شده انگار طرف برنده مدال طلای المپیکبود که شبکه های سیما گفتن ترور شده ! فکر کردم آن خدا بیامرز دانشمند هسته ای بود که اخبار صدا و سیما گفت ترور شد!
مسعود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
3
14
ما بی فرهنگ هستیم به معنای واقعی
سورنا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
1
11
خدا دوتا شون رو رحمت کنه و مورد آمرزش قرار بده وبه خانواده هاشون صبر بده بهرحال دوتا جوون از دنیا رفتن و دستشون از دنیا کوتاهه پس فقط براشون فاتحه بفرستید وبه هیچ کدومشون توهین نکنید
سعید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
3
16
درسته این پسربچه اشتباه کرد، ولی حقش اعدام نبود... اون مطمئنا حتی فکرشو هم نمیکرد که قراره این اتفاق بیفته، اون فقط یه بچه و خام بود... اینو همه ی اونایی که دلشون یه ذره از انسانیت بویی برده باشه میدونن... مطمئن باشید خود مرحوم داداشی هم هیچوقت راضی به این کار نبود... اون امید همه ماها شد چون مرام و انسانیت داشت و دلش از سنگ نبود که راضی بشه به بدارآویخته شدن یه بچه... اون مرد بود و مردونگی دور از اینه...کاش به اون پسربچه یه فرصت داده میشد... شاید این بخشش و فرصت باعث میشد تا اون بشه یه روح الله داداشی دیگه. اون هنوز فرصت زیادی برای زندگی داشت...
ali
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
3
13
فقط میشه گفت انقراض اخلاق.
تصاویر رو نگاه کنید.
به کجا داریم میریم. خدا به داد ما برسه.

تنها هنر مسولین ما حذف صورت مساله است.
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
17
4
کشتن قهرمان جهان کم چیزی نیست حقش بود
بچه شمرون
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
0
14
نمیدونم چه نظری بدم
ولی منم با این نظر حضرت سعدی موافقم که فرمود:تمام بدبختی ها و مشکلات از فقر سر چشمه میگیره
چه فقر مالی چه فقر فرهنگی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
3
19
رسم پهلواني نبود كه اين پسر اعدام بشه !!!!
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
2
16
روح الله داداشی واسه ما اول یه پهلوون بود . باید رسم پهلوونیرو خانواده اش ادا میکردن . اما دیگر چه سود.....
آزاد
|
United States
|
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
1
7
انگیزه قتل میبایست از طریق دستگاه قضائی کاملا صادقانه به عموم مردم اطلاع داده میشد. جرا یک جوان هفده ساله مرتکب جنین جنایتی شده آیا فقط به خاطر هیکل بزرگ مقتول مرتکب قتل شده و یا
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
0
16
من بااشک چشمم می نویسم دیدن این صحنه ها هیچ انسان باوجدانی خوشحال نمی شودخدارابه حق حضرت علی علیه السلام قسم می دهم که مسببین اصلی راکه باعث به وجودامدن این مصائب میشوند به راه راست هدایت کندکسانی که دم از اسلام می زننداما هیچ بویی ازاسلام نبوییده اندجزدروغ .مال مردم راخوردن .شهادت ناحق دادن .پارتی درکارها کردن .خیلی هادرجامعه حقشان این چنین مردن است اما دستهای ناپاک نمی گذارنداما یک خطاکارنادان ان هم شایدبراثرتربیت ناصحیح ان هم بخاطرجوعمومی که برای انهامهم ترازرضایت خداست چراکه خدای مهربان ازگذشت بیشترراضی است گرچه قصاص هم فرمان خداست امابه طرف مقابل هم باید نگریست که ایا سابقه داریامخل جامعه بوده یابراثرناپختگی جوانی بوده به هرحال خداازسرتقصیرات همگی مابگذرداینشاالله.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۵
ناشناس عزیز درود بر تو که حق مطلب را ادا کردی من هم با شما هم عقیدم ولی مثل من و شما چقدر کم داریم در این اجتماع خدا بشما عمر با عزتو فرزانگی بدهد سلامت باشی و کامیاب
هرچی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
12
6
ببخشیدا شما که فرق گوشی با رانی رو نمیدونید چرا الکی میشینید واسه خودتون حکم صادر میکنین اصلا زیر این نقاب کی میتونه رانی بخوره ولی شما خودتونو بزارین جای خخانواده مرحوم داداشی ببینم میتونین قاتل رو ببخشین مطمئن باشید اونو نمی بخشین جوانی که به این راحتی هرجا که میره با خودش قمه میبره حقش از زندگی همینه
آزاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
1
5
نقل‌قول علیرضا در دادگاه:
-------------------------------

قاضی رنجبر رئیس شعبه اول دادگاه كیفری استان البرز، از متهم ـ علیرضا ـ خواست در جایگاه قرار گیرد و از خود دفاع كند.

قاضی: خودت را معرفی كن.

علیرضا: علیرضا ـ م، 18 ساله هستم. بیكار، بدون سابقه كیفری و ساكن حسین‌آباد در مهرشهر كرج و تا سال سوم راهنمایی درس خوانده‌ام.

قاضی: طبق محتویات پرونده و كیفرخواست صادره از دادسرای جنایی كرج، كشف آلت قتاله و گواهی پزشكی قانونی كه علت مرگ مقتول را مشخص كرده شما متهم به =>قتل عـمـد روح‌الله داداشی هستید، اتهام را قبول دارید؟

=>علیرضا: بله، اما باور كنید قصد كشتن او را نداشتم.

http://www.entekhab.ir/fa/news/34167/تصویر-قاتل-داداشی-در-دادگاه
م . ن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
3
16
بنظر من تو این قضیه در مجموع یکطرفه قضاوت شد خداییش خود ما هم اگه در مقابل یک فرد قوی هیکل قرار بگیریم چکار میکنیم آیا فرار را بر قرار ترجیح میدیم ؟ من امیدوارم که مرحوم داداشی آغازگر دعوا نبوده باشه ولی بنظر میاد در تعقیب و گریز همدیگه بودن البته تو برنامه ماه عسل که برادر ایشون رو دعوت کرده بودن از طرز گفتار ایشون خیلی خوشم نیومد خیلی مدعی بودند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۵
دقیقاً درست فهیمدی منم با تو هم عقیده هستم درود به شما
ناشناس
|
United States
|
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
9
9
15هزار نفر به عشق روح الله اومده بودند،روح الله یه مرد بود،شما که نمی شناختینش و الکی نظر می دین. روح الله امکان نداشت با کسی دعوا کنه و من که از تمام ماجرا و جزییات خبر دارم بهتون می گم که اون خیلی مظلومانه کشته شد.اما یه پسر لات و بی سر وپا که کارش دعوا و چاقو کشیه و چند ساله بدون غمه بیرون نمی رفت واقعا حقش نیست؟فقط بدونیین به خدا روح الله چیزی به عنوان غرور در وجودش نبود.
jamal.d
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
2
9
ما نمی گوییم با این اعدام دیگر ریشه جنایت کنده میشه ولی لا اقل تلنگری شد برای کسانی که افکار پوچ لا ابالی گری دارند به نظر من عین عدالت بود من کاری ندارک که داداشی فرد بزرگ و یا عادی بودولی مطمئناقوه قضاییه کمترین کار ممکن را در مورد یک جنایت کار انجام دادند اون کسانی که میگویند فقط 17 سال داشته چرا نمی گویند این 17 ساله چطور به ذهنش رسیده که برای دفاع از خودش چاقو داشته باشد .....
ناشناس
|
United States
|
۲۰:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
2
8
باید دید چرا یک جوان 17 ساله به این راحتی از چاقو برای قتل استفاده می کند. مطمئن نیستم بخشیدن او باعث اصلاح جامعه میشد.
جواد
|
United States
|
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
0
4
قانون قانون است خدا رحمت کند
ناشناس
|
Canada
|
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۱
5
10
من تصاویر اعدام و نظرات دوستان رو خوندم. فکر میکنم همه چیز در مورد این تراژدی غمناک که در نهایت دو جوان این مملکت جان خود را از دست دادند گفته شده و تنها چیزی که به ذهنم میرسد این است که برنده اصلی این ماجرا قضات بی سواد دادگاهها و سردمداران فاسد دولت اسلامی هستند که هر کجا به نفعشان است سریعاً اقدام می کنند. 3000 میلیارد تومان اختلاس!!! کی مسئول این جنایت اقتصادی است؟ تا کی مردم ایران باید تاوان دزدی ها و جنایات اقتصادی سردمداران جمهوری اسلامی را بدهند؟هرکس پستی به دست می آورد فوراً به فکر بستن بار خود می افتد.
بیایید کمی عاقلانه تر فکر کنیم.با اعدام کار درست نمی شود و جانیهای آینده دست از جنایت برنخواهند برداشت.
از ورزشکاران محترم کشور خواهش میکنم در برخورد با افراد نوجوان و احیاناً بزه کار بیشتر مراقب باشند تا مبادا در آینده باز هم شاهد یکچنین صحنه های دلخراشی باشیم.
حجت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۱
1
5
درسته که بقول قرآن ( و لکم فی القصاص حیوه ، یعنی در قصاص کردن برای شما زندگی است) اما این هم هست که ( و ان تعفوا اقرب للتقوی یعنی اگر عفو کنید این کار به تقوی نزدیکتر است .)
دل شکسته
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۱
0
9
خدایا به حق امام حسین ببخشش اون که موقع جون دادن امام حسین رو صدا کرد خودت ببخشش خیلی دلم برای مادرش میسوزه خیلی سخته بچه ی آدم جلو چشاش صداش کنه و ازش کمک بخواد ولی نتونه کاری بکنه خیلی بد دردیه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۳
جانگداز بود نظرت!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۵
بله با شما هم عقیدم خیلی پاکی بخدا خود خدا عمر با عزت بهت بدهد
09380369147
|
Germany
|
۱۹:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۱
7
4
به جهنم که مرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۳
شماره ی خودت رو نوشتی بگن چه نظر خوبی نوشتی یا با کمک آقای بوووق میخوای برای خودت کاری باری پیدا کنی!!
مصطفی
|
Netherlands
|
۲۰:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۱
4
4
نام پهلوان را خانواده اش کشتند!
Arash
|
United States
|
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۲
3
38
چرا به این شخصی که حالا مهم نیست چند سالشه و چاقو حمل میکنه میگید اخی گناه داشت و اونوقت به پهلوان نامدار این مملکت بی احترامی می کنید؟خجالت داره به خدا.کسی که قتل مرتکب میشه گناه کاره و چه دفاعی میتونه داشته باشه؟بگه چی؟واضحه که باید اعدام میشد.قانون قانونه و باید اجرا بشه.
ناشناس
|
Norway
|
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۲
8
3
خوب اعدامش کردند بایستی قبل از اعدام شلاق میخورد تا درسی بشه برای بقیه ارازل اوباش خدا بيامرزد روح الله داداشي
کوچولو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۲
5
58
17ساله باشه میگن جوونه گناه داره 30 ساله باشه میگن زن داره گناه داره 35ساله باشه میگن بچه داره گناه داره...پ اونی که ادم میکشه رو چه زمانی باید اعدام کرد؟
سارا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۲
5
4
به نظره من حقش بود که بمیره
بیخود کرد همچین کاری کرد
چاقو کشیده آدم کشته حالا باید بمیره تاوانشم بده
این که جوونه و بچست اینا حرفه .
پگاه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۳
3
5
چه ایران زیباییی ما داریم الان نه؟ دیگه هیچکس آدمی رو نمیکشه؟ دیگه کسی دزدی نمیکنه؟ اگه حتی عقل آدم تو چشمش باشه می تونه راحت ببینه که علیرضا با این جثه نحیفش از عمد به امن آقا حمله نکرده. تو کشور ما هرکی میره بدنسازی فک میکنه دیگه حق یا اونه. نمی دونم برادر روح الله که دم از مرام و پهلوونی میزه آیا فک کرد که رسم پهلوونی بخشش هست نه انتقام؟؟؟؟؟؟جون آدما شده عین چون مرغ هر روز به ردیف کشتارگاه.........
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۵
پگاه عزیز خیلی باهات موافقم.
سیما
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۳
3
7
آهای کسانیکه از روی دلسوزی با اعدام قاتل ابراز مخالفت کردید ! شما همانهایی نبودید که می گفتید قاتل باید اعدام بشه ، مجازات دار هم برایش کافی نیست ، داداشی جوانمرد بود و.... پس چیی شد اون جمعیت بی شماری که روی سایت های مختلف نسبت به خانواده داداشی اظهار همدردی داشتند ؟؟؟ حالا که عکسهای اعدام این بدبخت رو دیدید نظرات برعکس شد ؟؟؟ حقا که مرده پرستید. اینجانب از خداوند برای خانواده داداشی و خانواده سلطانی تقاضای صبر و برای فرزندان آنها طلب آمورزش دارم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۳
من از همون اول مخالف بودم..و بخاطر همینم چندتایی فحش نصیبم شد!!!!
لاله
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۳
55
3
با این اعدام ما دیگه تو مملکتمون قاتل نداریم. ولی اگه یک هزارم درصد گریه اون جوون 17 ساله گریه باشه، وای به حال همه تون که دم از عدالت میزنین!!!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۵
لاله عزیز 100% با تو موافقم خدا خیرت بدهد عزیز دل
الناز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۴
2
9
سلام همه اونايي كه نظر دادين به منم گوش بدين يه برادر دارم كه الان 23 سالشه تك فرزند پسر خونمون بود و خيلي نگران حالش بودم دختر كه بودم كه الان ازدواج كردم و از داداشم 3 سالم بزرگترم همش نگران حالش بودم به سن بلوغ كه ميرسيد خشونتش بيشتر ميشد سراغ دوستاي ناباب ميرفت همش نگران بودم كه مبادا معتاد بشه اونقدر حساس بودم كه بدون اينكه خانوادم بدونم در خلوتم به حالش گريه ميكرم تا اينكه تصميم گرفتيم تو سن 18 سالگي براش زن بگيريم الان يه بچه داره و زندگي خوبي سرش به كارشه از خدا ممنونم كه عاقبتش مثل مرحوم علي رضا نشد خيلي هم شبيه داداشمه كلا چند روزه داغونم تا ميتونم براي علي رضا فاتحه ميفرستم ميدونين چيه جوون يا نوجون دختر يا پسر خود به خود تو اين سن جو گير ميشن و سراغ كاراي عجيب ميرن شايد جلب توجه كنن اين علي رضا هم ندونسته اين كارو كرده و من متمعنم كه اگه زنده بود درس عبرت براي خودشو هم نوعاشم ميشد خيلي گريه ميكنم خيلي ناراحتم فقط اون جمله اي رو خودنم كه مامانشو صدا ميزد ديدين بچست يه بچه براي امنيتش مادرشو صدا ميكنه من خودم هر وقت احساس دلتنگي و درد ميكنم مادرمو ميخوام ما جوونيم و هر چي كنيم از جووني كرديم من همون الناز چند سال پيش نيستم خيلي پخته تر شدم و الان شايد به حركات چند سال پيشم بخندمو غصه بخورم كه چه اشتباهاتي كردم يه لحظه خودتونو بزارين جاي مادرش البته شما مادر نيستين من مادرم ميدونم چقدر سخته مرحوم داداشي قسمتش بوده تا اين سن زنده بمونه هر كسي به نوعي ميميره و از همون اول كه بدنيا اومده رو پيشونيش نوشته شده بوده كه مرگ اون دست يكي ديگشت و جوون ميميره خدايا از گناه اين دو جوون بگذر و صبر بده به خانواده هاشون ولي براي علي رضا به حدي ناراحتم كه انگار دارم ياس برادرمو ميگيرم چون فكر اينكه آدم بچشو بزرگ كنه و يه روزي جلوي همه اعدام بشه خيلي سخته خدايا به ما رهم كن و ميگم اگه قراره عاقبت بچه منم اينجوري بشه بهم هيچوقت فرزند پسر نده آمين
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۵
آفرین به تو الناز جون الهی خیر فرزندانت رو ببینی که انقدر روشن میبینی من هم از اول همین عقیده تورو داشتم ولی با کی حرف میزنی یک مشت بی عقل
دل شکسته بی طرف
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۵
حق مطلب را ادا کردی الناز عزیز خیر از زندگیت و جوانیت ببینی
سامی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۴
1
2
من روحلارودوست داشتم والان هم دارم ولی هردعوای پایانی هم داره ولی حرف سلمان درست هست برای جوانان تعفری وجودنداردکه هرکی فکری میکند من سامی قهرمان پرورش اندام آسیاهستم
فهیمه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۴
2
7
هرکی یه طرز فکر و احساسی داره که متعلق به شخصیت خودشه . هرکی مثل من دلش لرزید واسه اون پسر براش قرآن بخونه و فاتحه بفرسته.اونایی که طبیعتشون خشن و سخته لطف کنن پشت سر مرده ها حرف نزنن.با عرض معذرت از همه طرفداران آقای داداشی،من که نمیدونم چند تا مدال ایشون به کجای زندگی شماها رونق و رنگ داده؟کجای دنیا معروف شدین؟هرکی توی هر ورزشی قهرمان میشه واسه خودشه.هی نگین پهلوان پهلوان.یه نفر نوشته بود که همچین موقعیتی براشون پیش اومده و فقط سکوت کرده،باید بگم پهلوان یعنی همین.اون وسط حقی نبوده که پهلوونتون بخواد بگیره و به خاطرش با اون بچه درگیر بشه.ما هنوز یاد نگرفتیم احساساتمون رو کجا خرج کنیم. جون دادن یه آدم اصلا تماشا نداره که اونهمه آدم جمع بشن و نگاش کنن.از کجا معلوم که کارنامه ما پیش خدا از اون بچه سیاهتر نباشه؟لطفا در مقام قضاوت قرار نگیرید و فقط بگین خدا بیامرزدشون.اینقده پهلوون پرست هستید لطفا فکرتون رو پهلوون پرورش بدین.
پاسخ ها
.....
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۵
موافقم بارک ا...
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۵
6
5
اگه از من بپرسین منم میگم حقش بود چون منم 18 ساله ام و تو ایران زندگی میکنم چرا من چاقو تو جیبم نمیزارم و ادعای لاتی و درگیری ایجاد نمیکنم او حتما جوری تربیت شده و جامعه این جوری تربیت شده
سیما
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۵
2
6
ما نمی تونیم خودمون را جای خانواده داداشی بزاریم هیچ وقت نمی تونیم از دست دادن یه جون برای خواهر و برادراش واضح و مشخصه که آسون نیست مشخصه که اگر قرار بود رضایتی درکار باشه الان نمی تونستند رضایت بدن باید یه مدت می گذشت تا کمی آروم بشن و نکته هم همین جاست که چرا قوه قضائیه به این زودی حکم را صادر کرد همیشه برای اعدام افراد دیگه به خانواده مقتول وقت می دادند تا شاید بخواهند رضایت بدن جای تعجبه انگار زودتر از خانواده داداشی عجله داشتن با همه این تفاسیر قبول دارین بعد از این اعدام و با این کار برادر داداشی یه کم از اون ابهت خانواده داداشی کم شد شاید اگر رضایت می دادند هم روح اون جوانمرد شاد می شد و هم دیدگاه مردم نسبت به خانواده داداشی کم نمی شد
الينا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
2
11
خدايا اين علي رضا چي كشيده اون روزو همه چي يه ساعته تموم شد فكرشو بكنين خودتونو بزارين جاي علي رضا بزارين من براتون توصيف كنم من علي رضا تا يه روز قبلش نميدونستم ميخوام امروز قبل سحر بميرم بهم ميگن امروز اعدامي فرست ندارم دل سير مامانم ببوسم بابامو داداشمو من ادمه بدي نبودم خدايا چه كردم با خودم دستم بشكنه مامانم چي ميكشه بعد من دستمام ميلرزه كلي دلهره وجودمو گرفته ببينم درد داره خفه شدن دار انداختن مردمو تو فيلما ديدم ترسيدم الان خودم خدايا منو ببخش دارم ميام پيشت اما هنوز هيچي از دنيا نديدم دلم براي خونمونو مامانم تنگ شده قبر ترسناكه اون دنيا چه جوريه علي رضا شايد ميتونست اينارو هر روز به يادش بياره مثل همه ما اما ادم فكرشو بكنه چند ساعت ديگه به بدترين شكل ميميره چه بده خوب علي رضا برو حمام ريشاتو بزن لباس سرمه اي تو تنت كن موهاتو چه قشنگ شونه كردي علي رضا امادهاي داريم ميريم سوارش ميكنن به اين ميرات ونها اه دلش تاپ تاپ ميزنه جوري كه الانه از دهنش بپره بيرون دلهره كشيدين تا حالا نه من چقدر بگم نميتونم توصيف كنم چون درجه آخر دلهره من وقت بدنيا اوردن دخرم بود اما علي رضا رو دارن ميبرن كه بكشن اونم جلوي چش همه ادماي پست مگه مردن يكي سوت زدنو تشويق ميخواد چرا نمك رو زخم علي رضا ميپاشين زاتا دلش تاپ تاپ ميزنه شما اينجوري ميكنين طفلك بيشتر ميترسه علي رضا پياده شده پاهاش ميلرزه هيچي نميبينه داره ميشنوه فحشهاي مردمو دلش مامانشو ميخواد همون ماماني كه اگه ميافتاد زمين پاهاش خون ميومد هزار بار قربون صدقش ميرفت ميدونس كه فقط مامانشه كه تو درداش پيششه اما اجازه ندادن مامانش بياد پيشش علي رضا سوار بر چهار پايه مرگ داره امامارو صدا ميزنه تا حالا آمپول زدين منتظرين پرستار لز پشت اون سوزنو فرو كنه اون يه لحظه دلهره رو ضربدره هزار كنين علي رضا منتظره گردنش بشكنه مامانشو صدا ميزنه از ترس مثل بچه كوچيكا گريه ميكنه اينارو من الينا چند روزو شبه دارم تجسم ميكنم لحظه به لحظشو از نزديك نديم ولي من شدم علي رضا شدم مامانش داداشش باباش خدايا چه درد بزرگي اشك ريختم فايده نداشت كاش بي دردو لحظه اي ميمرد مثل روح الله خودمو گذاشتم جاي خواهر روح الله لباس دومادي به تنش نكردن تو عروسيش نرقصيدم من ميگفتم روح الله زن بگيره خودكشي ميكنم براش داداشمه اما اونم رفت بچه ها فقط ميتونم بگم بزرگترين دردارو كشيدن منم با اونا حالا ميگين اين كيه بابا مگه چيه تو ميشه فقط يه كلمه من انسانم من دل دارم من ميتونم راحت دردو سادي مردمو درك كنم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
1
5
هيچ چيزي نمي شه گفت
bita
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۶
3
14
وقتی به گوشم رسید که داداشی رو کشتن شکه شدم و الان که این عکسارو دیدم اعصابم ریخت به هم چرا ما باید جایی زندگی کنیم که انقدر مشکلات باشه که با یه بوق موندن پشت چراغ قرمز شهرمون اعصابامون باید به کلی بریزه به هم. مگه ما از زندگی چی میتونیم بخوایم ما تو اینن شهر انقدر آرامش نداریم که که از کوچکترین مسائل مثل این به راحتی با یه لبخند بگذریم
فقط میتونم بگم متاسفم اول برای ریس جمهور بعد برای شهرم بعد هم مردم
امير
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۹
2
4
من همه مطالب دوستان را خوندم بايد بگم متأسفم از اينكه بايد شاهد چنين وقايع جانسوزي در كشور اسلاميمان باشيم ( قتل داداشي يا اعدام عليرضا)
آيا واقعاً عليرضا مقصر بود؟ به نظر من گناه مرحوم داداشي بيشتر بود چراكه در شان يك قهرمان نامي نيست كه مرتكب چنين اشتباهي بشه
azadeh
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۱
3
5
کاش خانواده داداشی مرحوم با بخشیدن این جوون خودشونو پهلوان میکردن،همش 18 سال داشت ترسیده بود مسلمون بود شیعه ی علی بود شاید نوکر امام حسین بود که ازش مدد خواست
رقیه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۳
2
4
فقط اینو میتونم بگم که خیلی دلم براش سوخت .از یه طرف هم درس عبرت میشه برای کسایی که لات بازی درمیارن .خدا هر دوشونو بیامرزه وبه مادر هر دوتاشون صبر بده .بیشتر به مادر علیرضا خدا به دادش برسه هم بچش رفت هم ابروش هم زندگیش.
اسماعیل
|
United States
|
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۶
5
3
اول اینکه هر جونه زیره 18 سال کاره خطایی کرد چون 18 سالش نشده مجازات نداره!!!؟؟؟؟ دوم اگه مرحوم میخواست با قاتل درگیر بشه کافی بو 1 ضربه جزئی کوچیک میزدش تا 3-4 متری پرت میشد و دیگه بلند نمیشد... سوم قابل توجه اون حسودایی که اسمه آمپول میارن اینکه اگه خواستن جواب بدن تا هر نوع پودر-قرص-آمپول-باشگاهی که خواستن تا هر چند سال در اختیارشون بذارم ببینم میتونن 1/100 مقام های مرحوم و بیارن!!! در آخر شاید حکم قصاصی که خانواده مرحوم از خشم و شکه وارده ی اون حادثه دادن از مرامه پهلونی فاصله داشت ولی اعدامه علیرضا اگه باعث بشه 4تا نوجونه دیگه قمه حمل نکنن کافیه...در ضمن فقط مادره قاتل دل داره پس مادره مرحوم که پای بچش زحمت کشیده و نذاشته مثله قاتل هرز بار بیاد چی!!!؟؟
یه نفر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۸
0
2
خب ما روز حادثه(درگیری داداشی و علیرضا) اونجا نبودیم و نمیدونیم که چی شده....من از چند نفر شنیدم که میگفتند این دو تا از قبل با هم درگیری داشتند....نمیدونم جریان دقیقا چی بوده ولی میگند که این دوتا خیلی قبل بود که با هم درگیری داشتند....واقعا هم منطقی به نظر میاد چون یه درگیری لفظی کوچیک هیچ موقعی منجر به یه قتل نمیشه!!!....ظاهرا میگند که داداشی با خانواده ی علیرضا اختلاف داشت....خلاصه میتونم بگم خدا به مادر هر دوتاشون صبر بده! خدا شیطان و شیطان صفتان رو از ما دور کنه! چون ما انسان ها هرچند هم که عقل داریم اما باز ناقصیم!
فاطمه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۹
1
4
خدا رحمت کنه مرحوم داداشی رو . باور مرگش سخته ولی سخت تر از اون درخواست قصاص از طرف خونواده ای که تو کشور به پهلوانی معروفند هر چند قصاص حق طبیعی اونا بود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۲
2
4
سلام به آقا سلمان عزیز منم با شما و تمامی کسانیکه مخالف این اعدام بودن موافقم یعنی الان واقعا" با اعدام یک جوان ناکام امنیت در کشور بیشتر میشود؟!!!!!!!!!!!نخیر بدتر هم میشه .آهای اونایی که فکر میکنید خیلی کاره دولت درست بوده هیچ میدونید در قرآن آمده کسی که حکم اعدام میدهد و کسی که زیر پای قاتل را خالی میکند حالا هر کسی که میخواد باشه (اینجا منظورم برادر داداشی) باید از هر گونه گناه مبرا باشد ؟؟؟!!!!!!!!!!!آیا واقعا" الان برادر داداشی پاک پاک بود ؟ یا اون قاضی که اینچنین حکم سنگدلانه ای راداد پاک بود؟ من که فکر نمیکنم چون این طور افراد خودشون از هر کسه دیگه ای گناه کارترن.................متاسفم برای کسانیکه با این حکم خوشحال شدن واقعا" که؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
لیلا
|
United States
|
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۳
3
9
از اعدام این جووون قلبم آزرده شد این بچه خاسته جلو اون قد وهیکل کم نیاره کاش مرحوم داداشی کمی گذشت میکرد وبابچه کل کل نمیکرد
نیلو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۴
2
7
درسته که سزای قتل اعدامه اما ای کاش میومدن به جای اعدام یه بچه ی 17 ساله علت افتادن این اتفاق برسی میکردن تااز تکرار این اتفاقا پیشگری بشه ودرضمن همیشه بخشش قشنگ تر از انتقامه
goodfellow
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۲
3
5
کاش می بخشیدنش...ما جای خانواده ی داداشی نیستیم که قضاوت کنیم ولی همین که تا پای چوبه ی دار بره واسه یه پسره 17 ساله کافیه....کاش می بخشیدنش که با بخشش روح اله داداشی واسه هممون موندگار می شد....
بهاره
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۶
3
6
اگه روح الله داداشي برادر من بود و اين طور كشته ميشد حاضر بودم با دستهاي خودم حتي 7 بار قاتلشو اعدام كنم!
واگه اين نوجوون قاتل برادرم بود اعدام رو اصلا عادلانه نميدونستم و همچين مجازاتي رو نهايت بي عدالتي ميدونستم!پس بهتره هركس نظرشو براي خودش نگه داره!چون ماجاي هيچكدوم از دو طرف نيستيم كه بتونيم قضاوت عادلانه كنيم.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۱
1
7
با سلام...نظرات رو خوندم....همه یه چیزای(حالا از هم از روی تعصب و هم از روی چیزای دیگه) نوشتند....یکی میگفت خانواده....یکی میگفت نباید روح الله درگیر میشد(یه نظر منطقی) یکی میگفت نباید اونو اعدام میکردند(البته یکی نه چند نفر!!)....اما به نظر من هیچ ربطی به خانواده نداره....البته خانواده تاثیر خیلی خیلی مهمی داره ها اما شما کنعان پسر حضرت نوح رو ببینید....چی شد؟!....تو لحظات آخر که سیل داشت همه جا رو فرا میگرفت گفت پسر! اصلا لازم نداره که ایمان بیاری! لااقل بیا و کشتی سوار شو و جونتو نجات بده اما قبول نکرد که نکرد....پسر حضرت نوح! پس ربطی به خانواده نداره....ما همه انسان ها ظاهرا با هم در ارتباطیم اما روح ما همیشه تک و تنهاست!.....همه کار هایی که میکنیم در اصل به خودمون میکنیم!....
نظرات بینندگان