arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۸۸۵۹۷
تاریخ انتشار: ۵۰ : ۲۰ - ۲۶ دی ۱۳۹۶

وزیر اطلاعات: سربازان امام زمان(عج) به‌زودی‌ پاسخ کوبنده‌ای به گروهک‌ها می‌دهند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

وزیر اطلاعات گفت: سربازان گمنام امام زمان(عج) به‌زودی به گروهک‌های تروریستی پاسخ خواهند داد.

 

حجت الاسلام و المسلمین سید محمود علوی وزیر اطلاعات در مراسم ترحیم سه شهید وزارت اطلاعات در ارومیه با تبریک و تسلیت شهادتِ شهدای امنیت به محضر رهبر معظم انقلاب (مد ظله العالی)، ملت شریف ایران اسلامی سربازان گمنام امام زمان (عج) و خانواده معظم سه شهید والامقام، تاکیدکرد: سربازان گمنام امام زمان (عج) به زودی پاسخ کوبنده‌ای به گروهک‌های تروریستی و ضد انقلاب منطقه خواهند داد.

وی با اشاره به اینکه شهادت آرزوی جوانان این مرز و بوم است،گفت: جوانان این مرز و بوم با رشادت خود توطئه‌های شوم دشمنان را نقش بر آب می کنند.

وزیر اطلاعات افزود: سربازان گمنان امام زمان (عج) همواره آماده شهادت هستند و شهادت را یک سعادت دنیوی و اخروی برای خود می‌دانند.

علوی ادامه داد: شهدای انقلاب اسلامی با شهادت به زندگی جاودانه دست یافته‌اند و راه پرافتخار امام حسین (ع) را ادامه می‌دهند.

وزیر اطلاعات تاکید کرد: سربازان گمنان امام زمان (عج) گلوله‌ها را می‌پذیرند اما به دشمن اجازه برهم زدن امنیت را نمی‌دهند.

وی اضافه کرد: گروهک‌های تروریستی مطمئن باشند که اراده فرزندان این مرز و بوم را نمی‌توانند، متزلزل کنند.

وزیر اطلاعات با بیان این که زندگی عزتمندانه و مرگ شرافتمندانه دو راه تاکید شده در دین مبین اسلام است، گفت: شهادت‌ها، اراده‌ها را پولادین، گام‌ها را استوار و مقاومت‌ها را پایدار می‌کنند.

منبع: تسنیم
نظرات بینندگان