arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۸۸۶۳۰
تاریخ انتشار: ۲۰ : ۰۸ - ۲۷ دی ۱۳۹۶

پولهایی که سلبریتی ها از مردم برای زلزله زدگان گرفتند چه شد؟/نماینده مجلس: ردپایی از این کمک‌ها دیده نمی‌شود

فرهاد تجری گفت: به‌رغم کمک‌های زیادی که برای زلزله‌زدگان استان کرمانشاه، توسط هنرمندان و ورزشکاران شاخص یا همان سلبریتی‌ها از مردم جمع‌آوری شد، این کمک‌ها به خوبی بین حادثه‌دیدگان توزیع نشد و می‌توان گفت که ردپایی از این کمک‌ها دیده نمی‌شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

روزنامه جوان به نقل از فرهاد تجری، نایب رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی نوشت: به‌رغم کمک‌های زیادی که برای زلزله‌زدگان استان کرمانشاه، توسط هنرمندان و ورزشکاران شاخص یا همان سلبریتی‌ها از مردم جمع‌آوری شد، این کمک‌ها به خوبی بین حادثه‌دیدگان توزیع نشد و می‌توان گفت که ردپایی از این کمک‌ها دیده نمی‌شود.

وي تصريح مي‌كند: مديريت نكردن توزيع كمك‌هاي مردمي بين زلزله‌زدگان و ابراز نارضايتي آنها، موجب تضعيف اعتماد مردم به سلبريتي‌ها خواهد شد و نبود نظارت و مديريت در تقسيم اين كمك‌ها از انتخاب هنرمندان به عنوان واسطه، مردم را دچار ترديد مي‌كند.

اين نماينده مجلس تأكيد مي‌كند: ماندن كمك‌هاي نقدي مردم در حساب سلبريتي‌ها هيچ‌توجيهي ندارد و نمي‌دانم كه قرار است چه مشكلي را از مردم در آينده حل كند و به رغم اينكه مرجع دريافت و جذب كمك‌هاي مردمي بايد هلال احمر و نهادهاي حمايتي چون كميته امداد امام خميني(ره) باشد، به دليل ورود سلبريتي‌ها اين نهادها نتوانستند پاسخگويي درخور و مناسبي را ارائه دهند.

از چهره‌هاي شاخص هنرمند، ورزشكار و افراد شناخته شده كه در فضاي مجازي شماره حساب بانكي براي دريافت كمك نقدي اعلام كرده بودند، اين انتظار مي‌رود كه حداقل در حد يك يادداشت درباره سرنوشت كمكي كه چند ميليارد تومان بود، روشنگري كنند. حداقل بايد مشخص شود اين حجم از پول و سودهاي انباشته شده بانكي ناشي از رسوب پول در حساب‌ها، تا چه حد مي‌تواند در راه بازسازي مناطق زلزله‌زده مفيد باشد.

نظرات بینندگان