arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۸۸۶۵
تاریخ انتشار: ۳۲ : ۱۲ - ۳۰ شهريور ۱۳۹۰

علت احضار مصلحی و وحیدی به مجلس

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي در جلسه عصر سه‌شنبه خود، بررسي درگذشت هاله سحابي ـ دختر عزت‌الله سحابي ـ را با حضور وزير اطلاعات در دستور كار قرار داد.

حجت‌الاسلام و المسلمين حسين سبحاني‌نيا ـ عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس ـ با اعلام اين مطلب به ايسنا گفت: در اين جلسه، علي مطهري موضوع مربوط به فوت هاله سحابي ـ دختر عزت الله سحابي ـ را كه در تشيع جنازه مرحوم سحابي رخ داد، از وزير اطلاعات سوال كرد كه وزير نيز با حضور در اين جلسه به سوال نماينده تهران پاسخ داد.

وي افزود: وزير اطلاعات در اين جلسه عنوان كرد كه اين اتفاق به صورت طبيعي رخ داده و هاله سحابي پس از انتقال به بيمارستان جان باخته است.

اين عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس اظهار كرد: وزير اطلاعات همچنين تاكيد كرد كه مساله خاصي در اين رابطه وجود نداشته و خطاب به آقاي مطهري كه اين سوال را مطرح كرده بود گفت كه اگر دليل و مدرك خاصي در اين زمينه در اختيار داريد ارائه كنيد تا مورد بررسي قرار گيرد اما وزارت اطلاعات به مطلب خاصي در اين زمينه نرسيده است.

سبحاني‌نيا در ادامه با اشاره به حضور وزير دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح نيز در جلسه امروز كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي خاطرنشان كرد: در اين زمينه هم موضوع مربوط به پادگان نيروي هوايي در بابلسر مطرح شد كه مربوط به برخي مشكلات موجود در خصوص مسير جاده منتهي به آن بود. در اين زمينه بنا بود جلساتي تشكيل شود تا موضوع مورد بررسي قرار گيرد.

وي اضافه كرد: وزير دفاع عنوان كرد كه اگر كمك‌هاي منطقه‌اي نيز وجود داشته باشد، اين مشكلات را وزارت دفاع برطرف مي‌كند.

اين عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي در بخش ديگري از اين گفت‌وگو به بررسي موضوع مربوط به اتكا و يك كارخانه‌ قند در كربال و كوار اشاره كرد و يادآور شد: اين موضوع از طريق نماينده سروستان مطرح شد كه حدود يك سال قبل نيز اين موضوع مطرح شده بود كه يا خريداري شود و يا به نحو مطلوب، موثر واقع شود.
نظرات بینندگان