arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۸۸۶۸
تاریخ انتشار: ۳۳ : ۱۲ - ۳۰ شهريور ۱۳۹۰

احتمال اعزام احمد عزيزي به خارج کشور

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
قائم مقام رئيس بيمارستان مسيح دانشوري گفت: قرار شد كه پرونده و اطلاعات پزشكي اين شاعر به بيمارستان ارسال شود تا بعد از بررسي درباره ادامه درمان وي در اين بيمارستان يا در صورت لزوم اعزام وي به خارج تصميم گيري شود.

به گزارش انتخاب به نقل از فارس، قائم مقام رئيس بيمارستان مسيح دانشوري گفت: بعد از اعلام وزير ارشاد مبني بر ارجاع احمد عزيزي شاعر معاصر به اين بيمارستان منتظر ارسال اطلاعات بيماري ناي وي براي بررسي و اقدامات بعدي هستيم اما هنوز اطلاعات وي به اين بيمارستان ارسال نشده است.

محمدرضا مسجدي در پاسخ به اين پرسش كه آيا قرار است احمد عزيزي شاعر معاصر در بيمارستان مسيح دانشوري پيوند ناي شود، گفت: هنوز اطلاعات پزشكي اين بيمار به ما در بيمارستان مسيح دانشوري نرسيده است و ما هنوز اطلاعات دقيق پزشكي اين بيمار را نداريم و فقط از رسانه‌ها شنيده‌ايم.

وي گفت: بعد از رسانه‌‌اي شدن خبر ارجاع احمد عزيزي شاعر معاصر به بيمارستان مسيح دانشوري كه از سوي وزير ارشاد اعلام شد از دفتر وزير هم با ما تماس گرفته شد و قرار شد كه پرونده و اطلاعات پزشكي اين شاعر به بيمارستان ارسال شود تا بعد از بررسي درباره ادامه درمان وي در اين بيمارستان يا در صورت لزوم اعزام وي به خارج تصميم گيري شود.

مسجدي ادامه داد: اطلاعات فعلي ما نشان نمي‌دهد كه وي نيازي به ناي مصنوعي داشته باشد اما اينكه آيا لازم است كه جراحي ناي وي در داخل انجام شود يا اينكه بايد وي را براي ادامه درمان او را به خارج اعزام كنيم بعد از مشاهده اطلاعات پزشكي وي و بررسي آن در بيمارستان تصميم گيري مي‌شود.

قائم مقام رئيس بيمارستان مسيح دانشوري گفت: در صورتي كه امكان جراحي و ادامه درمان وي در اين بيمارستان نباشد،اقدامات و هماهنگي‌هاي لازم براي انتقال اين شاعر به يك كشور خارجي براي ادامه درمان را پيگيري مي‌كنيم.
نظرات بینندگان