arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۸۸۷۵۹
تاریخ انتشار: ۱۶ : ۱۹ - ۲۷ دی ۱۳۹۶

پوتین سالم و سرحال است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سخنگوی کرملین از سلامتی جسمانی و روانی رئیس جمهور روسیه خبر داد.

به گزارش وستی، دیمیتری پسکوف گفت: به نوبه خود می‌توانم اطمینان دهم که ولادیمیر پوتین کاملا سالم است و شیوه زندگی‌اش را می‌تواند با خیلی از مردم به اشتراک بگذارد.

وی درباره امکان افشای احتمالی اطلاعات مربوط به وضعیت سلامتی پوتین گفت: چنین فرمت‌هایی در قانون اساسی روسیه پیش بینی نشده و ما اطلاعاتی درباره وضعیت بهداشتی رئیس جمهور منتشر نمی‌کنیم.

این اظهار نظر دار حالی صورت می‌گیرد که روز سه شنبه دکتر رونی جکسون، پزشک کاخ سفید در کنفرانسی خبری نتایج تست سلامت دونالد ترامپ را منتشر کرد.

براین اساس رئیس جمهور آمریکا دارای قدی 1.90، وزنش 108 کیلوگرم، ضربان قلبش 68 و فشار خونش 12 روی 7 است و علاقه‌ای به ورزش ندارد و غذاهای فست فودی مصرف می‌کند؛ با این حال به گفته پزشکان به واسطه مصرف نکردن مشروبات الکلی و مواد دخانی از سلامتی کامل برخوردار است.

از سوی دیگر بارها تصاویر پوتین در حین انجام تمرینات استقامتی و ورزشی در رسانه‌های مختلف جهانی منتشر شده که نشان از سلامت کامل جسمانی وی دارد.

رئیس جمهور روسیه به طور مداوم هر روز ورزش می‌کند و علی رغم بسیاری از روس‌ها مشروبات الکلی مصرف نمی‌کند و سیگار هم نمی‌کشد.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان