arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۸۸۸۰۴
تاریخ انتشار: ۱۲ : ۰۹ - ۲۸ دی ۱۳۹۶

آرتور سایلام، صاحب یک رکورد ویژه در لیگ ترکیه گزینه نهایی تراکتورسازی شد

آرتور سایلام از ابتدا یکی از گزینه های اصلی باشگاه بوده که افتخار بزرگی در فوتبال ترکیه دارد. او تنها مربی است که در ٣٠ سال گذشته باشگاهی غیر از سه قدرت اصلی فوتبال ترکیه را به قهرمانی رسانده همچنین سابقه هدایت بشیکتاش را در کارنامه دارد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سایلام گزینه نهایی تراکتورسازی شد

آرتور سایلام برای مذاکره با باشگاه تراکتورسازی امشب (پنجشنبه) به تبریز خواهد رفت و برای جانشینی یحیی گل محمدی مذاکرات نهایی خود را با باشگاه تراکتورسازی انجام خواهد داد.

به‌ گزارش ‌ایسنا، نمایندگان باشگاه تراکتورسازی طی روزهای گذشته در استانبول با سه مربی صاحب نام و مطرح فوتبال ترکیه مذاکرات فشرده‌ای داشتند که در نهایت آرتور سایلام جهت طی مراحل نهایی امشب (پنج‌شنبه) وارد تبریز خواهد شد.

مصطفی دنیزلی یکی از گزینه‌های جدی تراکتور بوده است که چند جلسه مذاکرات فشرده‌ای با وی برگزار شده و شرایط مختلف همکاری از جمله قرارداد کوتاه مدت همچنین بلند مدت بررسی شده است انا در نهایت آقای دنیزلی جهت عقد قرارداد به مدت یک و نیم فصل دو میلیون دلار درخواست کرده بود که بر این اساس حضور او منتفی شده است.

محمد جواد پاینده مدیر رسانه‌ای باشگاه تراکتورسازی در خصوص مذاکرات با ارسون یانال گفت‌: نمایندگان تراکتورسازی نشست و مذاکره فشرده‌ای با ارسون یانال داشتند که روز سه شنبه جلسه دو طرف بیش از شش ساعت به طول انجامید و در نهایت یانال روز چهارشنبه پاسخ خودش را اعلام کرد. وی با وجود تمایل به همکاری اعلام کرد در این مقطع امکان حضور در تبریز را ندارد اما برای هدایت تراکتورسازی از ابتدای فصل آینده اعلام آمادگی کرد.

پاینده همچنین گفت: آرتور سایلام از ابتدا یکی از گزینه های اصلی باشگاه بوده که افتخار بزرگی در فوتبال ترکیه دارد. او تنها مربی است که در ٣٠ سال گذشته باشگاهی غیر از سه قدرت اصلی فوتبال ترکیه را به قهرمانی رسانده همچنین سابقه هدایت بشیکتاش را در کارنامه دارد. خوشبختانه مذاکرات خوبی بین دو طرف انجام شد که تا ساعت سه بامداد روز پنج شنبه ادامه‌ داشت.

مدیر رسانه‌ای تراکتورسازی در پایان، گفت‌: با توجه به حضور سایلام در ایران به منظور انجام مذاکرات نهایی، آجورلو در این خصوص با اعضای محترم هیات مدیره باشگاه گفت‌وگو خواهند کرد و پس از موافقت هیات مدیره امکان توافق نهایی و انتخاب سایلام وجود دارد.

نظرات بینندگان