arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۸۸۸۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۵۶ : ۱۲ - ۳۰ شهريور ۱۳۹۰

هر سانت افزایش قد چقدر هزینه دارد؟

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 برنا نوشت:

 آیا فکر می کنید بلند بودن قد دغدغه چند درصد از جوانان است؟ شما هم معتقدید بلند بودن قد رویای گروهی از جوانان ایرانی است؟ یا شاید اصلا شما هم از آن دسته هستید که غرق در رویای بلند شدن قدتان هزاران روش درمانی را در پیش گرفته و تمام راه‌های ممکن را امتحان کرده‌اید؟

مدیر و مشاور یکی از شرکت‌های داخلی که وارد کننده قرص‌های افزایش قد "ن .و" است بعد از پرسیدن سن و سال مصرف کننده و جنسیت او در گفت‌وگو با خبرنگار برنا می گوید:فرد مورد نظرشما 20 ساله است و در سن مناسبی قرار دارد.معمولا در این سنین مصرف قرص‌ها جواب می‌دهد. شرکت تولید کننده در بورشورهای خود گفته است که طول دوره درمان 3 دوره است، اما کسانی را هم داشته ایم که با یک دوره تاثیر آن را دیده اند.

البته ما قیمت‌مان را خیلی پایین آورده‌ایم.هم به نسبت قیمت قدیم خودمان و هم به نسبت سایر شرکت‌های وارد کننده تا توان خرید بالاتر برود و مشتریان‌مان بتوانند 3 بسته تهیه کنند تا هر 3 دوره را مصرف کرده و دوره درمان خود را تکمیل کنند تا ماکسیمم نتیجه را به دست بیاورند.در این شرایط سود 3 شیشه قرص برابر با سود یک شیشه آن است.

وی اضافه می کند:این قرص‌ها را از کشور دبی وارد می کنیم. این قرص در مورد همه افراد جواب نمی دهد،چون فیزیولوژی بدن افراد با یکدیگر متفاوت است. تعداد کسانی که از استفاده از این قرص‌ها برایشان نتیجه بخش نیست کم است،15 درصد از افراد نتیجه نمی‌گیرند. بر اساس فروشی که داشتیم در این زمینه آمارگیری کردیم و به این نتیجه آماری رسدیم.کسانی که 3 دوره مصرف کرده اند بهتر نتیجه گرفته اند. مصرف این قرص ها برای افراد 15 تا 35 سال جواب می‌دهد. در کنار مصرف این قرص‌ها رژیم غذایی هم می تواند کمک کند،برای مثال مصرف لبنیات،حبوبات و پروتئین همراه با قرص تاثیرآن را چندبرابر می کند! ورزش هایی هم هست که اگر انجام بدهید بسیار موثر است.

مدیر این شرکت می گوید: یکی از همکارانم که با یکدیگر این کار را شروع کردیم و 25 ساله است، از این قرص ها استفاده کرد و بعد از 3 دوره استفاده 4 سانت افزایش قد داشت. خودم هم 2 سانت افزایش قد داشتم.

                     این قرص ها روی رشد طولی استخوان‌ها تاثیر می گذارد. هیچ گونه عارضه ای ندارد چون هورمونی نیست، از مواد معدنی کاملا طبیعی، کلسیم، منیزیم و روی تهیه شده است. فرد همراه با مصرف این قرص ها باید فعالیت داشته باشد و مایعات مصرف کند تا هضم شده و به کلیه فشار وارد نکنند. قیمت قرص‌ها برای 3 دوره مصرف 299 هزار تومان است و فروشندگان آن ادعا می کنند اصل این محصول ساخت کشور امریکا است.

معجزه ای در افزایش قد! آیا از کوتاهی قد خود رنج می برید؟

دمپایی صندل افزایش قد برای سنین کمتر از 35 سال نتیجه می دهد. دیگر نگران کوتاهی قد خود نباشید.

افزایش قد به وسیله دمپائی های مخصوص ماساژ به روش ویبراتوری وطب سوزنی محصول کشوربرزیل به همراه 8 برنامه :لاغری- چاقی- افزایش قد -تسکین دهنده درد-ماساژکل اندام و3برنامه ریلکس کننده کل اندام!

کارمند فروش شرکت وارد کننده این محصول معتقد است با استفاده از این دستگاه حداکثر 12 الی 15 سانتی متر در طول دوره مصرف افزایش قد دارید.

دستگاه با ایجاد پالس‌های الکتریکی ضعیف از راه طب سوزنی اقدام به تحریک اعصاب حساس و مورد نظر محل قرار گرفتن (از کف پا یا سایر نقاط بدن ) می کند و به این ترتیب باعث از بین رفتن خستگی، کوفتگی و احساس آرامش در بدن فرد می شود.

دمپایی افزایش قد با ایجاد پالس های الکتریکی و تحریک اعصاب کف پا در چند حالت مختلف که مصرف کننده می تواند به دلخواه منطقه تحریک را تغییر دهد باعث افزایش قد او تا حداکثر 12 الی 15 سانتی متر می شود.

فروشندگان این محصول معتقدند عمل این دستگاه نوعی فیزیوتراپی برای استخوان های بدن است و با تحریک اعصاب بدن از تنبلی عضلات جلوگیری می کند و با تحریک عصبی باعث افزایش طبیعی قد می شود.

دوره مصرف روزی حداکثر 30 دقیقه در روز در طول مدت 3 ماه است و در طول دوره حتما باید از غذاهای کلسیم دار استفاده کنید. قیمت این دستگاه 48 هزار تومان است.البته مدیر فروش این شرکت می‌گوید: اگر دستگاه چینی هم بخواهید با قیمت پایین تر داریم. دستگاه چینی 35 هزار تومان است!

البته تنوع محصولات افزایش قد به همین جا ختم نمی شود، انوع صندل،انواع کفش،دستگاه و قرص‌های افزایش قد بازار را اشباع کرده اند. اما نکته مورد توجه برنا این است که آیا آماری راجع به میزان نتیجه بخشی این دستگاه‌ها وجود دارد؟و اینکه آیا متخصصان تغذیه و غدد نیز تاثیر چنین مواردی را تایید می کنند؟

به همین منظور از دکتر سید جعفر افتخار زاده، متخصص بیماری های داخلی و فوق تخصص غدد درون ریز و متابولیسم در این زمینه سوال پرسیدیم. این متخصص غدد تنها با یک جمله تمام اگهی‌ها و شعارهای تبلیغاتی شرکت‌های این چنینی را رد کرد و گفت: چنین شرکت‌هایی با محصولات این چنینی تنها به دنبال پیدا کردن افراد ساده لوحی هستند که تاثیر چنین داروها و دستگاه‌هایی را باور می کنند.

وقتی نوجوانی در سن زیر 18 سال قرار داشته باشد ممکن است لایه‌های رشد او بسته نشده باشد و حتی با ورزش کردن؛دویدن،دوچرخه یا تغذیه صحیح تا اندازه‌ای که ارث دارد قد بکشد اما بعد از بسته شدن این لایه‌ها اگر دارویی برای افزایش قد تجویز کنیم ممکن است استخوان‌ها از عرض رشد کنند و چنین مواردی را هم داشته ایم، کسی که بعد از سن رشد هورمون رشد تزریق و مصرف کرده اند استخوان‌های او از پهنا رشد کرده است و برای فرد مصیبت درست کرده است.

 تبیغات این چنینی برای دستگاه‌ها یا قرص‌های افزایش قد تنها برای پول درآوردن است.

وی در مورد سن نهایی رشد قد در نوجوانان و جوانان به برنا گفت: میانگین سن رشد قد 18 سال است اما باز هم بسته به وراثت تغییر می کند، یعنی برخی افراد ممکن است در سن 19 سالگی هم لایه‌های رشدشان بسته نشده باشد، در مورد این فرد هورمون رشد در کنار داروهای دیگر تاثیر داشته و او قد کشیده است. اما اینکه بخواهیم بگوییم کفش یا دمپایی یا دستگاهی هست که می تواند قد افراد را افزایش بدهد تنها تبیلغات برای پول درآوردن است.

این متخصص غدد افزود:‌ در کنار وراثت تغذیه نیز در دوران رشد می تواند موثر باشد.باید در مورد افرادی که مشکل کوتاهی قد دارند همه هورمون‌ها بررسی شوند، تا جایی که مجاز باشی مفرد را درمان می کنیم و اینطور نیست که با دستگاهی آن را رفع کنیم.رفع چنین مشکلی احتیاج به 30 سال تحصیل و تخصص دارد و هر تاجری نمی تواند اداع کند قادر به حل این مشکل است.

وی همچنین درباره عمل‌های جراحی رد کردن میله فلزی از استخوان‌ها برای افزایش قد بیان کرد: در چنین عمل‌هایی استخوان‌ها را می برند و با کمی فاصله و کشش آن را جوش می هند و اجازه می دهند سلول‌های استخوانی رشد کنند تا قد بلندتر باشد. چنین روشی نیز عوارض زیادی دارد،باید کشش عضله ،تاندوم و تمام عروق صورت بگیرد و ممکن است بعد از مدتی چنین فردی قادر به حرکت نباشد. فرض کنید استخوانی 3 سانت بلدتر شود اما فرد بعدها نتواند راه برود.این عمل هم از کارهای خلاف پزشکی است.

دکتر افتخار زاده همه چیز را در رد ادعای چنین شرکت‌های گفت و تنها جای این پرسش باقی می ماند که چرا باید در غفلت مسوولان مربوط چنین شرکت‌هایی بتوانند به راحتی به پخش و شایع کردن ادعای دروغ خودمشغول باشند و به راحتی به این کلاه برداری آبرومندانه بپردازند؟

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بهادری
|
GERMANY
|
۲۱:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
0
0
متاسفانه این قرص ها و سندل ها یک نوع کلاه برداری از مردم ایران است و شما هم به کمک آنها آمدید
نظرات بینندگان