arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۸۸۸۸
تاریخ انتشار: ۵۶ : ۱۲ - ۳۰ شهريور ۱۳۹۰

سردار نقدي: بيش از 85 درصد اعضاي پژاك از اتباع غير ايراني هستند

رييس سازمان بسيج مستضعفين گفت: بيش از 85 درصد اعضاي گروهك تروريستي پژاك از اتباع غير ايراني و جزو مزدوراني هستند كه از ساير كشورها براي ايجاد ناامني اجير شده اند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رييس سازمان بسيج مستضعفين گفت: بيش از 85 درصد اعضاي گروهك تروريستي پژاك از اتباع غير ايراني و جزو مزدوراني هستند كه از ساير كشورها براي ايجاد ناامني اجير شده اند.

سردار سرتيپ محمد رضا نقدي در گفت و گو با ايرنا، با بيان اينكه مركز فعاليت هاي گروهك تروريستي پژاك در آن سوي مرزها قرار دارد اظهار داشت: به دليل هوشياري و بيداري مردم كرد و علاقه آنان به نظام اسلامي، درخواست هاي اين گروهك براي عضويت با بي توجهي مواجه شده است.

رييس سازمان بسيج مستضعفين با بيان اينكه افراد معدودي به عضويت اين گروهك در آمده اند ،گفت: ناتواني استكبار جهاني براي جذب مردم كرد ايران در گروهك ضد انقلاب پژاك به جايي رسيده كه مجبور شده است به استخدام اتباع ساير كشورها روي بياورد.

سردار نقدي ادامه داد:‌ اين وضعيت نشان دهنده بيداري مردم كردستان، علاقه مندي آنها به نظام اسلامي و استيصال امريكا است.

وي در خصوص انگيزه غرب براي ايجاد ناامني در ايران گفت: اوضاع غرب به هم ريخته است و بنابراين آنها تلاش مي كنند تا براي فرافكني مشكلات، جريان مصنوعي در ساير كشورها به راه بيندازند كه به عنوان نمونه مي توان به فتنه سال 1388 و فعاليت گروهك تروريستي پژاك اشاره كرد.

رييس سازمان بسيج مستضعفين در خصوص همكاري بسيج با نيروهاي نظامي در مقابله با گروهك تروريستي پژاك اظهارداشت:مسووليت محافظت از مرزهاي كشور بين نيروي انتظامي، ارتش و سپاه تقسيم شده است و در برخي مناطق، بسيج روستايي وعشايري براي تامين مرزها با اين نيروها همكاري مي كند.

سردار نقدي افزود: بر اساس اعلام نياز نيروي هاي نظامي و امنيتي، بسيجيان با آنها تعامل و همكاري مي كنند كه اين كمك مي تواند شامل كمك رزمي و كمك اطلاعاتي و پشتيباني باشد.

وي خاطر نشان كرد: تاكنون براي مقابله با گروهك تروريستي پژاك به نيروهاي بسيج اعلام نياز نشده است.
نظرات بینندگان