arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۸۸۹۳۶
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۲۳ - ۲۸ دی ۱۳۹۶

معرفی 5 سریال کمدی برتر که در حال پخش هستند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سال 2017 شاهد درخشیدن تعداد زیادی از سریال‌ها در ژانرهای مختلف بودیم و هر کدام به نحوی تماشاگران مختص به خودشان را جذب کردند. ژانر کمدی هم در این سال بسیار فعال بوده و با ساخته شدن اثرات محبوبی مواجه بودیم.

در ادامه لیست این 5 سریال کمدی برتر اخیرا پخش شده (با 10 سریال برتر سال 2017 آشنا شوید) را قرار داده‌ایم:

مام

اگر از طرفداران سریال‌های سیتکام هستید، حتما مجموعه تلویزیونی مام (Mom) را در لیست خود قرار دهید. داستان Mom مربوط به یک مادر و دختر ناسازگار با بازی‌های الیسون جنی و آنا فاریس بوده که مدت‌ها است الکل و مواد مخدر را کنار گذاشته‌اند و با شرکت در جلسات ترک اعتیاد همراه با دوستان‌شان در آن‌جا، به دنبال ادامه دادن این روند و بهبود دادن شرایط زندگی هستند.

روند کلی داستان و پیش رفتن قسمت‌های مختلف بر اساس اتفاقات و مشکلاتی است که این خانواده با آن‌ها روبه‌رو می‌شود و با کمک دوستانی که همیشه در کنارشان هستند، با آن‌ها مبارزه می‌کنند.

سریال Mom توسط چاک لوری مشهور و Eddie Gorodetsky ساخته شده و اکنون در پنجمین فصل خودش در حال پخش است. الیسون جنی برای بازی در Mom جوایز مختلفی را از طرف مراسم‌هایی چون امی و Critics’ Choice Television Award به دست آورده است.

تئوری بیگ بنگ

تئوری بیگ بنگ (The Big Bang Theory) هم یکی دیگر از سیتکام‌های معروف و موفق چاک لوری بوده که چندین سال است (از سال 2007 تا کنون) از CBS پخش می‌گردد. داستان این سریال مربوط به چند دوست نخبه بوده که هر کدام در حوزه‌های مختلف علمی فعالیت می‌کنند و تفریحات به اصطلاح “نردی” خودشان را دارند.

شخصیت‌های تئوری بیگ بنگ هر کدام ویژگی‌‌های رفتاری خاص و حتی تیکه کلام‌های خاص خودشان را دارند که بیننده با قرار گرفتن در مسیر داستان، با تمامی آن‌ها خو می‌گیرد.

یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های این سریال، شلدون با بازی هوشمندانه جیمز پارسونز است که می‌توان گفت اساس کلی داستان سریال حول این شخصیت می‌چرخد. جیم پارسونز با بازی در The Big Bang Theory توانست جایزه بهترین بازیگر سریال کمدی در گلدن گلوب 2011 را از آن خود کند. تا به امروز پخش 10 فصل از بیگ بنگ تئوری به اتمام رسیده و فصل 11 این سریال همچنان در حال پخش است.

بی‌شرم

اگر به دنبال کمدی‌های سیتکام نیستید و علاوه بر این می‌خواهید چاشنی درام بیشتری را در یک سریال بچشید، مجموعه تلویزیونی بی‌شرم (Shameless) برای شما است. این سریال که محصول ShowTime بوده یک طنز تلخ و در عین شاد را به بیننده ارایه می‌دهد و با همین شیوه هم بیننده را به خودش را جذب می‌کند.

سریال بی‌شرم، داستان‌های اعضای یک خانواده فقیر را که با پدر معتادشان در منطقه پایین شهر زندگی می‌کنند، نشان می‌دهد. در Shameless شاهد تلاش سخت تک تک اعضای این خانواده برای گذاراندن زندگی هستیم و جریان‌هایی که در طی این مسیر به وجود می‌آیند، سریال را به جلو می‌برند.

اتحاد، پشت هم بودن در هر شرایط و نا امیدی در سخت‌ترین بخش‌های زندگی، پیام‌هایی هستند که Shameless در هر قسمت سعی دارد بیان کند و نتیجه این پیام‌ها، ایجاد کششی در بیننده بوده که 45 دقیقه هر قسمت سریال را بدون کوچک‌ترین خستگی تماشا کند. فصل هشتم Shameless هم‌چنان در حال پخش بوده و در تاریخ 28 ژانویه به پایان می‌رسد.

خانم مایسل شگفت‌انگیز

خانم مایسل شگفت‌انگیز (The Marvelous Mrs. Maisel) یکی از آن دسته سریال‌های نوپا و جدید بوده که به تازگی فصل اول آن به پایان رسیده است. این سریال جذاب که ساخته امی شرمن بوده، تنها با یک فصل توانسته دو جایزه گلدن گلوب در سال 2018 را که یکی از آن‌ها مربوط به بهترین سریال کمدی است، از آن خود کند و در رتبه چهارم 5 سریال کمدی برتر ما قرار بگیرد.

ژانر این سریال ترکیبی از کمدی، تاریخی و درام بوده و فضایی از سال 1958 نیویورک را به تصویر می‌کشد. داستان The Marvelous Mrs. Maisel مربوط به یک زن خانه‌ دار است که تصمیم دارد برای رسیدن به آرزویش، اقداماتی را انجام دهد. خانم مایسل شگفت انگیز توسط آمازون پخش می‌گردد و بر اساس اخبار موجود، برای فصل دوم هم تمدید شده است.

استاد همه چیز

یکی دیگر از کمدی/دارم‌های برتر، استاد هیچ چیز (Master Of None) بوده که بعد از وقفه‌ای بلند پس از پخش فصل اول، برای دومین فصل در سال 2017 توسط شبکه نتفلیکس، تمدید و پخش شد. سریال استاد هیچ‌ چیز، بر اساس زندگی سازنده آن، عزیز انصاری و کتابی که او نوشته، ساخته شده است. در این سریال خود انصاری به عنوان بازیگر اصلی در نقش یک بازیگر 30 ساله که در نیویورک زندگی می‌کند، نقش بازی کرده و داستان سریال حول اتفاقات و تصمیماتی است که این شخص برای زندگی‌اش می‌گیرد.

این سریال با دریافت چندین جایزه در مراسم‌های امی و گلدن گلوب و همچنین نامزدی‌های فراوان در این مراسم‌ها، به موفقیت بالایی دست یافته است.

فصل دوم Master Of None در ماه مه 2017 به ‌پایان رسید و بر اساس گفته‌های انصاری، هنوز زمان ساخت فصل سوم برای این سریال فرا نرسیده است. او دلیل این موضوع را این گونه بیان می‌کند که هنوز پیشرفت زیادی در زندگی‌ام رخ نداده که بخواهم فصل جدیدی را بنویسم!

منبع: کلیک

نظرات بینندگان