arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۸۸۹۵۲
تاریخ انتشار: ۰۵ : ۰۹ - ۲۹ دی ۱۳۹۶

عربستان: موشک بالستیک شلیک شده توسط یمن را در «جیزان» ساقط کردیم

رسانه‌های عربستان سعودی مدعی شدند که این کشور یک موشک بالستیک شلیک شده توسط یمنی‌ها را در «جیزان» رهگیری و ساقط کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

عربستان: موشک بالستیک شلیک شده توسط یمن در «جیزان» را ساقط کردیم

رسانه‌های عربستان سعودی مدعی شدند که این کشور یک موشک بالستیک شلیک شده توسط یمنی‌ها را در «جیزان» رهگیری و ساقط کرد.

به گزارش فارس، در حالی که طی روزهای اخیر یمنی‌ها در پاسخ به حملات عربستان سعودی به مردم یمن، چندین بار به حملات موشکی به عربستان سعودی دست زده‌اند، بامداد امروز جمعه رسانه‌های ریاض مدعی رهگیری و هدف قرار دادن یک موشک بالستیک یمنی‌ شدند.

صبح روز پنجشنبه بود که یگان موشکی ارتش و انصارالله یمن یک فروند موشک بالستیک کوتاه‌برد به سمت مقر پدافند هوایی عربستان در نجران واقع در جنوب این کشور شلیک کردند.

بنا برگفته یک منبع نظامی یمنی، یک موشک بالستیک کوتاه‌بُرد دیگر از نوع همان موشکی که طی روزهای گذشته عمق عربستان را هدف گرفته، به مقر پدافند هوایی نجران شلیک شد و موشک با دقت به هدف اصابت کرد.

در مقابل، وبگاه خبری «سبق» عربستان نیز گزارش داد که پدافند هوایی این کشور موفق شده یک موشک بالستیک را که از یمن به عربستان شلیک شده بود، رهگیری و منهدم کند.

با احتساب موشک صبح پنجشنبه، شمار موشک‌هایی که ارتش یمن در سال جاری میلادی (2018) به سوی اهداف در خاک عربستان شلیک کرده به پنج فروند می‌رسد(جزئیات بیشتر).

حالا بامداد امروز جمعه رسانه‌های عربستان سعودی از قبیل العربیه در خبری فوری مدعی هدف قرار دادن یک موشک بالستیک یمنی‌ شدند.

بنا بر ادعای این رسانه‌ها، پدافند هوایی عربستان سعودی یک موشک بالستیک یمنی را که به «جیزان» شلیک شده بود، رهگیری و ساقط کرد.

نظرات بینندگان