arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۸۸۹۸
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۴۷ : ۱۴ - ۳۰ شهريور ۱۳۹۰

سابقه ورزشی هیئت مدیره سرخآبی چیست؟

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

اعضای هیئت مدیره دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در شرایطی از سوی وزیر ورزش و جوانان معرفی شدند که در بین آنها افراد چند شغله حضور دارند و برخی از اعضا نیز بدون هیچگونه سابقه ورزشی قرار است برای این دو باشگاه پرطرفدار سیاست‌گذاری کنند.

به گزارش انتخاب به نقل از مهر، محمد عباسی وزیر ورزش و جوانان که وعده کرده بود روز سه شنبه اعضای هیئت مدیره دو باشگاه استقلال و پرسپولیس را معرفی خواهد کرد به قولش عمل نمود و سه شنبه شب پس از برگزاری نشست هایی با گزینه های مورد نظرش، در نهایت اعضای هیئت مدیره این دو باشگاه را معرفی کرد.

در این بین آنچه برای اهالی فوتبال جای سوال دارد این است که اعضای هیئت مدیره این دو باشگاه بر چه اساس و معیارهایی انتخاب شده اند؟ شاید برخی اعتقاد دارند که باید در هیئت مدیره این دو باشگاه افرادی حضور داشته باشند که دارای سوابق ورزشی و مدیریتی موفقی باشند.

با این حال آنچه منطقی به نظر می رسد اینکه هیئت مدیره که باید سیاست گذاری و پشتیبانی از یک باشگاه را برعهده داشته باشد باید تلفیقی از نیروهای ورزشی، اقتصادی و سیاسی باشد که ظاهرا در انتخاب های وزیر ورزش و جوانان لحاظ شده است. در جداول زیر به بررسی مشاغل و سابقه مدیریت ورزشی اعضای هیئت مدیره این دو باشگاه پرداخته ایم:


نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
0
0
کدام جداول ؟
ناشناس
|
NORWAY
|
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
0
0
meyarha bar hasbe daraje va nezami bodan ast,tanha chizi ke dar in keshvar mohem nist takhasos ast,bekhatere hamin ham fesad dar hameja moshahede mishavad
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
0
0
پس کو جدول سوابق اعضاء؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نظرات بینندگان