arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۸۹۰۲
تاریخ انتشار: ۵۱ : ۱۴ - ۳۰ شهريور ۱۳۹۰

نامه حبیب کاشانی به خبرنگاران

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مدیر عامل پیشین باشگاه پرسپولیس یک روز پس از استعفایش در نامه‌ای به خبرنگاران مواردی را مطرح کرد.

به گزارش انتخاب به نقل از مهر، در متن نامه حبیب کاشانی خطاب به خبرنگاران، آمده است: در مدت حضور خود در عرصه ورزش، فراز و نشیب‌های زیادی را تجربه کرده‌ام. در همه این روزها؛ چه روزهای کامیابی و چه روزهای ناکامی که هر دو ذات ورزش است و از عوامل جذابیت و پویایی آن، همیشه علاوه بر حضور و لطف خداوند، سایه پرمهر شما خبرنگاران عزیز و اصحاب محترم رسانه را در کنار خود داشتم.

وی با ابراز تشکر از همراهی خبرنگاران خاطرنشان کرده است: همراهانی که گاه با انتقادهای خود حق برادری و دوستی را بر من تمام کردید و بر پایه آنچه دین مبین اسلام می گوید " زکات زبان و قلم خود را با نصیحت و خیرخواهی" در حق این بنده ناچیز، ادا کرده‌اید.

"خداوند حکیم برای قلم و هر آنچه که آگاهی بخش است ارزشی مثال زدنی قائل است و همین بس که در قرآن، بر قلم، قسم یاد می کند"، کاشانی با بیان این جمله تاکید کرده است: سوگند خداوند به "قلم"، آن را مقدس کرده و "نوشتن" و "آگاهی بخشی" را حرمت بخشیده است و چه نیکو گفته‌اند که درخت قلم، اگر ریشه در "تعهد" و "انصاف" داشته باشد، میوه‌اش شیرین و ماندگار است.

مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس در نامه خود خطاب به خبرنگاران همچنین آورده است: در محضر خداوند رحمان که آگاه به همه چیز و عالم در برابرش خلع ید است و برای پوشاندن و قلب حقیقت، راه به جایی ندارد به احترام‌تان تمام قد می ایستم و قدردان تلاش‌ها، نقدها و محبت‌های تان هستم که بی شک، اگر نبود لطف خداوند و کمک و همراهی شما، موفقیتی در کارنامه ناچیز کاری من، رقم نمی خورد.

کاشانی در بخش پایانی نامه خود با اشاره به این بیت که "خدایا چنان کن سرانجام کار، تو خشنود باشی و ما رستگار"، تاکید کرده است: رفتن من فرصتی است تا با کمک شما در تاریک و روشن عملکردم بیندیشم و شما نیز در فرصت مناسب، با پیگیری پیدا و پنهان اتفاقات و ریشه یابی رخدادهای ایام گذشته، قضاوت‌ها را عیار گیرید.

حبیب کاشانی عصر روز سه شنبه از سمت مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس کناره گیری کرد و ساعتی بعد محمد رویانیان به عنوان جانشین او در این باشگاه انتخاب شد.
نظرات بینندگان