arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۸۹۰۲۶
تاریخ انتشار: ۵۷ : ۱۴ - ۲۹ دی ۱۳۹۶

علیخانی: «هاشمی» مرد روزهای سخت و عبور از بحرانها بود

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

نماینده سابق مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی و مشاور آیت الله هاشمی رفسنجانی گفت: هاشمی مرد روزهای سخت و عبور از بحرانها بود و در شرایط حساس کنونی جایش خالی است.

به گزارش «انتخاب»، اولین سالگرد درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی روز پنجشنبه با حضور مجید انصاری عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، فاطمه هاشمی فاطمه هاشمي فرزند ارشد آیت الله هاشمی رفسنجانی، عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین و حضور پرشور مردم در حسینیه یادگار امام (ره) در قزوین برگزار شد.

حجت الاسلام قدرت الله علیخانی مشاور سابق هاشمی رفسنجانی در این مراسم اظهار کرد: حضور گسترده شما مردم در اقصی نقاط کشور در مراسم یادبود بیانگر جایگاه همیشگی و مردمی یار دیرین امام است.

وی افزود: بدرقه چند میلیونی مردم از مرحوم هاشمی نشان داد مردم قدردان بزرگان خود هستند و یاد هاشمی همواره در اذهان زنده است.

مشاور مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی گفت: با توجه به اینکه تهمت های زیادی به ایشان زدند اما محبوبیت این بزرگوار بیش از گذشته شد.

وی بیان کرد: با جو نامناسبی که ایجاد می کنند گاهی چهره های تاثیر گذار قدرشان تا زمانی که زنده اند دانسته نمی شود.

حجت الاسلام علیخانی تصریح کرد: مرحوم هاشمی در کنار امام راحل و رهبری بود و تهمت ها و هجمه را را تحمل کرد و مردم تهران با رای چند میلیونی دوباره عشق و ارادت خود را به سردار سازندگی نشان دادند.

مشاور آیت الله هاشمی رفسنجانی همچنین گفت: هاشمی از شهید بهشتی مظلوم تر بود و یادش همیشه در میان مردم خواهد ماند.

وی در پایان بیان کرد: خانه ی که مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی در آن زندگی می کردند به موزه تبدیل خواهد شد.

نظرات بینندگان