arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۸۹۲۰۷
تاریخ انتشار: ۳۸ : ۱۷ - ۳۰ دی ۱۳۹۶

دکتر حسین زاده:بانک ملی باید سرآمد باشد

مدیرعامل بانک ملی ایران کارمزد محوری را نشان دهنده حرکت از بانکداری سنتی به سمت بانکداری الکترونیک برشمردو گفت:‌ بانکداری کارمزد محور نتیجه بروز تحولات در عرصه کسب و کار بانکی و نیازهای مشتریان به خدمات نوین بانکداری الکترونیکی است و نقش موثری در تجهیز منابع ایفا می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مدیرعامل و رئیس هیات مدیره بانک ملی ایران با بیان اینکه محصولات و خدمات نوین و جدید، زمینه توسعه بانک را فراهم می کند افزود: دنیای نوین امروز دنیای تحولات و تکامل است.

‌دکتر محمدرضا حسین زاده درپایان گردهمایی بررسی عملکرد بانک در بابلسر به محصولات جدید و نوین بانک اشاره کرد و اظهارداشت: از یک سال گذشته تحولاتی را در بانک برنامه ریزی کرده ایم که بخشی ازمحصولات آن تاکنون رونمایی شده است و تا پایان سال محصولات نوین دیگری به جامعه عرضه خواهد شد.

حسین زاده با اشاره به اینکه بانک ملی ایران باید در نظام بانکداری در منطقه و دنیا سرآمد باشد، گفت:‌ تا پایان سال جدید خدمات جذاب و تازه ای ارائه خواهد شد که از آن جمله سامانه جامع تسهیلات‏‌ بانک ، تحت وب شدن شعب ، مدل های جدید کسب و کار و بسته های اعتباری است.

وی افزود : کارکنان بانک با مسئولیت پذیری در شعب خود برای هریک از مشتریان محصولات جدید را معرفی کنند و در این زمینه اهتمام و توجه ویژه و جدی داشته باشند تا دستاوردهای بانک بویژه سامانه های بله و بام در مسیر تامین نیازهای مردم و افزایش سودآوری بانک به نحو احسن مورد بهره برداری قرار بگیرند.

مدیرعامل بانک ملی ایران کارمزد محوری را نشان دهنده حرکت از بانکداری سنتی به سمت بانکداری الکترونیک برشمردو گفت:‌ بانکداری کارمزد محور نتیجه بروز تحولات در عرصه کسب و کار بانکی و نیازهای مشتریان به خدمات نوین بانکداری الکترونیکی است و نقش موثری در تجهیز منابع ایفا می کند.

وی تصریح کرد: دریافت کارمزد از محل ارائه خدمات نظیر انتقال الکترونیکی پول،‌حواله های ارزی، صدور ضمانت نامه ها و خدمات سرمایه گذاری باعث افزایش و تنوع درآمد بانک خواهد شد.

وی با تاکید بر ضرورت ارتقای سطح کیفیت و گستره خدمات ارائه شده، صرفه جویی در زمان و هزینه ها را از مزایای کارمزد محوری دانست و خاطر نشان کرد: باید تلاش کنیم تا درآمدهای بانک از محل اخذ کارمزد به سطح مطلوب برسد.

وی در ادامه به طرح بانک آفیسر اشاره کرد و بیان داشت:‌ بانک آفیسر یک خدمت و طرح جدید در بانک است که خدمات بانکداری را به روش نوین ارائه می دهد وقطعا تحولی در رابطه بانک و مشتری ایجاد خواهدکرد.

او ادامه داد:‌این طرح باید به درستی و با همراهی تمامی کارکنان پیاده سازی شود تا اعتبار بانک بیش از پیش افزایش یابد.

مدیرعامل بانک ملی ایران با بیان این که طرح ویژه مسکن سرشار از جذابیت است گفت: این طرح با توجه به منابع ارزان قیمت از مهمترین خدمات جدید بانک محسوب می شود.

دکتر حسین زاده در ادامه این همایش خواستار تلاش موثر همکاران در وصول مطالبات‏‌،صدور ضمانت نامه های ریالی و ارزی،‌ افزایش درآمدهای غیر مشاع ، استفاده از ابزار خرید دین و دقت در محاسبات پایان سال شد.