arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۸۹۲۲۰
تاریخ انتشار: ۱۸ : ۱۸ - ۳۰ دی ۱۳۹۶

اروپایی ها به بازار مسکن ایران می آیند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به دنبال امضای برجام، افزایش زمینه برای حضور سرمایه گذاران خارجی و ورود به دوره پیش رونق مسکن، بهمن ماه امسال آخرین توانمندهای شرکتهای داخلی و خارجی در حوزه تولید و فروش مسکن در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.

بازار مسکن در شرایط پیش رونق قرار دارد و این مساله زمینه را برای افزایش سرمایه گذاری در ساخت و فروش مسکن فراهم کرده است. بر همین اساس قرار است پنجمین نمایشگاه بین‌المللی املاک و مستغلات از سوم تا ششم بهمن ماه به مدت ۴ روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شود.

در این نمایشگاه که از ساعت ۹ الی ۱۷ برگزار می شود علاوه بر واسطه های ملکی، سرمایه گذاران و انبوه سازان داخلی، برخی شرکتهای خارجی از کشورهای اسپانیا، ترکیه و قبرس حضور خواهند داشت.

این نمایشگاه به درخواست اتحادیه املاک تهران و با اجرای مجموعه بانیان امید برگزار می شود که صاحبان پروژه های بزرگ مسکن و عمران از داخل و خارج کشور حضور داشته و در فضایی به وسعت ۴ هزار متر مربع آخرین توانمندهای خود را در معرض دید عموم قرار خواهند داد.

جذب سرمایه و خروج از رکود در زمینه املاک و مستغلات، فروش ویژه واحد های مسکونی، تجاری و اداری توسط مشارکت کنندگان ایرانی، اراده خدمات بازسازی و نوسازی با قیمت ویژه برای بازدیدکنندگان، معرفی سرمایه گذاران و سازندگان پروژه های عمرانی خارجی با هدف جذب سرمایه و فن آوری خارجی و آشنایی بازدیدکنندگان، برگزاری کلاس های آموزشی و رایگان برندینگ و اپلیکیشن های مرتبط از جمله اهداف برگزاری نمایشگاه است.

همچنین انجمن هایی از جمله صنفی کارفرمایی انبوه سازان مسکن و ساختمان استان تهران و وزارت راه و شهرسازی (معاونت مسکن وساختمان) حضور دارند. برگزاری کارگاه های آموزشی و گردهمایی صنفی جهت تبادل نظر مدیران بلند پایه مشارکت کنندگان از دیگر برنامه های نمایشگاه امسال است.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان