arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۸۹۲۳۸
تاریخ انتشار: ۵۲ : ۲۰ - ۳۰ دی ۱۳۹۶

حسین شریعتمداری: پیامبر خدا (ص) را می‌شود نقد کرد، برجام را نه!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مدیرمسئول کیهان درباره اعتراض وزارت امورخارجه به نقد برجام در برنامه تلویزیونی ثریا گفت: وقتی آقای روحانی به عنوان رئیس دولت معتقد است که پیامبر خدا (ص) و امامان معصوم (ع) را می توان نقد کرد، چرا نقد برجام را برنمی‌تابند.

حسین شریعتمداری مدیر مسئول کیهان درباره اعتراض شدید وزارت امور خارجه به نقد برجام در برنامه تلویزیونی ثریا به فارس گفت: وقتی آقای روحانی به عنوان رئیس دولت معتقد است که پیامبر خدا (ص) و امامان معصوم (ع) را می توان نقد کرد، تعجب آور است که چرا نقد برجام را برنمی تابند؟ آیا دولت معتقد است جایگاه و منزلت برجام -نستجیر بالله- از پیامبر و امامان علیهم السلام بالاتر است؟

مدیر مسئول کیهان افزود: برادر عزیزمان آقای جبرائیلی با ارائه چند سند مستحکم برجام را نقد کرد و انتظار از وزارت خارجه آن است که اگر اسناد ارائه شده را مخدوش و غیر قابل استناد می داند، نظر خود را بگونه ای مستند ارائه بدهد.

مدیر مسئول کیهان گفت: آقای رئیس جمهور و تیم هسته ای تاکنون نزدیک به صدها بار بطور یکجانبه و بدون مواجهه با منتقدان برنامه های صدا و سیما را در اختیار داشته و به دفاع از برجام پرداخته اند و از هیچ اغراقی و گزافه ای نیز درباره آن کوتاهی نکرده اند بنابراین اگر خودشان هم آنچه در وصف برجام گفته و می گویند را قبول دارند چرا حاضر به دفاع از آن در مواجهه با منتقدان نیستند تا مردم هم از واقعیت آنچه که آن را «آفتاب تابان» و «فتح الفتوح» و «معجزه قرن» و «بزرگترین دستآورد تاریخ ایران» می‌نامند با خبر شوند؟

شریعتمداری تصریح کرد: شواهد و اسناد غیر قابل انکار نشان می دهند که برجام کلاه گشادی بوده است که آمریکا بر سر ایران گذاشته است و این کلاهبرداری به اندازه ای به دهانش شیرین آمده که هر روز ساز تازه ای با همان سمت و سو علیه کشورمان کوک می کند.

نظرات بینندگان