arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۸۹۲۵۸
تاریخ انتشار: ۳۷ : ۲۳ - ۳۰ دی ۱۳۹۶

فروش «آینه بغل» از مرز 13 میلیارد تومان گذشت

در آخر هفته گذشته فیلم کمدی «آینه بغل» ساخته منوچهر هادی به فروش بالای خود در گیشه سینماها ادامه داد و مجموع درآمدش از گیشه از مرز 13 میلیارد تومان عبور کرد. این فیلم تنها در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته گذشته نزدیک به 600 میلیون تومان فروش کرد. فیلم «کمدی انسانی» که از چهارشنبه هفته گذشته به نمایش درآمد، توانست در سه روز گذشته نزدیک به 120 میلیون تومان فروش کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

در آخر هفته گذشته فیلم کمدی «آینه بغل» ساخته منوچهر هادی به فروش بالای خود در گیشه سینماها ادامه داد و مجموع درآمدش از گیشه از مرز 13 میلیارد تومان عبور کرد. این فیلم تنها در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته گذشته نزدیک به 600 میلیون تومان فروش کرد. فیلم «کمدی انسانی» که از چهارشنبه هفته گذشته به نمایش درآمد، توانست در سه روز گذشته نزدیک به 120 میلیون تومان فروش کند.

کمدی انسانی

فیلم «کمدی انسانی» ساخته محمد هادی کریمی، با بازی علیرضا شجاع‌نوری، هومن سیدی، آرمان درویش، لیلا زارع، فرخ نعمتی، هستی مهدوی‌فرد، بهاره کیان‌افشار و نیکی کریمی از چهارشنبه هفته گذشته در سینماهای کشور به نمایش درآمد. احمد مختاری مدیرپخش «هدایت فیلم» فروش «کمدی انسانی» در سه روز گذشته را 116 میلیون تومان اعلام می کند.

پل خواب

فیلم سینمایی «پل خواب» اولین ساخته سینمایی اکتای براهنی که برای اولین بار در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد و مورد توجه منتقدان قرار گرفت، از بیستم دی ماه در سینماهای کشور اکران شد. این فیلم بنا بر اعلام منیژه حکمت مدیرعامل «بامداد فیلم» تا پایان شب گذشته 250 میلیون فروش کرده است. این فیلم در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته گذشته به ترتیب 44 و 46 میلیون تومان درآمد کسب کرد. در این فیلم ساعد سهیلی، هومن سیدی، آناهیتا افشار، شهین تسلیمی و اکبر زنجانپور به ایفای نقش می‌پردازند.

عشقولانس

کمدی «عشقولانس» ساخته محسن ماهینی با بازی اکبرعبدی، سحر قریشی، علی صادقی، بهاره افشاری، لعیا زنگنه، فریبا کوثری و نیما شاهرخ شاهی از بیستم دی ماه در سینماهای کشور نمایش درآمد. جواد قاضی مدیر پخش «گویا فیلم» فروش این فیلم کمدی تا پایان شب گذشته را 480 میلیون تومان اعلام می کند. این فیلم در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته گذشته به ترتیب 75 و 95 میلیون تومان فروش کرد.

سد معبر

فیلم سینمایی سد معبر به کارگردانی محسن قرایی و تهیه کنندگی بهمن کامیار، با بازی حامد بهداد، باران کوثری، محسن کیایی، نادر فلاح و نگار عابدی از ششم دی ماه در سینماهای کشور به نمایش درآمد. احمد مختاری مدیر پخش «هدایت فیلم»، فروش این فیلم سینمایی تا پایان شب گذشته را 882 میلیون تومان اعلام می‌کند. این فیلم در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته گذشته به ترتیب 30 و 32 میلیون تومان فروش کرد.

دختر عمو و پسر عمو

کمدی «دختر عمو و پسر عمو» ساخته روح انگیز شمس، با بازی مجید صالحی، نیوشا ضیغمی، فاطمه گودرزی، مریم امیرجلالی و... از ششم دی ماه در سینماهای کشور به روی پرده رفت. این فیلم کمدی بنا بر اعلام سایت سینما تیکت، تاکنون 805 میلیون تومان فروش کرده است.

خانه کاغذی

فیلم سینمایی «خانه کاغذی» ساخته مهدی صباغ زاده با بازی پرویز پرستویی، تینا پاکروان، ثریا قاسمی، ستاره اسکندری، مهدی پاکدل، علیرضا کمالی، حسین پاکدل و شقایق فراهانی از 29 آذرماه به نمایش درآمد. مدیرعامل «نیمروز فیلم» فروش این فیلم سینمایی تا پایان شب گذشته را 650 میلیون تومان درسینماهای تهران و شهرستان عنوان می کند. این فیلم در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته گذشته هم به ترتیب 22 و 24 میلیون تومان فروش کرده است.

حریم شخصی

فیلم سینمایی «حریم شخصی» با بازی امیر آقایی، رعنا آزادی‌ور، ميلاد كى مرام، انديشه فولادوند، بهنوش بختيارى و... از 22 آذرماه در سینماهای کشور به نمایش نمایش درآمد. محمد تجلی مدیر پخش موسسه سینمایی فجر، فروش فیلم احمد معظمی تا پایان شب گذشته را 670 میلیون تومان اعلام می‌کند. این فیلم در روزهای پنجشنبه و جمعه در مجموع 45 میلیون تومان فروش کرده است.

آینه بغل

فیلم سینمایی «آینه بغل» به کارگردانی منوچهر هادی با بازی محمدرضا گلزار، جواد عزتی، یکتا ناصر، نازنین بیاتی از پانزده آذر ماه در سینماهای کشور به نمایش درآمد. روژین میرزایی مدیر فروش فیلمیران، فروش این فیلم سینمایی تا پایان شب گذشته را 13 میلیارد و 230 میلیون تومان اعلام می‌کند. این فیلم در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته گذشته هم به ترتیب 276 و 305 میلیون تومان فروش کرد.

فهرست مقدس

انیمیشن «فهرست مقدس» به کارگردانی محمد امین همدانی که برای اولین بار در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد، از پانزدهم آذرماه در سینماهای کشور اکران شد. این انیمیشن سینمایی تا پایان شب گذشته 250 میلیون تومان فروش کرده است. «فهرست مقدس» در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته گذشته هم در مجموع 23 میلیون تومان درآمد کسب کرد.

آذر

فیلم سینمایی «آذر» به تهیه کنندگی نیکی کریمی و کارگردانی محمد حمزه‌ای با بازی نیکی کریمی، حمیدرضا آذرنگ، فرید سجادی حسینی، هستی مهدوی، لیلا زارع، پژمان جمشیدی و هومن سیدی از هشتم آذرماه در سینماهای کشور به نمایش درآمد. فیلم «آذر» تا پایان شب گذشته 872 میلیون تومان در سینماهای تهران و شهرستان فروش کرده است. این فیلم در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته گذشته به ترتیب 9 و 11 میلیون تومان در سینماهای کشور درآمد کسب کرد.

شکلاتی

فیلم سینمایی «شکلاتی» به کارگردانی سهیل موفق با بازی شبنم مقدمی، ناصر ھاشمی، محمدرضا ھدایتی، ارژنگ امیرفضلی، علی مسعوی و... تا پایان شب گذشته 472 میلیون تومان فروش کرده است. این فیلم در روزهای پنجشنبه و جمعه به ترتیب 10 و 12 میلیون تومان درآمد کسب کرد.

قاتل اهلی

فیلم سینمایی «قاتل اهلی» ساخته مسعود کیمیایی که برای اولین بار در جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد، از اول آذرماه در سینماهای کشور اکران شد. این فیلم سینمایی بنا بر اعلام «فیلمیران» تا پایان شب گذشته 2 میلیارد و 830 میلیون تومان در سینماهای کشور فروش کرده است. این فیلم در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته گذشته به ترتیب 19 و 12 میلیون تومان درآمد کسب کرد.

ثبت با سند برابر است

کمدی «ثبت با سند برابر است» ساخته بهمن گودرزی از اول آذر در سینماهای کشور به نمایش درآمد. بنا بر اعلام احمد مختاری مدیر پخش «هدایت فیلم»، این فیلم سینمایی تا پایان شب گذشته 3 میلیارد و 61 میلیون تومان در سینماهای تهران و شهرستان درآمد کسب کرده است. این فیلم در روزهای پنجشنبه و جمعه در مجموعه 18 میلیون تومان فروش کرد.

 منبع: آی سینما

نظرات بینندگان