arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۸۹۴۰
تاریخ انتشار: ۵۵ : ۱۷ - ۳۰ شهريور ۱۳۹۰

استعفای معاونان و مشاوران كاشانی

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :


به دنبال استعفاي حبيب كاشاني، سرپرست باشگاه پرسپوليس جمعي از معاونان و مشاوران وي در باشگاه به صورت دسته جمعي استعفا دادند.

به گزارش انتخاب به نقل از ایسنا،معاونان و مشاوران سابق حبيب كاشاني در باشگاه پرسپوليس به صورت دسته جمعي از مسئوليت‌هايشان استعفا كردند.

به دنبال استعفاي حبيب كاشاني، سرپرست باشگاه پرسپوليس جمعي از معاونان و مشاوران وي در باشگاه به صورت دسته جمعي استعفا دادند.

متن استعفا نامه آن‌ها خطاب به كاشاني به زير مي‌آيد:

تاريخ: ‌‌٩٠/٦/٢٩

شماره: پ ص ‌‌١٠٤٤ـ‌‌١/٩٠

برادر گرامي جناب آقاي حبيب كاشاني

سرپرست محترم باشگاه پيروزي (پرسپوليس)

سلام عليكم

توفيق داشتيم به مدت دو سال تحت مديريت صادقانه، خالصانه و مدبرانه جنابعالي در باشگاه فرهنگي ورزشي پيروزي (پرسپوليس) بي‌هيچ چشم داشتي خدمتگزاري كنيم.

اگر چه با همه كمبود امكانات مادي و فني در اين مدت تيم فوتبال بزرگسالان باشگاه را به لطف خداي بزرگ و ائمه معصومين (ع) به قهرماني پياپي در جام حذفي رسانديد ليكن ظاهرا به خاطر تنگ نظري‌ها، زياده خواهي‌ها و ايجاد جو نامناسب كه بعضي از افراد جريانات فشار مضاعفي بر روي كادر فني و بازيكنان تيم فوتبال آورده است، تصميم به كناره گيري از فعاليت در باشگاه گرفته‌ايد.

اين جانبان ضمن تشكر صميمانه از جنابعالي كه فضاي خدمت در باشگاه بزرگ و مردمي پرسپوليس را برايمان ميسر ساختيد و نيز به دليل اين كه فضا براي تصميم‌گيري مديريت جديد جهت به كارگيري مورد نظر خويش ايجاد كنيم، استعفاي خود را اعلام مي‌داريم.

اميدواريم مرحمت پروردگار، توجهات آقا امام زمان (عج) و دعاي خير مردم بزرگوار كه صاحبان اصلي اين باشگاه هستند، موجبات عزت و سربلندي بيش از پيش شما را به ارمغان بياورد.

والسلام

‌‌١ـ عباس حسنعلي پور (معاون فرهنگي و عضو كميته انضباطي)

‌‌٢ـ‌ محمد رسايي (مشاور اجرايي و رييس كميته انضباطي)

‌‌٣ـ مصطفي خيريان (مشاور امور هماهنگي و پشتيباني و مدير تشريفات)

‌‌٤ـ منصور بيگ محمدلو (مدير روابط عمومي)

‌‌٥ـ مصطفي شكري (معاون حقوقي)

‌‌٦ـ ابوذر مختاري (مشاور و رييس كانون هواداران)

‌‌٧ـ امير عامري (مشاور مدير عامل در امور درآمدزايي)

‌‌٨ـ موسي حسيني راوندي (مديريت سايت باشگاه)

‌‌٩ـ اكبر محمدزاده (مديريت باشگاه امام رضا (ع) )
نظرات بینندگان