arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۸۹۴۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۸ : ۱۸ - ۳۰ شهريور ۱۳۹۰

ذوالنور:زمینه برگشت کروبی بیشتر از موسوی است/کروبی را بدذات نمی دانم

وی همچنین ادامه داد: آن روز بنده اتفاقی قم بودم. یک سخنرانی داشتم. وقتی موضوع را فهمیدم گفتم که می‌شود کروبی را دید؟ که جواب مثبت دادند. ساعت 12 شب توانستم به ملاقات وی بروم. ملاقات ما نیز خصوصی و دونفره بود. مسئولین نظامی، شهری و حتی محافظین هم وارد بحث نشدند، یعنی ما در اتاق دیگری بودیم. حدود 4 ساعت با کروبی بحث و جدل کردم و بعد از آن هم وی به ادامه بحث رغبت داشت.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

حجت الاسلام مجتبی ذوالنور جانشین سابق نماینده ولی فقیه در سپاه در گفت و گوی با مشرق درباره جزئیات ملاقات سال گذشته خود با کروبی در قم و تهران پرده برداشت.

وی در بخشی از این مصاحبه در پاسخ به این سوال که شما سال گذشته در منزل آقای صانعی با کروبی ملاقات کردید؟ گفت: ملاقات ما در منزل آقای صانعی نبود. وی در منزل صانعی گیر افتاده بود. وقتی خواستند کروبی را نجات دهند دوباره جمعیت حمله کرد، این در حالی بود که از منزل صانعی هم فاصله داشتند و دیگر نمی شد به منزل بازگردند بنابر این به منزل دیگری رفتند.

وی همچنین ادامه داد: آن روز بنده اتفاقی قم بودم. یک سخنرانی داشتم. وقتی موضوع را فهمیدم گفتم که می‌شود کروبی را دید؟ که جواب مثبت دادند. ساعت 12 شب توانستم به ملاقات وی بروم. ملاقات ما نیز خصوصی و دونفره بود. مسئولین نظامی، شهری و حتی محافظین هم وارد بحث نشدند، یعنی ما در اتاق دیگری بودیم. حدود 4 ساعت با کروبی بحث و جدل کردم و بعد از آن هم وی به ادامه بحث رغبت داشت.

حجت الاسلام ذوالنور با بیان اینکه پس از آن دیدار دوبار دیگر در منزل فرمانیه کروبی با وی ملاقات داشتم، درباره احتمال توبه کروبی از اشتباهاتش نیز تصریح کرد: کروبی حرفی درباره توبه کردن نزد. اما نوع صحبت‌های او این بود که؛ "من با ولایت مشکلی ندارم".

جانشین سابق نماینده ولی فقیه در سپاه با تاکید بر اینکه با کروبی مبنایی بحث کردم، خاطرنشان کرد: ابتدا هم به او گفتم که به من تحت عنوان ذوالنور سپاه نگاه نکن. من یک طلبه هستم. گفتم که آقای کروبی بنده سوابق قبل از انقلاب و خدمات شما نگاه می‌کردم و شما را به عنوان الگو فرض می‌کنم و فقط واقعاً برای من سؤال است که چرا وقتی آقای کروبی می‌خواهد به قم بیاید مردم به جای اینکه بگویند «صلی علی محمد یار امام(ره) خوش آمد» بگویند مرگ بر کروبی؟ چه چیزی عوض شده است؟ آیا انقلاب و نظام تغییر کرده‌اند؟

وی با بیان اینکه کروبی در جواب سوال های مبنایی جوابی نداشت، افزود: بحث به جایی رسید که خود کروبی این جمله را گفت که؛ " من می‌دانم اگر رهبری آسیب ببیند نظام براندازی می‌شود و براندازی نظام این نیست که یک جمهوری تضعیف شود بلکه با حضور دشمن در مرزها و وضعیت قومیت‌ها، کشور تجزیه خواهد شد.

ذوالنور ادامه داد: به کروبی عرض کردم تو که می‌دانی نتیجه چیست، پس چرا عمر خود را در راهی صرف می‌کنید که اگر به نتیجه برسد باعث نابودی و تجزیه کشور می‌شود و اگر هم موفق نشوید عمر خود را به راه باطل برده‌اید. کروبی جواب هم نداشت برای این سوال.

جانشین سابق نماینده ولی فقیه در سپاه با اشاره به سوال خود از کروبی مبنی بر اینکه، " آقای کروبی چرا برنمی‌گردید؟" گفت: وی جواب‌های متعددی داد که من رد کردم و حرف رسید به اینجا که خودش گفت: من فقط نیستم که برگردم، پس کسانی که به فرمان و طرفداری از من آمدند کشته شدند و خسارت بدنی و مالی دیدند چه؟

وی ادامه داد: به کروبی گفتم طرفدارانت یا شما را قبول دارند، که در این صورت از جهنم نجاتشان دادی یا اینکه شما را قبول ندارند. اگر ندارند پس چرا برای آنها می خواهید در مسیر آتش قرار بگیرید؟ شما خودت را نجات بده. این صحبت‌ها حدود 9 تا 10 ساعت انجام شد.

ذوالنور در پاسخ به این سوال که آیا زمینه برگشتی در کروبی مشاهده کردید یا خیر؟ خاطرنشان کرد: زمینه برگشت در کروبی بیشتر از موسوی است چون من کروبی را بدذات نمی‌دانم. وی ساده و خوش‌ذات است ولی اشتباه می‌کند و القائات افراد مختلف روی او اثر می‌گذارد. لذا امید به اینکه عاقبت به خیر بشود را دارم هرچند روزبروز کمرنگ تر می شود. اما موسوی خیر، چنین امیدی درباره او ندارم. البته مقلب‌القلوب خداوند است، بنده بر اساس ملاک ظاهری عرض می‌کنم. در ضمن اگر کسی به مردم و اعتبار کشور و حیثیت خون شهدا ضربه زد با «بک یا الله» شب قدر درست نمی‌شود، فقط شاید از مسیر غلط خود نجات پیدا کند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
1
33
در تمام آشوب ها و حمله و تخريب ها از بيت منتظري تا حسينيه دراويش و خانه كروبي در تهران همين آقا فرمانده بود آئوقت مي‌گويد اتفاقي آنجا بودم!!!! مگه اسب باشيم من خودم هو همه اين حمله ها ديدمش كه مديريت مي‌كرد و دستور مي‌داد... همه فتنه‌هاي قم در پادگان اين آقا طراحي مي‌شود فقيهي كه خوب مي‌داند!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
1
22
...ن با این جملات که (زمینه برگشت در کروبی بیشتر از موسوی است )نمی توانید اختلاف بیندازید
نظرات بینندگان