arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۸۹۵۱۷
تاریخ انتشار: ۱۱ : ۱۱ - ۰۲ بهمن ۱۳۹۶

شکست تیم ملی هندبال ایران مقابل عربستان

تیم ملی هندبال ایران در مرحله دوم رقابت های قهرمانی آسیا مقابل عربستان نتیجه را واگذار کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

شکست تیم ملی هندبال ایران مقابل عربستان

تیم ملی هندبال ایران در مرحله دوم رقابت های قهرمانی آسیا مقابل عربستان نتیجه را واگذار کرد.

به گزارش ایسنا، در آغاز مرحله دوم رقابت های هندبال قهرمانی آسیا ایران به مصاف عربستان رفت و این بازی را با نتیجه ۲۳ بر ۲۶ به عربستان واگذار کرد.

نیمه اول این بازی با نتیجه ۱۱ بر ۱۲ به سود عربستان پایان رسید که تنها دقایق پایانی این نیمه در تلویزیون پخش شد. پنج گل پایانی این دیدار را پویا نوروزی نژاد، امین کاظمی (۳) و سجاد استکی به ثمر رساندند. در این نیمه با خطای بازیکن عربستانی بر روی پویا نوروزی نژاد یک پرتاب از پشت خط ۹ متر برای ایران و دو پرتاب از پشت خط ۹ متر برای عربستان رقم خورد. همچنین در دقیقه ۲۴ مهرداد صمصامی با خطا بر روی بازیکن عربستان ۲ دقیقه اخراج شد. سعید حیدری راد و محسن باباصفری در نیمه اول در دروازه ایران قرار گرفتند.

در نیمه دوم هم عربستان با حساب ۱۴ بر ۱۲ به برتری رسید که دروازه‌بان عربستان با درخشش خود موقعیت های زیادی را از ایران گرفت. سجاد استکی (۴)، الله کرم استکی (یک)، پویا نوروزی نژاد (۲)، سلامان بربط (۲)، سید علیرضا موسوی (۱)، امین کاظمی (یک) و جلال کیانی (یک) زننده گل‌های ایران در این نیمه بودند. محسن بابا صفری و علی رحیمی دروازه بانان این نیمه بودند. مهرداد صمصامی در نیمه دوم هم ۲ دقیقه اخراج شد.

اندک تماشاچیان با پرچم ایران در سالن مسابقات برای تشویق تیم ملی هندبال ایران حضور داشتند. علیرضا رحیمی رییس فدراسیون هندبال نیز در میان تماشاچیان شاهد بازی ملی پوشان بود.محمد قسمی نیز در میان تماشاگران بیننده بازی بود.

تیم ملی هندبال ایران باید فردا سه شنبه ساعت ۱۳:۳۰ به مصاف کره جنوبی برود.

روت ماچک سرمربی تیم ملی هندبال ایران و حبیبی و مرتجی مربیان ایرانی این تیم هستند. دبیر و رییس فدراسیون نیز در این دیدار حضور دارند. مجتبی حیدرپور، امین کاظمی، افشین صادقی، امین یوسفی نژاد، مهرداد صمصامی، جلال کیانی، میلاد مسائلی، محمد قاسمی، مهدی بیجاری، سلامان بربط، علی رحیمی، الله کرم استکی، سجاد استکی، سید علیرضا موسوی، محسن باباصفری، شاهو نصرتی، سعید حیدری راد و پویا نوروزی نژاد اسامی ۱۸ بازیکن ایران در این رقابت‌ها است.

رقابت های قهرمانی هندبال آسیا به دور دوم رسید. این رقابت ها از ۲۸ دی ماه با حضور ۱۴ تیم و به میزبانی کره جنوبی آغاز و هشتم بهمن ماه به پایان خواهد رسید.

نظرات بینندگان