arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۸۹۶۷۵
تاریخ انتشار: ۳۹ : ۰۹ - ۰۳ بهمن ۱۳۹۶

انفجار وانت نیسان در آزاد راه همدان/ راننده در آتش سوخت

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

انفجار وانت نیسان در آزاد راه همدان/ راننده در آتش سوخت

رئیس پلیس راه استان همدان گفت: بر اثر انفجار یک دستگاه خودروی وانت نیسان در آزاد راه همدان - ساوه راننده این وسیله نقلیه در آتش سوخت.

سرهنگ رضا عزیزی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این سانحه ساعت هفت صبح امروز در کیلومتر 35 آزاد راه همدان - ساوه رخ داد.
وی اضافه کرد: راننده وانت نیسان با بار مرکبات در آزاد راه همدان - ساوه در حال تردد بود که به علت خواب آلودگی راننده، خودرو از مسیر اصلی خارج و وارد آب راه کنار جاده می شود.
وی اضافه کرد: در این حین دیگر سرنشین خودرو که بیدار بود به سرعت خود را از داخل خودرو به بیرون می کشد ولی راننده در داخل خودرو می ماند.
رئیس پلیس راه استان همدان ادامه داد: با توجه به گاز سوز بودن این وسیله نقلیه بلافاصله پس از بروز سانحه، خودرو منفجر شده و تا پیش از رسیدن خودروهای امدادی، راننده در داخل آتش می سوزد.
سرهنگ عزیزی گفت: شدت انفجار و آتش سوزی موجب شد که هویت راننده قابل تشخیص نباشد همچنین بخش زیادی از خودرو به علت حریق از بین رفت.
آخرین خبر منتشره در ایرنا در زمینه آتش گرفتن خودرو مربوط به 30 دی امسال است که یک دستگاه خودرو سواری پراید به علت برخورد با تیر برق در جاده همدان - تهران، آتش گرفت و راننده به دلیل شدت سانحه در دم جان باخت.

نظرات بینندگان