arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۸۹۷۵۵
تاریخ انتشار: ۰۵ : ۱۵ - ۰۳ بهمن ۱۳۹۶

پیشکسوت استقلال: جذب نکردن یازالده حرفه‌ای بود

پیشکسوت استقلال می‌گوید این تیم با شفر همچنان در مسیر خوبی قرار دارد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

پیشکسوت استقلال: جذب نکردن یازالده حرفه‌ای بود

پیشکسوت استقلال می‌گوید این تیم با شفر همچنان در مسیر خوبی قرار دارد.

علیرضا اکبرپور در گفت‌وگو با ایسنا، درباره روند استقلال با شفر و این که آیا روند آبی‌ها دچار افت شده است، گفت: به نظرم استقلال در دو، سه بازی اخیر به لحاظ گلزنی نتوانسته آن چیزی باشد که می‌خواهد. فکر نمی‌کنم که استقلال افت کرده باشد. اگر پنالتی ابراهیمی گل می‌شد کسی از این حرف‌ها نمی‌زد چون استقلال گلی در این دو، سه هفته نزده این ذهنیت ایجاد شده است. در حالی که استقلال بازی شاداب و مالکانه‌ای را ارائه می‌دهد و این تیم در هر بازی سه، چهار موقعیت خوب دارد. گل نزدن این تیم هم به بی‌دقتی بازیکنان برمی‌گردد.

وی در پاسخ به این سوال که چرا روند نتایج استقلال در داخل و خارج خانه متفاوت است، بیان کرد: به نظرم دلیلش این است که همه در زمین خودشان به دنبال برد و در خارج از خانه به دنبال کسب یک امتیاز و در ادامه پیروزی هستند. استقلال باید در خارج از خانه هم برای برد بازی کند. شفر مدت کوتاهی است به ایران آمده و مربی بزرگی است. باید به او فرصت بدهیم. او در همین زمان کوتاهی که در ایران حاضر شده، روند بازی استقلال را عوض کرده و می‌بینیم که تیم چقدر کار ترکیبی می‌کند و مالکانه بازی می‌کند. برای رسیدن به این اهداف، یک مربی زمان می‌خواهد اما او در زمان کوتاه هم کارهای بزرگی کرده است. کمتر کسی ریسک حضور در استقلال را انجام می‌داد ولی شفر تا الان خیلی خوب بوده است.

پیشکسوت استقلال در پایان و در پاسخ به سوالی درباره دیپورت شدن یازالده گومز گفت: به نظرم می‌شد این تیم زودتر بازیکن بگیرد چون نیاز به یک گلزن دارد اما این که با یازالده قرارداد نبستند، حسن کار مدیران استقلال است. می‌شد برای پوشاندن ضعف خودشان بروند و او را بگیرند و مثل همه خارجی‌های قبلی این بازیکن هم جواب ندهد و برود. ولی برخورد شفر و استقلالی‌ها با یازالده حرفه‌ای بود و آنها نرفتند کسی را بگیرند که به دردشان نمی‌خورد.

برچسب ها: اکبرپور
نظرات بینندگان