arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۸۹۸۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۴۶ : ۱۱ - ۳۱ شهريور ۱۳۹۰

بیانیه اوباما به دنبال آزادی 2 آمریکایی: تشکر از همه، جز ایران!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

باراك اوباما، رییس جمهوری آمریكا، روز چهارشنبه در بیانیه ای از آزادی جاشوا فتال و شان بائر، دو شهروند آمریكایی بازداشتی در ایران استقبال كرد.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، جاشوا فتال و شان بائر از طریق یك هواپیمای خطوط هوایی عمان وارد فرودگاه مسقط شدند و پدر جاشو فتال گفته است:«هر دو خوشحال، سلامت و سرحال هستند.»

باراك اوباما در بیانیه خود از آزادی این دوشهروند امریكایی از زندان در ایران استقبال كرده و گفته است:«من از  آزادی شین بائر و جاش فتال از  زندان در ایران  استقبال می كنم و بسیار خوشحالم كه آنها به خانواده های و عزیزانشان پیوسته اند.»

باراك اوباما همچنین از سلطان قابوس بن سعید، سلطان عمان، جلال طالبانی، رییس جمهوری عراق و مقامات دولت سوئیس و همه كسانی كه درآزادی این دو شهروند آمریكایی در ایران نقش داشته اند تشكر كرده است.

در همین حال، خانواده های جاشوا فتال و شان بائر، در بیانیه ای ضمن ابراز خوشحالی از آزادی فرزندانشان از اقدامات سلطان قابوس بن سعید، سلطان عمان،  و همه كسانی كه در راستای ازادی این شهروندان آمریكایی در ایران فعالیت كرده اند، تقدیر و تشكر كرده اند.

این خانواده ها همچنین گفته اند به همراه سارا شورد به عمان سفر كرده اند تا از جاشوا و  شان استقبال كنند.

به گزارش خبرگزاری فرانسه علاوه بر خانواده های این شهروند آمریكایی و سارا شورد، سفیر آمریكا در عمان نیز برای استقبال از این دو  به فرودگاه مسقط آمده بود.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ش
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
0
1
عمان ؟؟؟؟؟
نظرات بینندگان