arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۸۹۹۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۵۰ : ۱۱ - ۳۱ شهريور ۱۳۹۰

چند نفر برای عمره ثبت نام کردند؟

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :


رییس سازمان حج و زیارت اعلام کرد: این ثبت نامها از ۲۴ شهریور ماه از طریق بانک های عامل ملی و ملت آغاز شده و تا ۲۴ مهر ماه ادامه دارد.

به گزارش انتخاب، علی لیالی با اشاره به اینکه تبلیغات نامتعارف ثبت نام عمره توسط بانک ها ممنوع است ،افزود: هیچ بانکی حق این نوع تبلیغات را ندارد و تبلیغات انجام شده در حد طبیعی خود بوده و متعارف است.

وی با اشاره به اینکه ظرفیت اعزام امسال زایران به عربستان پس از پایان ثبت نام ،نهایی می شود ، گفت:زمان اعزام زایران به عمره نیز براساس قرعه کشی انجام می شود و میزان سن افراد،بانک های عامل و یا زمان ثبت نام در یک ماه اعلام شده اولویتی ایجاد نمی کند.

لیالی افزود: واگذاری فیش عمره یا فروش آن به دیگران خلاف است مگر به بستگان درجه یک و یا در صورتی که ثبت نام کننده بیمار، ناتوان و فوت کرده باشد.

وی با تاکید بر ارتقای کیفیت بیش از پیش سفر عمره مفرده ،اظهار داشت: خدمات و هتل های سفر معنوی عمره برای ایرانیان از کیفیت بالاتری نسبت به سایر کشورهای اسلامی که به سرزمین وحی مشرف می شوند برخوردار است.

لیالی همچنین با اشاره به تشرف ۹۷ هزار نفر به حج تمتع امسال ،افزود: این زایران بیت الله الحرام در ۵۸۸ کاروان به سرزمین وحی مشرف می شوند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حامي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
0
1
كه چي تعدادش رو ننوشتيد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نظرات بینندگان