arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۰۱۳۷
تاریخ انتشار: ۲۸ : ۱۶ - ۰۵ بهمن ۱۳۹۶

ربیعی: بدترین نوع حرف زدن است که بگوییم همه چیز خوب است

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: نمی‌خواهم وضع موجود را کتمان کنم و این بدترین نوع حرف زدن است که بگوییم همه چیز خوب است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

علی ربیعی ظهر امروز در نشست شورای اداری شهرستان لنگرود در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان اظهار کرد: نمی‌خواهم وضع موجود را کتمان کنم و این بدترین نوع حرف زدن است که بگوییم همه‌ چیز خوب است.

 وی با بیان اینکه اگر مطالعه‌ای کنیم می‌بینیم که کارهایی نیز صورت گرفته است گفت: اگر سؤال کنند حقوق بازنشستگان و کارگران کافی است میگویم نه ولی مسیر دیگری نیز وجود ندارد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه اگر به زنجیره جهانی متصل نباشیم کارهای به‌خوبی انجام نمی‌شود بیان کرد: نمی‌گویم همه‌چیز حل و ارتباط با بانک‌ها آسان شده است، اما تحریم، هزینه عزت ملت و نظام است که تحمل کردیم و رفع تحریم‌ها نیز پر عزت بوده که انجام شد.

وی با اشاره به اینکه نرخ سودها نسبت به گذشته پایین آمده و به نرخ تورم نزدیک شد افزود: طیف کوچک اقتصاد باید بزرگ شود و ما رشد را حفظ کردیم که اثر آن چند سال بعد نمایان می‌شود.

ربیعی با اذعان به اینکه با پدیده رشد بدون اشتغال روبرو هستیم، گفت: اگر تأمین اجتماعی را رها کنیم حدود 40‌ میلیون آدم زمین می‌خورند.

وی با بیان اینکه در سال 96 رشد صادرات غیر نفتی از صادرات نفتی بیشتر شد افزود: از محل اشتغال روستایی باید 17 هزار شغل ایجاد شود و تنها راه آن سخت‌کوشی و پشتکار و هزینه درست منابع است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از آغاز کار وام اشتغال روستایی در کشور خبر داد و بیان کرد: وام اشتغال روستایی در کشور نخستین بار در استان گیلان از فردا آغاز به کار خواهد کرد.

ربیعی با بیان اینکه 25 درصد از روستاها را روستاهای کانونی خواهیم کرد، گفت: اولویت اصلی در ظرفیت اشتغال در گیلان، گردشگری است.

ربیعی پیش از سفر به لنگرود از یک کارخانه سرنگ سازی در شهرستان رودسر بازدید کرد.

منبع: فارس
نظرات بینندگان