arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۰۱۸
تاریخ انتشار: ۱۴ : ۱۴ - ۳۱ شهريور ۱۳۹۰

جريمه ميليوني براي پرسپوليس و استقلال

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با جریمه نقدی رویرو شدند.

به گزارش انتخاب به نقل از فارس، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال طبق گزارش‌های داور و نماینده ناظر و انضباطی شهرآورد پیروزی و استقلال که  25 شهریورماه برگزار شد جرایمی را برای دو باشگاه و مربی استقلال در نظر گرفت.

باشگاه استقلال به علت پرتاب سنگ و اشیای متفرقه تماشاگران منتسب به این تیم به پرداخت هفتاد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد و همچنین این باشگاه به علت تاخیر سه دقیقه ای برای ورود به زمین در نیمه دوم به پرداخت دوازده میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

باشگاه پرسپولیس هم به علت رفتار تماشاگران منتسب به این تیم و استفاده از الفاظ رکیک نسبت به داور مسابقه ،پنجاه میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

پرویز مظلومی ، سرمربی استقلال به علت مداخله در روند مسابقه و اعتراض به یکی از بازیکنان تیم مقابل به پرداخت مبلغ بیست میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

گفتنی است از علی کریمی ،بازیکن تیم پیروزی به علت تمکین از دستورات داور مسابقه و مجتبی جباری بازیکن تیم استقلال به علت بروز رفتار شایسته و بازی جوانمردانه قدردانی شد.
البته رای صادره قابل تجدید نظر در کمیته استیناف است .

همچنین کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در حکمی دیگر طبق گزارشات داور و نماینده ناظر دیدار تراکتورسازی تبریز و نفت تهران که در 24 شهریورماه برگزار شد، تیم تراکتورسازی را به علت ایجاد مزاحمت برای دروازه بان تیم نفت تهران و شعارهای اهانت آمیز همراه با پرتاب اشیای مختلف از سوی تماشاگران این تیم به پرداخت مبلغ  پنجاه میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد همچنین امیر قلعه نوعی سرمربی این تیم را به علت اعتراض و اهانت به داور با وجود تذکرات قبلی به  توبیخ کتبی با درج در پرونده و پرداخت مبلغ پنجاه میلیون ریال جریمه نقدی جریمه کرد.

همچنین حسین کعبی بازیکن تیم فوتبال راه آهن شهر ری به منظور ادای پاره ای توضیحات در خصوص مصاحبه وی که در 28 شهریورماه در یکی از روزنامه ها به چاپ رسیده و به علت ابراز نظر وی در مورد  روند انتخاب بازیکنان تیم ملی باید روز سه‌شنبه 5 مهرماه با در دست داشتن مستندات در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال حاضر شود.
نظرات بینندگان