arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۰۳۴
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۱۶ - ۳۱ شهريور ۱۳۹۰

سپر موشكي ناتو در برابر موشك‌هاي سپاه ناكارآمد است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
فرمانده نیروی هوا فضای سپاه در خصوص اقدام ناتو برای استقرار سپر موشکی در ترکیه گفت: اگر قرار باشد موشک بالستیکی از سوی ایران پرتاب شود، قطعا این تمهیدات ناکارآمد خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری فارس، سردار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوا فضای سپاه در حاشیه رژه 31 شهریور نیروهای مسلح در جمع خبرنگاران با اشاره به حضور موشک خلیج فارس در رژه امروز، گفت: آزمایش موفق موشک خلیج فارس را در سال گذشته شاهد بودیم.
 
فرمانده نیروی هوا فضای سپاه ادامه داد: موشک خلیج فارس به همراه موشک قیام از سوی وزارت دفاع به تولید انبوه رسیده است.

وی با بیان اینکه امسال توانستیم در رژه تهران از امکانات و تجهیزات جدیدی استفاده کنیم، تاکید کرد: در رژه‌های سراسری در کل کشور توانستیم در مشهد،‌ بوشهر و بندرعباس تعدادی از موشک‌های خود را در مراسم رژه نیروهای مسلح نمایش دهیم.

حاجی زاده در بخش دیگری از سخنانش در خصوص اقدام ناتو برای استقرار سپر موشکی در ترکیه گفت: این‌ها حرکت‌های مذبوحانه آمریکا و صهیونیست‌ها برای ایران است ولی اگر قرار باشد موشک بالستیکی از سوی ایران پرتاب شود، قطعا این تمهیدات ناکارآمد خواهد بود و ما به آنها اعلام می‌کنیم که اگر قادر باشند موشک‌های ما را بزنند باید فکری هم برای دفاع از سپر ضدموشکی خود کنند.

فرمانده نیروی هوا فضای سپاه در پایان اعلام کرد: در زمینه طراحی و ساخت سامانه‌های پدافند هوایی به دستاوردهای خوبی رسیده‌ایم و در آینده‌ای نه چندان دور خبرهای جدیدی را در این زمینه اعلام می‌کنیم.
نظرات بینندگان