arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۰۳۷
تاریخ انتشار: ۳۲ : ۱۶ - ۳۱ شهريور ۱۳۹۰

کاشانی به استیلی: من به خاطر تو از پرسپولیس رفته‌ام

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :


درست در لحظاتی که اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در دفتر محمد عباسی،‌ وزیر ورزش مشغول انتخاب مدیرعامل جدید باشگاه بودند حمید استیلی راهی منزل حبیب کاشانی شد.

به گزارش انتخاب به نقل از گل، شب گذشته نزدیک به دو ساعت سرمربی فعلی پرسپولیس در خانه کاشانی حضور داشت. استیلی در اولین اظهارات به کاشانی گفت که تصمیم دارد استعفا بدهد، اما مدیر سابق باشگاه پرسپولیس و یار قدیمی استیلی با این عمل مخالف بود. کاشانی به استیلی تأکید کرد که من به خاطر تو از پرسپولیس رفته‌ام و اگر می‌ماندم باید اتفاق دیگری رخ می‌داد!

این اظهار نظر عجیب کاشانی در شرایطی صورت می‌گیرد که گفته می‌شود به حبیب کاشانی گفته‌اند که استیلی را بردارد و خودش در رأس امور بماند، اما گویا آقای سرپرست حاضر به انجام این کار نشده است.

در جلساتی که پیش از استعفای کاشانی تشکیل شد به او تاکید کردند از طرف مقامات بالا سفارش کرده اند که «سر به سر شما نگذاریم» و در مقابل رعایت این سفارش از کاشانی خواسته اند که استیلی را برکنار کند تا زمینه انتخاب یک هیات مدیره همسو با کاشانی فراهم شود! گویا سرپرست سابق پرسپولیس این شرط را نپذیرفته و استعفا کرده است.
نظرات بینندگان