arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۰۶۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۵۶ : ۲۱ - ۳۱ شهريور ۱۳۹۰

برخی کتابهای مهدویت به ضرر اسلام است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
آیت ‌الله صافی‌‌ گلپایگانی‌ در دیدار برخی از اساتید حوزه و فعالان عرصه مهدویت با بیان اینکه تهاجم دوباره دشمنان اسلام به مسئله مهدویت معلول پیشرفت و ترقی تشیع است، تصریح کرد: کتابها و مقاله ‌های جدیدی در موضوع مهدویت از سوی دشمنان اسلام به چاپ رسیده‌ است، بتمام این کتابها و مقاله‌ ها در زمینه رد مهدویت به ‌نگارش درآمده‌اند و تلاش می ‌کنند آینده سبز تشیع که همان مهدویت است را از مذهب ما بگیرند تا موجب ناامیدی و شکست ما شوند.
‌وی با اشاره به فعالیتهای اخیر بهائیت در سرتاسر جهان ابراز داشت: بهائیت نتوانسته است پس از سپری شدن 200 سال از پیدایش جعلی خود، کاری جز نوکری برای استعمار و آمریکا انجام دهد این در حالی است که سعی دارد با نگارش کتابهایی در زمینه مهدویت برای خود تاریخی جعلی بسازد و مردم را گمراه کند.
استاد برجسته حوزه علمیه قم ادامه داد: کتابهایی در زمینه رد موضوع مهدویت توسط بهائیت به نگارش درآمده است که برای هر اهل دانش و فضلی موجب خنده می ‌شود که چگونه با استفاده از برخی موضوعات پوچ و بی ‌اساس در زمینه تائید بهائیت و رد مهدویت قدم برمی ‌دارد.
‌آیت الله صافی‌‌ گلپایگانی در ادامه هویت حوزه را هویتی مهدوی و امام زمانی دانست و اظهار داشت: دشمن قصد ضعیف کردن این هویت را دارد و باید در زمینه مقابله با این موضوع اقداماتی را انجام داد که نوشتن کتابهایی در زمینه مهدویت می ‌تواند کمک بسیاری کند.
وی با بیان اینکه هر کسی توانایی بحث و گفتگو در زمینه مهدویت را ندارد، گفت: تا جایی که حتی برخی از کتابهای نوشته شده در حمایت از مهدویت به ضرر اسلام و مهدویت می ‌شود بطور مثال کتابی که چندی پیش در زمینه حمایت از مهدویت نوشته شده بود اما این کتاب حتی به‌ نام خدا هم نداشت که موجب خجالت است.
‌استاد برجسته حوزه علمیه قم با بیان اینکه برخی از تفکرات در مورد مهدویت دچار انحراف است،گفت: هر کسی نمی ‌تواند با بهره‌گیری از نام مهدویت و امام زمان(عج) در زمینه تخریب اذهان عمومی قدم بردارد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
0
3
اونها فعال وماهم دائم همديگرراتكفيرمي كنيم
نصيري تبار
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۲
0
0
بسمه تعالي اينجاست كه بايدازنظر كارشناسان مذهبي بيشتراستفاده كنيم تادچارانحراف نشويم متاسفانه امروز همه خودشان راكارشناس ميدانندولي نميدانند كه جاهلندوبايدتابع علمائ رباني باشند
نظرات بینندگان