arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۰۶۲۷
تاریخ انتشار: ۰۹ : ۰۹ - ۰۸ بهمن ۱۳۹۶

لغو پروازهای مشهد به مقاصد تهران، ایلام و نوشهر/ فرود پروازهای پکن و شانگهای در فرودگاه مشهد

مدیر روابط عمومی فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد گفت: پروازهای روز یکشنبه مشهد به مقاصد تهران، ایلام و نوشهر به دلیل شرایط جوی نامناسب مقصد لغو شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مدیر روابط عمومی فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد گفت: پروازهای روز یکشنبه مشهد به مقاصد تهران، ایلام و نوشهر به دلیل شرایط جوی نامناسب مقصد لغو شد.

حسن جعفری در گفت و گو با ایرنا افزود: پروازهای شماره 3900 و 604 به ترتیب به مقصد ایلام (ساعت هفت و 30 دقیقه) و مقصد نوشهر (ساعت 13) به دلیل شرایط جوی مقصد لغو شد.
وی ادامه داد: همچنین پرواز شماره 601 مشهد به تهران (ساعت 17 و پنج دقیقه) نیز لغو شد.
جعفری اظهار کرد: پروازهای شرکت هواپیمایی ماهان در مسیرهای پکن و شانگهای به فرودگاه امام (ره) نیز به علت بسته بودن این فرودگاه در مشهد به زمین نشست که مسافران پذیرایی و در صورت مساعد شدن شرایط فرودگاه امام ادامه مسیر خواهند داد.
مدیر روابط عمومی فرودگاه مشهد خاطر نشان کرد: همچنین به دلیل بارش برف و پائین آمدن دید در فرودگاه مهرآباد پروازهای دیشب شرکتهای کاسپین، تابان و زاگرس به مقصد تهران به مشهد بازگشتند و پرواز شماره ١٢٥١ شرکت هواپیمایی قشم ایر مشهد به مقصد تهران نیز به علت دید کم فرودگاه مهرآباد در فرودگاه یزد به زمین نشست.
جعفری تاکید کرد: با توجه به بارش برف، احتمال تاخیر در پروازهای خروجی فرودگاه مشهد به مهرآباد وجود دارد لذا مسافرانی که قصد عزیمت به تهران از طریق فرودگاه مهرآباد را دارند از طریق تماس با شماره ١٩٩ از وضعیت پرواز خود مطلع شوند.
فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد پس از مهرآباد، دومین فرودگاه پرتردد کشور است که به طور میانگین روزانه 180 پرواز و در ایام اوج سفرها تا 250 پرواز ورودی و خروجی در روز در آن انجام می شود.

نظرات بینندگان