arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۰۶۵۱
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۱۰ - ۰۸ بهمن ۱۳۹۶

راهداری: راه 25 روستای مسدود شده کرمانشاه بازگشایی شد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با اشاره به اینکه برف راه حدود 25 روستای استان را مسدود کرده بود، گفت: اکنون در هیچکدام از راه‌های اصلی، فرعی و روستایی استان مشکل تردد نداریم.

ناصر محبی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: سامانه بارشی که از روز گذشته (7 بهمن) در کرمانشاه شروع به فعالیت کرد، باعث بارش برف در استان شد که در برخی مناطق از جمله محدوده شهرستان سنقر و کلیایی تا حدود 40 سانتیمتر هم بارش برف داشتیم.

وی ادامه داد: اگرچه بارش برف باعث شد راه حدود 25 روستا مسدود شود، اما با اقداماتی که انجام شد راه همه روستاهای استان اکنون باز است و هیچ مشکلی برای تردد در این نقاط نداریم.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با بیان اینکه کار برف‌روبی و نمک پاشی در راه‌های روستایی استان ادامه دارد، خاطرنشان کرد: این کار تا ظهر امروز (8 بهمن) به اتمام خواهد رسید.

محبی تصریح کرد: هم اکنون تمام راه‌های اصلی و فرعی استان باز است و تردد در همه محورها صورت می‌گیرد.

وی بیشترین میزان بارش برف را مربوط به شهرستان‌های سنقروکلیایی و صحنه دانست که امکانات بیشتری برای ارائه خدمات به مردم در این نقاط متمرکز شده است.

به گفته این مسئول، تا زمانی‌که فعالیت این سامانه بارشی ادامه دارد، حدود 520 نفر نیرو به همراه 340 دستگاه ماشین آلات در تمامی محورهای استان پای کار هستند.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه یادآوری کرد: در تمامی حدود هشت هزار کیلومتر راه‌های استان در حال ارائه خدمات به مردم هستیم و خوشبختانه مشکل حادی هم از نظر انسداد راه‌ها و یا تصادفات شدید نداشتیم.

محبی از مردم خواست از ترددهای غیرضرروری خودداری کنند و حتما مسائل ایمنی را خصوصا در محورهای برف گیر و گردنه‌ها رعایت کنند.

وی همراه داشتن زنجیر چرخ، لباس گرم و ... را ضروری خواند و از رانندگان خواست از سلامت خودرو خود و تجهیزات آن از جمله برف پاک کن، بخاری، لاسیتک و ... مطمئن باشند.

محبی گفت: مردم همکاری لازم را با اکیپ ها و عوامل راهداری داشته باشند تا بتوانیم خدمات بهتری به مردم ارائه دهیم.

نظرات بینندگان