arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۱۶۹۶
تاریخ انتشار: ۳۱ : ۱۸ - ۱۳ بهمن ۱۳۹۶

سرمربی سپاهان: پرسپولیس بسته بازی می‌کرد تا ضدحمله بزند / به تیرک هم زدیم ولی با اعتراض به داوری تمرکزمان از دست رفت

سرمربی سپاهان گفت: با توجه به تمام مشکلاتی که داشتیم بازیکنانم امروز فوتبال خوبی مقابل پرسپولیس انجام دادند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سرمربی سپاهان گفت: با توجه به تمام مشکلاتی که داشتیم بازیکنانم امروز فوتبال خوبی مقابل پرسپولیس انجام دادند.

به گزارش ایسنا، منصور ابراهیم زاده در نشست خبری پس از شکست دو بر صفر تیمش مقابل سپاهان گفت: من خیلی صادق حرف می زنم. فوتبال را امروز دو بخش می کنم. یک بخش دو گلی بود که پرسپولیس زد و برد. اما درباره تیم خودم باید بگویم که با توجه به تمام مشکلات در مجموع بازیکنانم فوتبال خوبی انجام دادند و بازیکنان شرح وظایف خود را به خوبی انجام دادند. حتی به تیرک دروزاه حریف هم زدیم ولی با اعتراض به داوری تمرکزمان را از دست دادیم. آینده روشنی داریم چون توان سپاهان بیش از این ها است.

وی در پاسخ به این سوال که آینده را چطور می‌بیند گفت: همه صحبت از سختی کار می‌کنند. کار سخت هست ولی مردانی که کار می‌کنند باید بدانند در سختی چطور کار کنند. ما اعتقاد داریم که می توانیم موفق شویم.

سرمربی سپاهان در پاسخ به این سوال که آیا کارش راحت است، گفت: من در سوال قبلی به این موضوع جواب دادم. کار سخت است ولی تلاش می کنیم روند خودمان را پیدا کنیم.

او در پاسخ به این سوال که چرا تیمش مقابل پرسپولیس باز بازی کرد و بسته کار نکرد، گفت: شما فکر می‌کنید ما باز بازی کردیم؟ ما سعی نکردیم باز بازی کنیم. سعی کردیم جمع بازی کنیم. جز شروع بازی، بقیه مسیرهای حمله حریف را قطع می کردیم. گل دوم هم روی یک ارسال بود و تمرکز بازیکنان ما روی دروازه بانمان بود. ما باز بازی نکردیم. پرسپولیس بسته بازی می‌کرد و با پرتاب های بلند بیرانوند و ضربات حسینی باز می‌شد تا ضدحمله بزند. ممکن است یک جاهایی که زمان کوتاهی داشتیم، بازیکنان اشتباهاتی داشته باشند ولی ما دنبال باز بازی کردن نبودیم. بیشتر باید شادابی را به تیممان برگردانیم.

ابراهیم زاده درباره احتمال اضافه شدن یک روانشناس به تیمش و اضافه شدن یاوری به عنوان مشاور و اینکه تیمش گزینه سقوط است، گفت: اولا به سقوط فکر نمی کنیم. از تمام نیروها سعی می کنیم استفاده کنیم تا به موفقیت برسیم. کسانی که سپاهانی و شاهینی بوده‌اند، دوست دارند به تیم کمک کنند. آقای یاوری به ما کمک می‌کنند. الان کارها تخصصی شده است. درست است که همه مربیان می توانند در بخش روانی کار کنند ولی فکر می‌کنم که می‌توان یک فرد را آورد که به ما در این زمینه کمک کند. صحبتی از سقوط نیست. کار سخت است و همه باید تلاش کنیم تا به موفقیت برسیم.

نظرات بینندگان