arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۱۹۷۱
تاریخ انتشار: ۰۴ : ۱۵ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۶

پورمختار: بازرسی دفتر مقام معظم رهبری به عملکرد سازمان اوقاف رسیدگی کند

نماینده مردم بهار و کبوتر آهنگ گفت: سازمان اوقاف مصداق بارز زخمی بر پیکره نظام است. عملکرد این سازمان منجر به نارضایتی جدی مردم شده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

نماینده مردم بهار و کبوتر آهنگ گفت: سازمان اوقاف مصداق بارز زخمی بر پیکره نظام است. عملکرد این سازمان منجر به نارضایتی جدی مردم شده است. در استان همدان و شهرستان بهار و کبوتر آهنگ این عملکردها موجب بی اعتقادی مردم به اصل اوقاف و موقوفات شده است. از وزیر محترم تقاضا دارم نسبت به این حوزه پیگیری جدی داشته باشند. همچنین از بازرسی دفتر مقام معظم رهبری تقاضا دارم نسبت به عملکرد این سازمان ورود جدی داشته باشند.

به گزارش ایسنا، محمدعلی پورمختار نماینده بهار و کبوتر آهنگ درجلسه علنی نوبت عصر امروز(یکشنبه) مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک ایام الله دهه فجر خدمت همه نمایندگان و مردم ایران در تذکری خطاب به رییس جمهور گفت: در خصوص سفرهای استانی رییس جمهور که می‌آیند و قول هایی می‌دهند متاسفانه هم از حیث تامین بودجه و هم از حیث اجرای پروژه‌ها هیچ کدام عملیاتی نشده است. شما سه سال پیش به همدان آمدید و مصوباتی داشتید. امیدواریم اینها اجرایی شود.

نماینده مردم بهار و کبوتر آهنگ در ادامه تذکرات خود به رییس جمهور تعدادی از وزرا را ناکارآمد خواند و گفت: دیدیم در همین قضایای اخیر نتوانستند حداقل‌ها را انجام دهند. خواهش من این است که یا آنها را عزل کنند و یا اینکه به آنها تذکر دهند که امورات را به درستی انجام دهند تا مشکلات مردم حل شود.

وی خطاب به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص سازمان اوقاف متذکر شد: سازمان اوقاف مصداق بارز زخمی بر پیکره نظام است. عملکرد این سازمان منجر به نارضایتی جدی مردم شده است. در استان همدان و شهرستان بهار و کبوتر آهنگ این عملکردها موجب بی اعتقادی مردم به اصل اوقاف و موقوفات شده است. از وزیر محترم تقاضا دارم نسبت به این حوزه پیگیری جدی داشته باشند. همچنین از بازرسی دفتر مقام معظم رهبری تقاضا دارم نسبت به عملکرد این سازمان ورود جدی داشته باشند.

پورمختار در بخشی دیگر از صحبت‌هایش نسبت به وزارت جهاد کشاورزی در خصوص تغییر الگوی کِشت و استفاده درست از کِشت‌هایی که هم مصرف آب را کم کند و از طرف دیگر عهم موجب افزایش بهره وری شود تذکر داد و گفت: باید حتما در این زمینه کار شود اما متاسفانه در این حوزه عملکرد ضعیفی را شاهد هستیم.

نماینده مردم بهار و کبوتر آهنگ در پایان خطاب به وزارت نیرو متذکر شد: متاسفانه کار وزارت نیرو هم در رابطه با اجرای درست قانون تعیین تکلیف چاه‌های فاقد پروانه، پر کردن چاه‌های فاقد پروانه است. مجلس چنین چیزی را تصویب نکرده است. مصوبه مجلس تعیین تکلیف اینها است. عده ای به موقع ثبت نام کردند البته ثبت نام اینها بسته نشده است باید الان همه ثبت نام کنند و سهمیه آب مشخص به آنها داده شود.

نظرات بینندگان