arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۲۲۷۵
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۱۵ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۶

آتش نشانی: مشخص شدن علت آتش سوزی منوط به بررسی کارشناسان است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران در واکنش به اینکه گفته شده علت آتش سوزی ساختمان برق حرارتی وزارت نیرو فعال شدن کپسول اطفای حریق بوده است، گفت: کارشناسان علت حادثه را بررسی می‌کنند و از نظرات دیگران نیز استفاده خواهند کرد.

به گزارش ایسنا، جلال ملکی در مورد صحبت‌های یکی از مسئولان تاسیسات شرکت برق حرارتی وزارت نیرو که فعال شدن کپسول اطفای حریق را علت حادثه خوانده بود، گفت: کارشناسان ما دلیل حادثه را بررسی می‌کنند تا علت آن مشخص شود و حتما از نظرات این دوستان هم استفاده می‌کنم.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران در مورد اینکه چرا روز گذشته اعلام شده بود که آتش مهار شده اما دوباره ادامه پیدا کرده، گفت: در دقایق اولیه پس از حادثه همه افراد از ساختمان خارج شدند و چون در آن دقایق کسی در ساختمان نبود اطلاعات دقیقی وجود نداشت. در آن زمان چیزی که مشخص بود این بود که یک فضای 20، 30 متری دچار حریق شده و خاموش شده است. بعدا دوستان اطلاعاتی به ما دادند و مشخص شد که دیوار فلزی دیوار انتهایی نبوده و پشت آن نیز فضایی وجود داشته که در طرف دیگری بوده است. ما بعدها متوجه شدیم که آنجا آتش گرفته و دسترسی به آن بسیار بسیار مشکل بود.

وی همچنین گفت: آتش سوزی دوباره صورت نگرفت بلکه بخش اول اطفا شد و قسمت دیگر در دید ما نبود.

داوری: تلاش برای ورود به طبقه منفی چهار ادامه دارد

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران گفت: آتش نشانان در حال تلاش برای ورود به طبقه منفی چهار هستند.

مهدی داوری نیز در مورد آخرین جزئیات اطفای حریق ساختمان برق حرارتی وزارت نیرو اظهار کرد: عملیات اطفای حریق همچنان ادامه دارد و آتش نشانان تا طبقه منفی سه نفوذ کرده‌اند و در حال حاضر تلاش‌ها برای ورود به طبقه منفی چهار ادامه دارد.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران در مورد عملکرد آتش نشانان گفت: آنها به هیچ وجه کم کاری نکرده‌اند و ما همچنان در حال اطفای حریق هستیم.

برچسب ها: آتش نشانی
نظرات بینندگان