arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۲۲۹۵
تاریخ انتشار: ۱۲ : ۱۷ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۶

ذوالقدر: جلوی نشت گاز در ساختمان وزارت نیرو گرفته شده و حریق در حال اطفا شدن است / شهرداری هرچه زودتر به موضوع بافت‌های فرسوده ورود کند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی از شهرداری خواست که هرچه سریعتر به موضوع بافت‌های فرسوده کند.

به گزارش ایسنا، سیده فاطمه ذوالقدر در جمع خبرنگاران در حاشیه بازدید از ساختمان وزارت نیرو که دچار حادثه آتش‌سوزی شده است، اظهار داشت: ما از ابتدا پیگیر مسئله بودیم، پس از اینکه جلسه علنی امروز مجلس به پایان رسید، پیگیری کردیم که موضوع به چه صورت است. ستاد بحران همزمان در حال تشکیل شدن است. می‌خواستیم که با فرمانده آتش نشانی صحبت کنیم که گفتند در جلسه هستند. سعی می کنیم که در جلسه ستاد بحران شرکت کنیم که از نزدیک در جریان عملیات اطفای حریق قرار بگیریم.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه این ساختمان سه بار اخطاریه گرفته است، آیا قرار نیست مجلس به موضوع اینگونه ساختمان‌ها ورود کند، گفت: ما از سال گذشته که حادثه پلاسکو رخ داد، هشدار دادیم که بیش از ۱۰۰ ساختمان شناسایی شده‌اند که وضعیتی مشابه پلاسکو دارند و با کمیسیون عمران مکاتبه کردیم. در جلسه‌ای هم که در شهرداری داشتیم خواستیم که شهردار وقت (آقای قالیباف) به موضوع ورود جدی داشته باشند و اخطار قانونی بدهند.

وی خواستار شد: اکنون هم از شهرداری همین را خواستاریم که ساختمان‌ها مورد بررسی قرار گیرند و ساختمان‌هایی که از لحاظ امنیتی مشکل دارند، پلمب شوند، مجلس هم در این‌باره حمایت می کند. الحمدالله در بودجه ۹۷ هم بودجه خیلی خوبی در خصوص بافتهای فرسوده در نظر گرفتیم تا اینها به مرور زمان بازسازی شوند.

ذوالقدر در خصوص آخرین وضعیت حادثه ساختمان وزارت نیرو گفت: الحمدالله جلوی نشت گاز گرفته شده و حریق در حال اطفا شدن است.

خبرنگاری از این نماینده مجلس پرسید که آیا روند ورود مجلس و بررسی این موضوع از سوی مجلس کمی کند نیست که وی پاسخ داد: متاسفانه این بازسازی ها نیاز به بودجه و حمایت دارد. ما هم این مسائل را به آنها تذکر دادیم اکنون هم با شهرداری و شورای شهر آماده همکاری هستیم تا سریعتر بازسازی ها انجام شود.

برچسب ها: شهرداری
نظرات بینندگان