arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۲۶۶۲
تاریخ انتشار: ۲۸ : ۱۸ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۶

رکورد خیره کننده «اپل»: در ظرف سه ماه، 8 میلیون ساعت هوشمند فروختیم / دیگر رکورد داران کدام شرکت ها هستند؟

آمارهای فروش اپل نشان می دهند ؛ این شرکت در سه ماهه چهارم سال 2017 موفق شده رکورد خیره کننده فروش 8 میلیون واحد از گجت های پوشیدنی را به نام خود ثبت کند .
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

آمارهای فروش اپل نشان می دهند ؛ این شرکت در سه ماهه چهارم سال 2017 موفق شده رکورد خیره کننده فروش 8 میلیون واحد از  گجت های پوشیدنی را به نام خود ثبت کند .

به گزارش سرویس آی تی «انتخاب» به نقل از سی نت ، غول الکترونیکی اپل موفق شده تنها در یک بازی زمانی 3 ماهه 8 میلیون ساعت هوشمند به فروش برساند . این یک رکورد جدید در خصوص فروش اپلیکیشن های پوشیدنی است .

پیش از این شرکت فیت بیت ، رکوردار فروش محصولات پوشیدنی تکنولوژی محور یا به عبارتی دقیق تر گجت های پوشیدنی بود . اما این بار نوبت به اپل رسیده که رکورد فیت بیت یعنی فروش 6 میلیون واحدی در سه ماهه چهارم سال 2015 را بشکند .

جیسون لو، تحلیلگر ارشد  موسسه پژوهشی کانالایز در این خصوص می گوید : اپل استحقاق به دست آوردن مقام برترین شرکت تولید کننده گجت های پوشیدنی را دارد . به خصوص اگر دقت کنیم که رکورد فروش این شرکت از سال 2016 تا کنون 54 درصد افزایش داشته است .

با این وجود بسیاری از شرکت های حوزه فناوری مثل سامسونگ و هواوی با ساخت سامسونگ Gear S3 و ساعت 2 Huawei، در تلاشند تا مخاطبان آیفون را به سمت خود بکشانند . روش آن ها برای افزایش سهمشان در بازار ، انطباق دادن محصولاتشان با 2 سیستم عامل اندروید و IOS  است . درواقع در شرایطی که محصولات اپل تنها مبتنی بر سیستم عامل ios  کار می کنند، شرکت های رقیب زمینه را برای جذب کاربران ios  به سمت خود مهیا کرده اند .

شاید بخش بزرگی از موفقیت گجت های پوشیدنی اپل بر عهده اپل واچ سری سوم باشد . ساعتی که در ماه سپتامبر منتشر شد و توانایی اتصال به تلفن همراه و تماس تلفنی را نیز در اختیار کاربران قرار داد.

بر اساس پژوهش های موسسه کانالایز ، فروش این ساعت ها به خصوص در ایالات متحده، استرالیا و ژاپن بسیار خوب بوده است. این همان چیزی است که مدیر عامل شرکت اپل، تیم کوک ،هفته گذشته در تماس با سرمایه گذارانش مطرح کرد . وی گفت: "این بهترین سه ماهه در تاریخ اپل برای ساعت های هوشمند بوده است . "

 

نظرات بینندگان