arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۳۰۷۰
تاریخ انتشار: ۰۹ : ۱۲ - ۲۲ بهمن ۱۳۹۶

واکنش قالیباف به اظهارات نجفی درباره تخلفات شهرداری گذشته: اگر موردی باشد، حتما قوه قضائیه رسیدگی می‌کند

شهردار سابق تهران با تاکید بر لزوم مبارزه با مفاسد اقتصادی در کشور گفت: ان‌شاءالله قوه قضائیه همانطور که هم اکنون به صحنه آمده واقعا بتواند با موضوعاتی از این دست برخورد کند و نتیجه را به اطلاع مردم برساند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

شهردار سابق تهران با تاکید بر لزوم مبارزه با مفاسد اقتصادی در کشور گفت: ان‌شاءالله قوه قضائیه همانطور که هم اکنون به صحنه آمده واقعا بتواند با موضوعاتی از این دست برخورد کند و نتیجه را به اطلاع مردم برساند.

به گزارش ایسنا، محمدباقر قالیباف عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در مراسم راهپیمایی سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با اشاره به حضور خود در مراسم راهپیمایی خاطرنشان کرد: امروز سعی کردم همپای مردم خوبی باشم که از پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز و در تداوم انقلاب همواره در صحنه بوده‌اند.

وی با بیان اینکه مردم، اسلام و ولایت فقیه سه رکن اصلی انقلاب اسلامی هستند، اظهار کرد:ان‌شاءالله همواره بتوانیم وحدت خود را حفظ کنیم و همه پا به پای مردم پیش بیاییم و مشکلات آنها را برطرف و رضایتشان را بدست آوریم؛ چراکه بدون شک رضایت مردم رضایت خدای متعال است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: حضور پرشور مردم مایه افتخار ما و نشان از محبت و گذشت آنها است؛ مردم واقعا با همه مشکلاتی که بخش عمده‌ای از آن ناشی از ضعف ما مدیران است، بزرگواری می‌کنند و امروز که متعلق به کشور، انقلاب، اسلام و خون شهدا و امام شهدا است در صحنه حاضر می شوند و پیمان خود را با این ارزش‌ها مستحکم‌تر از گذشته می کنند.

شهردار سابق تهران همچنین درباره تاکیدات مقام معظم رهبری برلزوم برخورد با فساد اقتصادی در کشور گفت: مبارزه با فساد اساس کار است و اگر با فساد برخورد نشود طبیعتا موجبات ضعف، ناکارآمدی و ایجاد مشکلات بیشتری فراهم می شود. امیدواریم هم مسئولین در این کار تلاش بیشتری کنند و هم مردم بیشتر در این زمینه در صحنه باشند و ان‌شاءالله قوه قضائیه همانطور که هم اکنون به صحنه آمده واقعا بتواند با این موضوعات برخورد کند و نتیجه را به اطلاع مردم برساند.

قالیباف در پایان در پاسخ به پرسشی درباره اظهارات شهردار فعلی تهران مبنی بر وقوع برخی تخلفات مالی در دوران شهردار گذشته تاکید کرد: اگر موردی در این زمینه وجود داشته باشد، حتما قوه قضائیه رسیدگی می کند.

نظرات بینندگان