arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۳۱۴۵
تاریخ انتشار: ۲۸ : ۱۸ - ۲۲ بهمن ۱۳۹۶

دوری شش ماهه بهترین بازیکن لیگ برتر فوتبال بانوان از میادین

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فروغ موری که سال گذشته لقب بهترین بازیکنان لیگ برتر فوتبال زنان را دریافت کرده است در دیدار با پالایش گاز ایلام دچار آسیب دیدگی شد و همین موضوع موجب دوری شش ماهه از میادین شد.

در دیدار هفته گذشته دو تیم سپاهان و پالایش گاز ایلام که با تساوی بدون گل به پایان رسید فروغ موری بهترین بازیکن لیگ برتر فوتبال بانوان دچار پارگی رباط و مینیسک شد و همین مساله موجب دوری ۶ ماهه او از میادین شد.

فروغ موری در گفت‌وگو با ایسنا، با تایید این خبر اعلام کرد: در بازی مقابل ایلام زمانی که گل من آفساید اعلام شد با دروازه‌بان تیم ایلام برخوردی را داشتم و همان باعث پارگی رباط و مینیسک من شد که باعث می‌شود تا شش ماه از فوتبال دور باشم و به همین دلیل بازی‌های لیگ برتر امسال را از دست دادم. داور نه تنها گل من را آفساید اعلام کرد بلکه به خاطر حرکت غیرورزشی دروازه‌بان ایلام نیز کارت زرد نداد.

او در پاسخ به این سوال که با این تفاسیر نمی‌تواند در اردوهای تیم ملی که از اسفند ماه آغاز می‌شود حضور داشته باشد؟ گفت: بله همین طور است تا ۶ ماه از فوتبال دور خواهم بود و نه تنها رقابت‌های لیگ برتر بلکه اردوهای تیم ملی را نیز تا ۶ ماه آینده از دست می‌دهم.
موری در ادامه درباره غیبتش از تیم سپاهان در ادامه رقابت‌ها بیان کرد: امیدوار هستم بچه‌ها بدون من نیز نتیجه کسب کنند و مطمئن هستم که به هدف‌شان می‌رساند چرا که به تک تک آن‌ها اعتقاد دارم و با آسیب دیدگی که برای من نیز پیش آمده آن‌ها گفتند که بیش‌تر خواهند جنگید تا به هدف‌شان برسند.

نظرات بینندگان