arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۳۱۵۷
تاریخ انتشار: ۰۴ : ۲۲ - ۲۲ بهمن ۱۳۹۶

ویدیو/ انتقادات آتشين ابراهیم حاتمی‌کیا پس از دریافت سیمرغ: اعتراضم از صداوسیما را پیش خدا می برم / واژه سازی می کنند و می گویند اینها فیلم های ارگانی و نهادی و سازمانی است / به یکباره به اپوزیسیون تبدیل شده اند / «حاج قاسم» بعد از تماشای «به وقت شام» گریست؛ اُف بر آن کسی که می‌گوید این فیلم کمدی است

من فیلمساز وابسته‌ام. من فیلمساز این نظامم. من ۳۰ سال است که روی این سن می‌آیم و می‌روم، بار اولم نیست.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ابراهیم حاتمی کیا پس از دریافت سیمرغ بهترین کارگردانی به شدت از صداوسیما انتقاد کرد.

به گزارش «انتخاب»، ابراهیم حاتمی کیا بعد از دریافت سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی  گفت: سلام عرض می‌کنم. ممنونم از محبت داوران عزیز. من فیلمساز وابسته و فیلمساز نظامم. من افتخار می کنم از کسانی حرف می زنم که باورشان دارم. سی سال است روی این سن می آیم و برایم اولین بار نیست .

وی افزود: دلم می خواهد از بچه های سازمان اوج تشکر کنم . دوستانی که زحمت می کشند و واژه سربازان گمنام امام زمان را باید به آن‌ها اطلاق کرد.  متاسفم که می شنوم برخی از همکاران از جمله ایشان (رضا رشیدپور) واژه سازی می کنند و فیلم های ارگانی و نهادی و سازمانی می گویند . من افتخار می کنم فیلمی ساختم درباره مدافعان حرم. افتخار می کنم که برای ساختن این فیلم از عزیزی مثل حاج قاسم سلیمانی جایزه گرفتم. افتخار می کنم از سوی بچه های سپاه که زحمت کشیدند و امثال من را رشد دادند، حمایت شدم. 

حاتمی کیا گفت: اگر خانه سینما به محل کارآفرینی تبدیل شود، من کارآفرینم چراکه یک سال در کنار گروه سازنده فیلم بودیم و  رزق به آنها رساندیم. امثال آقای رضا رشیدپور واژه هایی می سازند که در سازمان صدا  و سیما باب می شود. اعتراض می کنم به تلویزیون زیرا افرادی دعوت می‌کنند که باید از این نوع نگاه دفاع کنند اما به یکباره  به اپوزیسیون تبدیل می شوند از مسئولین شبکه سه و دو شکایتم را به خدا می برم بابت رفتار زشت شان در این مدت که با فیلم روا داشتند. 

وی در خاتمه تاکید کرد: سردار سلیمانی برای به وقت شام گریست. اف به کسانی که گفتند به وقت شام فیلم کمدی است. من غصه می خورم در جایی هستم که اینجا نگاهداری و محافظتش دست بچه‌هایی است که در  به وقت شام به آن ها اشاره شد . این لجبازی را به خدا شکایت می برم. این نگاه نگاه زشتی است برای این مملکت. 

رشیدپور گفت: آقای حاتمی کیا برای من عزیز هستند و هرچه به من گفتند روی چشم جا می دهم و از ایشان ممنونم حتی اگر مخالفتی داشته باشم. متشکرم از اظهار لطف ایشان. بابت نقدهای ایشان متشکرم.

 

نظرات بینندگان