arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۳۲۷۸
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۶ - ۲۳ بهمن ۱۳۹۶

علیپور: به آقای گلی در آسیا فکر نمی‌کنم / شوخی برانکو: فهمیدم؛ فردا می‌خواهد دو گل بزند

گلزن تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید این تیم دوباره در بازی‌های آسیایی فرصت بازی در زمین خودی نصیبش شده و از این بابت خوشحال است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

گلزن تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید این تیم دوباره در بازی‌های آسیایی فرصت بازی در زمین خودی نصیبش شده و از این بابت خوشحال است.

به‌ گزارش ‌ایسنا، علی علیپور عصر دوشنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر با نسف قارشی ازبکستان، گفت‌: خیلی خوشحال هستم که دوباره لیگ قهرمانان آسیا شروع شده است. امسال ویژگی بزرگی به نام هواداران را داریم. سال پیش نتوانستیم به خوبی و دلخواه هواداران بازی کنیم و اغلب بازی‌ها مهمان بودیم، به همین دلیل از حمایت هواداران برخوردار نشدیم.

او افزود: خوشحال هستیم که دوباره می‌توانیم جلوی هواداران بازی کنیم و این موضوع برای ما بازیکنان دلگرمی است تا بتوانیم با دست پر از زمین خارج شویم.

این بازیکن هم‌چنین درباره دفاع فشرده نسف قارشی، گفت‌: من به تنهایی در زمین بازی نمی‌کنم و همان طور که آقای برانکو گفت‌ تیم ازبکستانی را آنالیز کرده‌ایم‌. ما یک تیم هستیم و همه با هم آن چیزی که برانکو دستور می‌دهد را در زمین پیاده خواهیم کرد تا به موفقیت از زمین خارج شویم.

علیپور در پاسخ به این سوال خبرنگار ایسنا مبنی بر این که آیا به آقای گلی در لیگ قهرمانان آسیا نیز فکر می‌کند؟ اظهار کرد: همیشه این را گفته‌ام که هدف اولم تیم فوتبال پرسپولیس است. در کنارش می‌خواهم به هم پستی خودم نیز احترام بگذارم و اگر او موقعیت بهتری داشته باشد، پاس بدهم. همه بازیکنان پرسپولیس در وهله اول به تیم فکر می‌کنند.

به‌ گزارش ‌ایسنا، نماینده AFC از مترجم برانکو ایوانکوویچ خواست تا صحبت‌های علیپور را برایش ترجمه کند اما سرمربی پرسپولیس به نماینده AFC گفت‌ همه حرفهایش را متوجه شدم و علیپور می‌خواهد دو گل بزند.

برچسب ها: برانکو ، علیپور
نظرات بینندگان