arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۳۲۷۹
تاریخ انتشار: ۰۲ : ۱۶ - ۲۳ بهمن ۱۳۹۶

20 مصدوم واژگونی اتوبوس مهارلو ترخیص شدند / 3 نفر همچنان بستری اند

رییس روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: تا صبح امروز تعداد 20 مصدوم حادثه‌ی واژگونی اتوبوس در مهارلو، از بیمارستان ترخیص شده‌اند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رییس روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: تا صبح امروز تعداد 20 مصدوم حادثه‌ی واژگونی اتوبوس در مهارلو، از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

به گزارش ایسنا، اکبر ارجایی دوشنبه 23 بهمن در جمع خبرنگاران افزود: حادثه‌ی واژگونی اتوبوس در محور شیراز سروستان در منطقه‌ی مهارلو، 23 مصدوم داشت. مصدومان با استفاده از آمبولانس‌های اورژانس فارس برای درمان به بیمارستان‌های مسلمین، شهید دوران و شهید رجایی شیراز منتقل شده بودند.

ارجایی گفت: از کل مصدومان 17 نفر به بیمارستان ترومای شهید رجایی و بقیه به بیمارستان‌های مسلمین، شهید دوران و نمازی منتقل شده بودند.

او اضافه کرد: تا صبح امروز، 14 مصدوم از بیمارستان شهید رجایی و 6 مصدوم از بیمارستان‌های مسلمین و نمازی و شهید دوران مرخص شده‌اند.

رییس روابط عمومی علوم پزشکی شیراز با بیان اینکه هنوز سه مصدوم در بیمارستان ترومای شهید رجایی شیراز بستری هستند، گفت: این مصدومان به دلیل جراحات شکستگی در ران و ساق پا تحت عمل‌های جراحی قرار گرفته و هنوز بستری هستند.

ارجایی تصریح کرد که تمام خدمات ارائه شده به مصدومان این حادثه، رایگان بوده است.

به گزارش ایسنا، صبح شنبه، 21 بهمن ماه، یک دستگاه اتوبوس که از شیراز به مقصد فسا حرکت کرده بود، در محور سروستان در منطقه‌ی دوبنه‌ی مهارلو، به دلیل سرعت زیاد و ناتوانی راننده در کنترل خودرو، واژگون شد که براثر آن 23 سرنشین این اتوبوس مصدوم شدند. این حادثه هیچ مورد فوتی نداشت.

نظرات بینندگان