arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۳۴۰۶
تاریخ انتشار: ۵۹ : ۱۳ - ۲۴ بهمن ۱۳۹۶

وزیر ارتباطات: اتفاقاتی پیرامون اقتصاد دیجیتالی در حال رخ دادن است / نباید نگران از دست رفتن مشاغل با ورود فناوری‌های نوین باشیم / باید موقعیت‌های جدیدی شغلی ایجاد کنیم

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به شبکه‌های نسل ۳ و ۴ اینترنت موبایل، این بستر را بستری بسیار خوب برای جمع‌آوری و انتقال اطلاعات دانست.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به شبکه‌های نسل ۳ و ۴ اینترنت موبایل، این بستر را بستری بسیار خوب برای جمع‌آوری و انتقال اطلاعات دانست.

به گزارش ایسنا، محمدجواد آذری جهرمی امروز در حاشیه بازدید خود از نمایشگاه اینترنت اشیاء در تهران با بیان اینکه اتفاقات بسیاری در حوزه فناوری اطلاعات در دنیا در حال رخ دادن است گفت: اتفاقاتی پیرامون اقتصاد دیجیتالی تحت عنوان انقلاب صنعتی چهارم در حال رخ دادن است که همه کشورها سعی می‌کنند تا سهمی از این اتفاق بزرگ داشته باشند. در این راستا توجه ویژه و تلاش برای تبیین استراتژی‌های خودمان یکی از محورهایی است که حاکمیت باید به آن توجه کند.

او با بیان اینکه نیروهای توانمند زیادی در داخل کشور داریم اظهار کرد: لازمه تحقق این استعدادها این است که در این باره به گفت‌وگو و مقایسه در این حوزه بپردازیم همچنین برگزاری نمایشگاه‌های این‌چنینی هم می‌تواند در این رابطه مفید باشد.

وی ادامه داد: نباید نگران باشیم که استفاده از فناوری‌های نوین در عرصه صنعتی یا کشاورزی موجب اشتغال‌زدایی شود، اینها طبیعی است و ما باید ما به ازای مشاغلی که از بین می‌روند، موقعیت‌های جدیدی برای اشتغال ایجاد کنیم.

برچسب ها: وزیر ارتباطات
نظرات بینندگان