arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۳۴۰۹
تاریخ انتشار: ۱۲ : ۱۴ - ۲۴ بهمن ۱۳۹۶

ال جی بازار را تکان می‌دهد؟ / گوشی جدید با هوش مصنوعی و دستیار صوتی

شرکت ال جی موبایل جدید خود را همراه با هوش مصنوعی و البته دستیار صوتی معرفی خواهد کرد . موبایل LG-V30  سودای تسخیر بازارها را دارد .
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

شرکت ال جی موبایل جدید خود را همراه با هوش مصنوعی و البته دستیار صوتی معرفی خواهد کرد . موبایل LG-V30  سودای تسخیر بازارها را دارد .

به گزارش سرویس آی تی انتخاب به نقل از زد دی نت شرکت الجی تازه ترین نسخه موبایل های خود را با نام LG-V30  در جریان کنگره جهانی موبایل معرفی می کند . دوربینی که بیش از هر چیز به خاطر دوربینش مشهور شده است .

دوربین گوشی جدید ال جی قابلیت تطابق با دستیار صوتی و هوش مصنوعی را دارد . اما این دقیقا به چه معناست ؟ بر اساس اطلاعاتی که توسط مقام های رسمی شرکت ال جی منتشر شده اند ، این نسل آینده ای از گوشی های هوشمند خواهد بود که قابلیت جستجوی صوتی تصاویر را نیز خواهد داشت .

از دیگر ویژگی های این گوشی جدید می توان به تکنولوژی Dision Vision AI  اشاره کرد که بهترین حالت تصویر را  زمانی که دوربین یک شیء را می بیند به نمایش می گذارد . حالت ها ی اصلی این دوربین شامل حالت پرتره، خوراکی ، حیوانات خانگی، شهر، گل، غروب خورشید، طلوع و چشم انداز است.

بر اساس سخنان مقامات ارشد  ال جی ،هر یک از این  حالات از طریق نرم افزار AI بر اساس حس رنگ، اشباع رنگ، زاویه دید، نور منعکس شده و نور پس زمینه انتخاب شده است. برای مثال، اشباع رنگ در هنگام گرفتن عکس از پیتزا افزایش می یابد .

به گفته شرکت ال جی ،یک شرکت تحلیلی تصویر مدت ها روی این تکنیک ها کار کرده است و 100 میلیون عکس برای 100 الگوریتم تحلیلی توسعه داده تا به نتیجه برسد ، چرا که  الگوریتمها بهترین حالت را پیشنهاد می دهند.

دوربین نیز یک ویژگی تشخیصی دارد. بنابراین می تواند به طور خودکار اسکن کردن کدهای QR، جستجوی تصاویر و ارائه گزینه های خرید را فراهم کند.

دیگر ویژگی این محصول ، ویژگی جدید فیلمبرداری با نور کم است که می تواند روشنایی را تا دو برابر افزایش دهد دستورات ال جی  نیز در Google Assistant از 23 تا 32 افزایش خواهد یافت. دستورات جدید صدا بر روی حالت های دوربین جدید تمرکز خواهند کرد.

طی  ماه گذشته در CES، جون سونگ جین، مدیر عامل شرکت  ال جی ، به خبرنگاران گفت که این شرکت همه چیز را در کسب و کار تلفن همراه خود مجددا ارزیابی می کند.

نظرات بینندگان