arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۳۵۰۲
تاریخ انتشار: ۲۰ : ۰۹ - ۲۵ بهمن ۱۳۹۶

نتانیاهو: پلیس دروغ می‌گوید / هدف آنها سرنگونی من است

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در واکنش به در خواست پلیس این رژیم برای اعلام جرم علیه او در پرونده فساد مالی گفت: هدف آن ها سرنگونی من است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در واکنش به در خواست پلیس این رژیم برای اعلام جرم علیه او در پرونده فساد مالی گفت: هدف آن ها سرنگونی من است.

به گزارش پایگاه خبری فلسطین الیوم، نخست وزیر رژیم صهیونیستی افزود: این ادعاها دروغ است و هدف آن ها سرنگونی من است.
وی گفت: در تمام دوران زندگیم تلاش کردم تا امنیت اسرائیل را تامین کنم و دستگاه قضایی پس از بررسی نتایج تحقیقات پلیس در خواهد یافت که همه توصیه های پلیس دروغ است.
بنیامین نتانیاهو افزود: من اینجا نیستم تا از خودم دفاع کنم؛ چیزی که باعث شده تا من به اینجا بیایم تنها تضمین امنیت اسرائیل است و دولت من این کار را خواهد کرد.
وی همچنین در خصوص پرونده 2000 که در مورد همکاری نتانیاهو با 'ارنون موزس' ناشر روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحرونوت برای شکایت از روزنامه ' اسرائیل الیوم ' که رقیب یدیعوت احرونوت به شمار می رود، گفت: 43 تن از اعضای کنست به نفع موزس عمل کردند و من چگونه می توانم از او رشوه گرفته باشم.
پلیس رژیم صهیونیستی روز سه شنبه به صورت رسمی از دادستان این رژیم خواسته تا علیه بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی به اتهام دریافت رشوه اعلام جرم کند.
پلیس رژیم صهیونیستی رسما از دادستانی خواست تا در خصوص پرونده موسوم به «پرونده 1000» بنیامین نتانیاهو را به اتهام دریافت رشوه و خیانت در امانت تحت پیگرد قرار دهد.
شبکه 10 تلویزیونی رژیم صهیونیستی هفته گذشته گزارش داده بود: در جلسه روز چهارشنبه پلیس و بازرسان مبارزه با پولشویی، تصمیم گرفته شد تا به دستگاه قضایی توصیه شود بنیامین نتانیاهو در پرونده موسوم به «پرونده 1000» در دادگاه محاکمه شود.
پلیس چند ماه قبل، از نتانیاهو در دو مورد بازجویی کرده بود: اول دریافت هدیه از بازرگانان که به 'پرونده 1000' معروف شده است و دوم که به 'پرونده 2000' معروف است چند مورد گفت وگو با 'ارنون موزس' ناشر روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحرونوت برای پوشش خبری بهتر از نتانیاهو، در مقابل شکایت از روزنامه ' اسرائیل الیوم ' است که رقیب یدیعوت احرونوت به شمار می رود.
نتانیاهو در پرونده دیگری متهم است که نزدیکانش در قرارداد خرید زیردریایی از آلمان ، حق کمیسیون دریافت کرده اند.
روزنامه های صهیونیستی پس از تکمیل تحقیقات پرونده فساد مالی بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی پیش بینی کردند که زندان یا خانه نشینی در انتظار او است.
مدت نخست وزیری نتانیاهو در سال 2019 پایان می یابد.

نظرات بینندگان