arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۳۶۲۶
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۹ - ۲۵ بهمن ۱۳۹۶

آمادگی سازمان ملی استاندارد برای ورود پررنگ تر به حوزه انرژی

رییس سازمان ملی استاندارد ایران اضافه کرد: مصرف بهینه آب نیاز به فرهنگ سازی دارد و در این خصوص باید سیاست های مناسبی اتخاذ شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 رییس سازمان ملی استاندارد ایران گفت: برای ورود پررنگ تر به تدوین و تنظیم استانداردهای جدید در حوزه انرژی آمادگی داریم.

نیره پیروز بخت،  روز چهارشنبه در دیدار با استاندار قزوین افزود: هرکاری از دست ما برای تدوین و تنظیم استانداردهای جدید حوزه انرژی به ویژه در بخش آب بربیاید انجام خواهیم داد تا شاهد بهینه سازی مصرف این مایه حیاتی باشیم.

رییس سازمان ملی استاندارد ایران اضافه کرد: مصرف بهینه آب نیاز به فرهنگ سازی دارد و در این خصوص باید سیاست های مناسبی اتخاذ شود.

استاندار قزوین نیز در این دیدار گفت: با توجه به وجود بحران آب در کشور و استان قزوین می توان تجهیزات مصرف آب را به سادگی با استانداردهای روز مجهز کرد تا آب کمتری مصرف کنیم.

عبدالمحمد زاهدی اضافه کرد: اگر مصرف 10 درصد آب را در بخش کشاورزی کاهش دهیم کار بزرگی انجام داده ایم.

مدیرکل سابق استاندارد استان قزوین نیز در این دیدار با اشاره به راه اندازی ساختمان جدید این اداره کل در سال جاری،گفت: با توجه و تدبیر رییس سازمان ملی استاندارد کار تکمیل و بهره برداری از این ساختمان به سرعت انجام شد.

محمودرضا طاهری افزود: در این ساختمان تلاش کردیم تمامی استانداردهای روز را رعایت کنیم و مدیریت سبز را در مصرف انرژی آب و برق آن پیاده کنیم.

رییس سازمان ملی استاندارد امروز چهارشنبه به منظور شرکت در آیین تودیع و معارفه مدیران کل سابق و جدید استاندارد قزوین به این استان سفر کرده است.