arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۳۶۷۷
تاریخ انتشار: ۰۲ : ۰۹ - ۲۶ بهمن ۱۳۹۶

دو خبر خوب برای پرسپولیس و دو خبر بد برای استقلال

در روز گذشته دو خبر خوب برای پرسپولیسی ها به گوش رسید و دو خبر بد برای استقلالی ها. یکی از این اخبار یعنی مصدومیت پژمان منتظری می تواند به شدت دامنگیر استقلال در مقابل الهلال و پرسپولیس شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

دو خبر خوب برای پرسپولیس و دو خبر بد برای استقلال

در روز گذشته دو خبر خوب برای پرسپولیسی ها به گوش رسید و دو خبر بد برای استقلالی ها. یکی از این اخبار یعنی مصدومیت پژمان منتظری می تواند به شدت دامنگیر استقلال در مقابل الهلال و پرسپولیس شود.

علیپور در اردوی تیم ملی حاضر شد

مهاجم گلزن پرسپولیس به جمع شاگردان کی‌روش اضافه شد و تمرینات در اردوی تیم ملی را آغاز کرد.

علی علیپور، مهاجم گلزن پرسپولیس که آقای فعلی لیگ برتر هم می‌باشد، پس از مدت‌ها به اردوی تیم ملی دعوت شد.

علیپور که روز گذشته موفق شد در دیدار با نسف قارشی ازبکستان 2 گل به ثمر برساند و شروع خوبی در رقابت‌های آسیایی داشته باشد، امروز در اردوی تیم ملی حاضر شد.

این بازیکن در حال حاضر با 17 گل زده در 23 بازی آقای گل لیگ برتر است و قصد دارد این عنوان که دو سال در اختیار مهدی طارمی بود را به نام خودش ثبت کند.

شجاع خلیل زاده قراردادش را تمدید کرد

مدافع متعصب پرسپولیس امروز چهارشنبه با حضور درباشگاه پرسپولیس صحبت های خود با هواداران در سایت باشگاه را در میدان عمل ثابت کرد و پس از نشستی کوتاه با سرپرست باشگاه، قرارداد خود را تمدید کرد.

یک روز پس از پیروزی قاطع سرخپوشان در اولین بازی فصل جدید لیگ قهرمانان و در شرایطی که سرخپوشان در آستانه دومین قهرمانی پیاپی خود در لیگ برتر است، حمیدرضا گرشاسبی در پایان جلسه ای با شجاع خلیل زاده که چندان هم به طول نینجامید، این خبر خوش را برای هواداران به ارمغان آورد که اولین بازیکن از جمع نفراتی که قرارداد آن ها در پایان این فصل به پایان می رسد ، تمدید شد.

شجاع خلیل زاده امروز چهارشنبه به همین منظور در باشگاه حضور پیدا کرد. وی در گفتگویی با سایت باشگاه ، وعده کرده بود پرسپولیس را در شرایط بسته بودن پنجره نقل و انتقالات تنها نخواهد گذاشت و خارج از این دغدغه خواهان ادامه حضور در پرسپولیس است.

مدافع گلزن پرسپولیس لحظاتی بعد پس از پایان جلسه سرپرست باشگاه ، سرمربی و مدیر تیم فوتبال پرسپولیس ، در حلسه ای با حمیدرضا گرشاسبی حضور یافت و پس از نشستی کوتاه ، توافق برای تمدید قرارداد نهایی شد و قرارداد جدید به امضای دو طرف رسید.

شکایت سرنشین خانم از مهدی قائدی؛ ماجرای جدید از واژگونی خودروی هافبک استقلال

سرنشین خانمی که در ماشین مهدی قائدی حضور داشت به دلیل شکستگی از ناحیه دنده از هافبک استقلال تهران به دادگاه شکایت کرد.

ماجرای تصادف مهدی قائدی هنوز ادامه دارد و در اتفاقی جدید یکی از سرنشینان از راننده خودرو سواری ام وی ام که 9 بهمن ماه در بلوار امام علی بوشهر واژگون شده بود و طبق کروکی افسر راهنمایی رانندگی مهدی قائدی اعلام شده، به دادگاه شکایت کرد.

لیلا رهنما که هنوز نسبت او با مهدی قائدی و سرنشینان خودرو واژگون شده مشخص نیست، به دلیل شکستگی از ناحیه دنده‌اش به دادگاه شکایت کرده و منتظر حکم نهایی در این باره است.

از طرفی باشگاه استقلال تهران برای مهدی قائدی وکیل استخدام کرده و به بوشهر فرستاده تا پیگیر اقدامات قانونی این بازیکن باشد. گفته می‌شود هافبک جوان آبی‌ها که چند روزی است از بیمارستان مرخص شده به زودی برای ادای توضیحات به دادگاه مراجعه کند.

بدترین خبر برای استقلال در آستانه بازی با الهلال؛ کاپیتان پرید!

پژمان منتظری مدافع تیم فوتبال استقلال به دلیل مصدومیت از ناحیه پا فردا عصر راهی تهران می شود .

پژمان منتظری مدافع تیم فوتبال استقلال تهران که در بازی برابر الریالن قطر به عنوان کاپیتان در زمین حضور داشت به دلیل مصدومیت از ناحیه پا فردا عصر راهی تهران می شود .

منتظری به دلیل مصدومیت در دیدار مقابل الهلال عربستان که قرار است یکم اسفند ماه در عمان برگزار شود غایب است . این مدافع باتجربه سابقه رویارویی با الهلال را در کارنامه خود دارد.

نظرات بینندگان