arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۳۶۸۴
تاریخ انتشار: ۴۵ : ۰۸ - ۲۶ بهمن ۱۳۹۶

طرح یک میلیارد دلاری کنگره آمریکا برای مقابله با دخالت روسیه در انتخابات

دمکرات های کنگره آمریکا طرحی یک میلیارد دلاری برای تامین امنیت سایبری سامانه های انتخاباتی این کشور مقابل حملات روسیه ارائه کردند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

دمکرات های کنگره آمریکا طرحی یک میلیارد دلاری برای تامین امنیت سایبری سامانه های انتخاباتی این کشور مقابل حملات روسیه ارائه کردند.

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری رویترز، نمایندگان دمکرات کنگره آمریکا طرحی برای مقابله با دخالت روسیه در انتخابات آمریکا ارائه کردند.
این طرح به دنبال تامین بودجه ای یک میلیارد دلاری برای تضمین امنیت سایبری سامانه های انتخاباتی آمریکا مقابل حملات روسیه است.
نانسی پلوسی رهبر اقلیت دمکرات مجلس نمایندگان آمریکا گفت: نمی توانیم بگذاریم روس ها بخندند و از موفقیتشان در انتخابات گذشته لذت ببرند.
اشاره پلوسی به ادعای دخالت روسیه در انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 آمریکا است که بارها از سوی دمکرات ها مطرح شده اما مورد تمسخر دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا قرار گرفته است.
ترامپ بر این باور است که دمکرات ها برای توجیه شکست خود در انتخابات، موضوع دخالت روسیه و تبانی ستاد انتخاباتی ترامپ با این کشور را مطرح می کنند.
این در حالی است که مایک پنس معاون ترامپ از برنامه ریزی دولت آمریکا برای مقابله با دخالت روسیه در انتخابات این کشور خبر داد.
همچنین برخی از مقام های اطلاعاتی و امنیتی آمریکا روز سه شنبه نسبت به دخالت روسیه و احتمالا برخی از دیگر کشورها در انتخابات میان دوره ای ماه نوامبر سال جاری میلادی هشدار دادند.
با این وجود، طرح دمکرات ها هیچ حمایتی از سوی نمایندگان حزب جمهوریخواه کسب نکرده و احتمال موفقیت آن پایین است.

برچسب ها: کنگره
نظرات بینندگان