arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۳۷۶۲
تاریخ انتشار: ۳۹ : ۱۳ - ۲۶ بهمن ۱۳۹۶

کفش های خود را الکترونیکی تمیز کنید! / محصولی که با اشعه باکتری‌ها را می‌کُشد

سیستم هوشمند مبتنی بر UV  روشی جدید برای تشخیص بهداشت و سلامت محیط داخلی کفش کاربران است .
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سیستم هوشمند مبتنی بر UV  روشی جدید برای تشخیص بهداشت و سلامت محیط داخلی کفش کاربران است .

به گزارش سرویس آی تی انتخاب به نقل از گجت فلاو ، سیستم اسکنر سلامت داخلی کفش های  UV Anti-Shine Sanitizer  یک محصول ارزشمند برای حفظ سلامت و بهداشت کاربران است .

در بسیاری از متن ها و مقالات بهداشتی می خوانیم که پا قلب دوم ما است . اما شاید کمتر شهروندی به آن اندازه که باید به سلامت پاهای خود اهمیت  می دهد . اکنون پژوهشگران موفق به تولید نوعی ابزار هوشمند  شده اند که می تواند وضعیت سلامت و بهداشت محیط داخلی کفش کاربران را تخمین بزند و البته این محیط را پاکیزه کند .

این محصول ضد عفونی کننده قادر به مبارزه با قارچ و باکتری ها است. درواقع هر نوع این میکروب زنده را در محیط  که در کفش ها، لباس ها، ماشین ها، خانه ها و دیگر لوازم کاربران شناسایی کرده و البته از میان می برد .

این وسیله قابل شارژ است و رایحه نامطبوع ناشی از رشد باکتری ها را از میان می برد . این کالای مبتنی بر تکنولوژی UV  از طریق شارژ بی سیم نیز کار می کند .

بنابراین شما در هر شرایطی می توانید از آن استفاده کنید . مجهز بودن به لامپ  UV-C  از دیگر ویژگی های این محصول است . فقط ده دقیقه طول می کشد تا UV Pro کار خود را انجام دهد و هنگامی که چرخه  کار کامل می شود ، به طور خودکار خاموش می شود.این محصول  دارای سه تنظیم حالت برای همه نوع کفش است و در نهایت شما می توانید UV Pro را با استفاده از هر پورت USB شارژ کنید.

قیمت این محصول 60 دلار است .

نظرات بینندگان